♥ Capitolul 2-I wanna see you.

11 0 0
                                    

ALISON POV.

     Am ajuns in fata casei si am aruncat skateul undeva in gradina M-am trantit in pat si am adormit cu gandul la Styles . M-am trezit devreme si i-am trimis un mesaj . Ma indragostisem . Tocmai de EL . "Heei , ai vrea sa ne vedem la rampe in 20 de minute? Vreau sa ma inveti trickul ala'.." Era doar un pretext . Eu doar vroiam sa-l mai vad . Sa-l sarut . Nu dupa mult timp am primit mesajul asteptat de la Harry . "Am ajuns." M-am imbracat repede (Tinuta ei aici : http://favim.com/image/438170/) , mi-am luat placa si am plecat .

      Ma uitam in jur , si nu era nimeni . Dar , dupa cateva secunde am vazut un idiot cu parul carliontat zambind cu gura pana la urechi facandu-mi cu mana . Un sentiment ciudat de emotie m-a strabatut ; Inima imi galopa si ma durea burta . Oh , nu . M-am apropiat de Styles si m-a imbratisat .

-Si.. incep eu .

-Sa te invat trickul ala'? intreaba ridicand o spranceana .

-Mda , am spus stanjenita incercand sa schitez un zambet .

-Oh , haide . Cand vei recunoaste ca ma placi asa de mult incat ai inventat un pretext doar ca sa ne vedem ? Sa ne sarutam . Esti cel mai bun skater din intreaga Londra , doar nu credeai ca am sa te cred . Stomacul mi s-a strans intr-un ghem . Parca imi citea gandurile .

-Oh haide,  cand vei recunoaste ca esti un mare nesuferit? am intrebat destul de enervata plecand in directia opusa lui . 

Deodata simt doua brate puternice care incep sa ma stranga delicat de talie si ma intorc brusc , Styles ma privea adanc in ochi apropiindu-se . 

-Stii ca te iubesc , sopti Harry cu sinceritate .

Ne lipim amandoi buzele undele de altele timid , pana cand ajungem incet-incet la un sarut pasional . Buzele carnoase ale lui Harry le musca incet pe ale mele cu tandrete . Chestia asta durase 10 minute . 

I love you. (One Direction Fan-Fic)Where stories live. Discover now