Tweeling

94 10 0
                                    

Heeii ik ben Shelly! Veel lees plezier :)

"Goed zo Ariana. Het is genoeg voor vandaag," hoor ik zeggen.
Ik pak m'n wataah en drink het gelijk helemaal op. Daarna gaan we m'n opname luisteren. "Ik hoop dat m'n Moonlight bbys het leuk vinden" zeg ik overtuigend

Een paar minuten zeg ik gedag en loop met m'n bodycard naar de Limozine.
Als ik thuis ben, zie ik niemand in huis. Omg! Ik schrok me kapot. In eens stapt m'n zusje uit de kast. Ze vroeg sacherijnig of ik m'n kleding beter wilden neer hangen. Ik zeg giechelend "wat heb jij daar mee te maken, je hebt toch een eigen kamer?" Ze moest ook lachen en zei "ja da's waar haha" samen kletsten we door, maar dan over m'n nieuwe nummer.
Even later word het stil dan zegt Katherine "ik wil net als jou zijn. Of teminste niet m'n eigen verkleden dat ik niet op je mag lijken. Selfds m'n vriendinnen mogen niet weten dat ik tweeling ben met de ARIANA GRANDE. "Ik snap het. Alleen als we het nu vertellen tegen de wereld worden ze bozer en dan ligt mijn carieëre er uit." Zeg ik voorzichtig. Dan zegt ze dat ze een oplossing heeft "jij hebt toch morgen een intervieuw? Dan willen ze meer dingen van je weten. Dan zeg je gewoon dat je een tweeling hebt maar dan heel voorzichtig. Als je het nou heel lief en zo doet dan vinden mensen het nog leuk" ik zeg "ik weet niet hoor..". Dan hoor ik opeens BigSean de deur open maken. Hij loopt naar ons toe en zegt lachend "uhh wie is nou Ari?" Ik schiet in de lach. Maar Katherine niet. Ze blijft een beetje boos kijken en dan zegt ze "ik wil niet op Ariana lijken. Ik wil normaal zijn" big Sean geeft haar een duwtje en gaat op het bed zitten."moet ik helpen?" Zegt hij. Maar dan geef ik Sean een kus. En dan liggen we alle drie op het bed.we kijken naar het plafond. Niks aan te zien maar ja. Ik hou Sean's hand stevig beet. Dan vraag ik even of Sean en ik alleen mogen zijn, aan Katherine.Ze knikt en loopt weg.

POV: Katherine.Wauw Ari en Big Sean zitten maar klef te doen. Ook altijd dat zoenen en zo uhg.
Dan vraagt Ariana of ik even weg kan gaan want ze willen samen zijn. Wat zou dat nou weer zijn. Nou ja ik knik maar en loop weg. Dan denk ik goed na en loop naar buiten. Zonder verkleed dingen. Gelukkig niemand ziet me. Oh nee! Iedereen rent op me af en vragen handtekeningen en selfies. Ik doe het gewoon. Als ik gewoon doorloop worden ze zeker boos, en ik weet hoe belangrijk Ariana's fans zijn. Wauw zo fijn om gewoon naar buiten te kunnen.
Als ik klaar ben ziet Ariana mij! Oh nee. Ik ren weer naar huis toe.
Ariana gaat te keer tegen me. Oh nee, nu gaat ze helemaal niet meer zeggen dat ze een tweeling heeft. Ik kan er niet meer tegen. Ik ren naar m'n kamer en zit te huilen. Waarom moet mij dit nou weer over komen? Huil ik in mezelf, even later komt Ariaba rustig naar me toe met Sean en streelt m'n rug. "Ik ga het morgen zeggen, ik beloof het." Zegt Ariana voorzichtig.

Ariana TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu