Het intervieuw

58 9 2
                                    

POV Ariana:
Ik word wakker naast Sean en Katherine. ik rek me uit en ja hoor het is ochtend, ik maak Sean wakker met een kusje en dan word hij langzaam wakker. Ik giechel een beetje en geef hem een knuffel. "Spannend vandaag he? Ik blijf bij je, wat er ook gebeurt" zegt hij, ik knik beleefd en geef hem en dikke zoen op ze lippen. Dan word Katherine wakker, ze zegt"oh nee he, weer dat tongzoenen, ik word helemaal gek hier". "als jij later een liefde hebt doe je dat ook hoor" zeggen Sean en ik tegelijk, dan moeten we lachen omdat we alles precies te gelijk zeiden. Katherine moet ook lachen. Dan kijkt ze op haar telefoon. Ik kijk mee en zeg " this tijd om te eten " . We gaan naar beneden en dan zitten we aan tafel te eten. Uit het niets zegt Katherine in eens " mag ik mee naar het intervieuw?" Ik denk er over na.. Ik zeg " Sean gaat ook al mee, moet ik even de interviewer bellen of er nog iemand mee mag, omdat het een bizonder intervieuw wordt?" BigSean zegt dat het geen goed idee is. Ik denke er over na, en toen vond ik toch dat Sean gelijk had. Ik zei "sorry Kate". (Kate is de bijnaam van Katherine)
Even later ga ik make-upen en me klaar maken. Daarna zeg ik doei tegen Katherine en dan zegt ze "bedankt Ari". ik knik dankbaar en dan rijden we weg.

*bij de interviewer:"
De interviewer zegt tegen de LIVE camera dat DE Ariana Grande zo meteen komt met rapper BigSean. Dan komen we naar binnen en heb Seans hand stevig beet. De interviewer zegt "zozo Ariana mooie jurk" ik glimlach en zeg "dank u!!" Hij lacht en dan ga ik zitten met Sean.
"Dus Ariana, waarom heb je Big Sean mee genomen?" Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Gelukkig help Sean me, hij zegt " ik wilde graag mee, omdat we een stel zijn natuurlijk en omdat we iets belangrijks gaan zeggen". "Ooh zo zo, ik ben wel benieuwd zeg, alleen we gaan eerst naar de vragen"
Nadat de vragen zijn geweest vraagt de interviewer wat we wilden zeggen. Ik tril en begin m'n verhaal na een minuut. "Ik heb me arrogant gedragen." Begin ik met m'n verhaal, de interviewer kijkt me raar aan en ik begin weer met vertellen" al die jaren, heb ik niks vertelt.." Ik adem diep in en zeg trillend" Ik heb een.. Een.. Tweeling zus. " fuew dat is er alvast uit.. Maar de interviewer kijkt me verbaast aan, hij weet niet wat hij moet zeggen . Ik zeg " ik kon niks vertellen omdat het gevaarlijk was, het mog niet, het was al telaat maar toen beseften ik hoe verdtietig m'n zus was, ik kon er niet tegen, ik moest het wel zeggen!" De interviewer ziet er heel verbaast uit, ik moest echt m'n lach in houden, z'n kop dan, hahah. Maar ik was nog steeds zenuwachtig.
POV Katherine:
Omg kijk ik dit nu echt op tv? Ariana heeft het gezegt! Ik ben echt zo blij, en ook blij dat Ariana het durfde te zeggen. Daarna hoor ik Ariana zeggen "ik hou echt super veel van m'n fans, ik heb er geen worden voor, ik hoop niet dat jullie te erg zijn geschrokken. Als jullie meer informatie willen dan moet je ff m'n twitter checken want daar staat het allemaal. Xoxo babes."
Hihi Ari toch ook altijd die "babies".
Even later sluit het programma af.
"Ik ben echt trots op Ariana" zeg ik tegen mezelf
Na een half uur zijn Big Sean en Ariana weer terug, ik geef ze gelijk een grote knuffel! "Zo erg bedankt!! ik kan het niet geloven!, i Adore you forever"

Heyy ik ben twee - drie dagen offline, want dan heb ik geen WiFi dus reken maar dat ik na die paar dagen veel lees dingen heb. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! En sorry als je die laar dagen miet wachten :(

Ariana TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu