De fans

58 8 0
                                    

POV Ariana:
Ik heb slecht geslapen vannacht, zeg! Ik check m'n twitter en dan staat er dat "#ArianaTwin" een top hashtag is geworden! M'n hart klopt en ging kijken naar de tweets:

ArianatorsUpdates: omg @ArianaGrande haves a twin! I am dying right now. #ArianaTwin😭😍

ArianaDaily: Ariana haves a twin?! I cant believe! Ilysm Ari #Arianatwin

@ariana_shelly: Whut? Ariana have twin!!!!!!!!!!! @arianagrande Thanks for telling, you are strong xoxo.

@ArianaHater: tf Ariana has never tell about her twin, she is really mean to her fans #ArianaTwin
RT^ @ariana_shelly: what is you're problem bitch, have a life.

En zo gaat het door! Ik heb besloten om wat op m'n twitter te tweeten
@ArianaGrande: Heel erg bedankt voor hier voor me te zijn in slechte tijden loves😘. M'n twin's twitter is @KatherineGrande. Ilysm xoxo #ArianaTwin

Ik ga nu wat eten. Dan kijk ik m'n twitter weer en nu willen ze een selfie met Kate.
Een paar uur later vraag ik een selfie met m'n zus en post het op twitter, instagram, fahlo en Facebook.
De fans zijn helemaal opgewonden!
Later op de dag gaan ik en Katehine naar een intervieuw. Nu kunnen we wel samen naar buiten. Allemaal mensen staan op ons te wachten! Ik geef maar gewoon wat handtekeningen en kus handjes en loop Dan met Katherine naar binnen. Na dat we het intervieuw hebben gehad moesten we naar de rode loper! We gingen wat op de foto en toen gingen we weg.
Toen we eindelijk thuis waren kregen we de krant binnen, ik las het en zag "Ariana Twin" met daar over dingen gezegt en twee foto's van ons.
Word ik nu beroemder of krijg ik haat?! Denk ik, ik weet niet wat te doen dus ik bel Miley en Sean. Even later zijn ze er, ze helpen me altijd in moeilijke tijden. Ze hadden me gerust gesteld. Even later belt iemand me, ik neem op " hallo spreek ik met Ariana Grande?" Zegt de beller. Ik zeg trots dat ik Ariana Grande ben, maar op eens zegt hij " oke kut Ari, je hebt 1 week om normaal te doen of je gaat er aan, met je twin. Ik haat je onzin om maar beroemder te worden"
Ik ben even stil, en wil bijna huilen, maar dan komen Sean en Miley weer. Ik heb ze het vertelt en zeiden dat ik het de politie moest bellen alleen dan zou ik er aan gaan.. En trouwens hoe wist hij mijn nummer? Oh kut het nummer is niet zichtbaar.
Katherine is op twitter alles aan het posten en krijgt alleen maar aandacht maar..maar ik moet haar waarschuwen voor dat ze er aan gaat!

Hey ik hoop dat jullie het leuk vinden, dit word echt m'n aller eerste lange boek dus ik ben er nog niet zo goed in, tips? Altijd welkom!!
Willen jullie misschien DilaraKivanc volgen? Ze heeft echt coole boeken en ze is echt m'n beste BFF ever, de beste die jaar maar kan wensen

Ariana TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu