Güney afrika ' düşünülenin tersi Gelişmiş hayatin cok pahali olduğu bir memleket"
Aids olayi olmasa cinselliğin çok ucuz olduğu 2-5 dolara gibi kadınsal kıymeti ayağa düşüren kızlar. Diskotekleri' eğlencesi geceleri uçuk" ancak normal hayat ve kiralar elbiseler cok pahalı.
Dejenerenin kültürün korkunç bozulduğu bir yer.5-6 dolara 1 kasa CASTLE birası (24 teneke 550ml) ' sigara da hemen hemen ucuz sayılır ' insanlarin zevk ve eğlenceye verdigi değer daha fazla. Zulu kabilesi hakim" kısaca zenci nüfus siyahi oldugu sürece soyu sopu belli çünku hepsi zulu kabilesinden
Ancak beyazla –siyahii karışımı bir ırk oluşmuş durumda bunların adı güney afrika dilinde KARAT" ve KARAT lar AFRIKAANS denilen hollanda flemenk ingilizce karisimi bir dil kullaniyor. Beyazlarla karışık bu ırk kadınlar tarafindan sevilen bir melez
Ülkede bir zamanlar büyük şirketlerde çalışan beyaz insanlar var diğer yandan bir kısım beyaz resmen sokakta yatıyor ' ve çok fakir duruma düsmüşler ' afrikayi sömürürken' pislik konumuna düşmüşler.Parasal sermaye el değiştirdiğinde ortada kalmışlar. " Bir barda striptiz yapan beyaz kadın görmek sıradan. Artık sadece siyahiler r fakir duruma düşmüyor.
Ülkede el yapımı malzemeler ok yay ve afrika maskeleri turistik malzemeler satılıyor. Zulu kabilesinin ' temel özellikleri çadırda yaşamaları ' ama artik 15-20 katli binalarda yaşıyorlar" Belgesel çevirenler icin PARA KARŞILIĞI geleneksel elbiselerini giyip' cıplak soyunuyorlar (gögüslerini açıpta afrika dansı yapıyorlar) daha sonra 20 katli apartmanlarina dönüyolar..
bu bir tiyatro kültürel ülke tanıtımı olarak görülüyor. Başka türlü ilgi çekip Turist gelmez.Dünyanın en değerli elmasları burda çıkıyor' afrikanın bittiği yer burasi ' Ümit burnu denizciler icin cok önemli' aslında tam türkcesiyle IYI ÜMITLER BURNU İnsanlar ırklara ayrılıyor Zulu kabilesinin en genel ozellikleri bacak ayak bilekleri cok kalin"
kömür ve dünyanın en pahalı elmasları burda ve afrika bir maden ülkesi, elmas kömür içinden cıkıyor JUHANNESBURG ve CAPE TOWN en buyuk şehirleri.
Süper zenginlikler de var' cadde sokaları avrupayı kesinlikle andırıyor"
ingilizce her yerde geçiyor.. onun dışında da afrikkaaans ve ZULU DILI ingilizce ortak dilBaşka bir ırk Xhosalar = hem kadın hemde erkeğin sünnet olduğu bir kabile.
Ülkede çok az Türk var' ticaret yapilabilcek bir ulke' hemen her yerde gece kulüpleri halkın desarj yerleri var' Striptiz gosterileri cok siradan
Dünyada en fazla AIDS vakası olan ülke ' ama kadınların hemen hepsi kendini kontrol altında tutuyor. Resmen aşı kağıdı gibi aids belgesi gösteriyorlar(temiz olduklarına dair) . Çok enteresan ama gerçek. Aids olmak sıradan birşey.haaa ' Nelson mandela evlendigi kızın ailesine Başlık parasına 10-20 tane inek filan vereceğini soylemis ' ama ödememiş devlet baskani başlık parasının üstüne e yatmış. Halkın ağzında bu var. Derken 2013 yılında vefat etti.
en meşhur rock gurubu DIE ANTWOORD
YOU ARE READING
Güney Afrika
General FictionAksi bir ülke, Dünyada seks yapmanın 1 kutu koladan daha ucuz olduğu, Ve afrikada beyaz insanın en çok bulunduğu bir yer,Hayat pahalı eğlence ucuz , Evlenmeye gerek yok . Aklını kullan para kazanbması kolay. Kabile kızı al köşeyi dön