TW!!: MANIPULATION
3.Kişi'nin Görüşü
Mikey endişe içerisinde y/n'den haber bekliyordu, tam olarak üç saattir y/n'yi beklediğinden korkuyordu ve terler içerisinde idi ve içinden kendine sövüyordu ilaçları y/n 'ye zorla verdiği için, dalgın mikey çok düşünürken o sırada doktor mikey'e seslendiğinde transtan çıkıp y/n'nin odasına koştu. Doktorun ağızı açık kalmıştı çünkü daha kelimesini bile bitiremeden mikey doktorun yayından geçti.
Y/n çoktan uyanmıştı ve mikey'nin gelmesini bekliyordu, çünkü kafasında bir şeyler vardı ve bu mikey için hiç iyi olmayacak şeyler idi.
Y/n'nin Görüşü:
Mikey hastanedeki kaldığım odaya koşarak girmişti ve sanki hiç bir şey olmamış gibi davranması kanımı donduruyordu ve delirtiyordu! Ama merak etme '' Kocacığım '' seninle hesaplaşacağım. Dün akşam bana yaptığını unutmayacağım mikey.
'' Y/N! İYİ MİSİN BEBEĞİM? SANA BİR ŞEY Mİ OLDU?! '' - Mikey
'' Uhh- tanışıyor muyuz acaba? '' - Y/n
Ben bir den mikey'nin sinsice sırıttığını gördüm, ne diyeyim ki aptal.
'' Y/n ben senin kocanım! hatırlamıyor musun? '' - Mikey
'' P-pardon, kocam mı..? '' - Y/n
Aptal kendi elleri ile tuzağıma düştü, acaba eski ben enayi miydi? neden böyle birisi ile evlensin ki.. tabii evlilik yalansa.
'' EVET! BENİM MİKEY! HATIRLAMIYOR MUSUN?! '' - Mikey
Mikey fark etmeden sinsice sırıtmaya başladım. Evet kontrol bende idi.
'' H-hayır.. Üzgünüm sizi hatırlamıyorum. '' - Y/n
3 gün oldu mikey'i manipülasyon etmeye başlayalı, her şey mükemmel gidiyordu ama bir sorun vardı ve yoluma taş koyuyordu. Maika Youshi mikey'nin evdeki hizmetçisi idi ve mikey'e aşıktı aslında bundan avantaj sağlamayı düşündüm ama.. Kontrol etmek daha eğlenceli olur diye düşündüm bu yüzden o sürtüğün bugün işini bitireceğim.
Yavaşca korkmuş gibi bir pozla salona girdim ve mikey gözleri fal taşı gibi açılıp yanıma koştu, ve titrememi hisseti.
'' Y/n?! iyi misin ne oldu sana??! '' - Mikey
'' Ş-şey.. Maika-sama bana sizinle konuşmamam için bağırdı.. '' - Y/n
'' Sama derken y/n? o bir hizmetçi ne demeye çalışıyorsun y/n?? '' - Mikey
'' A-ama ben sizin metresiniz sandım, bana birbirinize aşık olduğunuzu söyledi.. '' - Y/n
Mikey'nin yüzüne çaktırmadan bakmaya çalıştım, pfft! yüzüne bak kıpkırmızı olmuş sinirden !! tamam artık en sevdiğim seneryo'dan devam ediyoruz.
Mikey bana odama çıkmamı söyledi ve ben çıkıyormuş gibi yaptım ve o sırada mikey bütün hizmetçileri çağırdı, özellikle maika'yı ve ben ne yapacaktım odama mı? tabii ki de hayır sinemayı izleyecektim.
'' SENİ FAHİŞE NE HAKLA HANIMINA ÜSTÜNDEN BAKARSIN?! VE YALANLAR SÖYLERSİN! YETTİ İŞİME KARIŞAN İNSANLARDAN KURTULMAYA BAŞLAYACAĞIM ARTIK. '' - Mikey
Ve dediği gibi maika'nın kafasından vurdu, o sırada gülmemek için kendimi tutuyordum ve derin nefes alıp aşağı doğru yürüdüm.
'' M-mikey seika'nın biberonunu bulamad- AHHH! B-B- '' - Y/n
'' Bebeğim derin nefes al bir şey yok! onu sevmediğimi söylediğimde kendine sıktı bende korktum ama sen daha çok korkmuşsun! odamıza çıkalım hadi, ah bu arada uşak bana kızımın biberonunu getir. '' - Mikey
Her şey planlandığı gibi gitmesi benim modumu daha çok yükseltiyordu. Ve içimden attığım kahkalar yakında sesli duyulacaktı sadece biraz daha zamana ihtiyacım vardı.
Ne yazık yakında öleceksin yakışıklı.
'' Y/n seni görmekle bile kalbimde çiçekler açıyor. ''
A/N: SENERYONUN YAZDIĞI DEFTERİ BULDUM ARTIK AKLIMDAN KALANLARI YAZMİCAM ESKİ SENERYODAN DEVAM KEE !! (( GEÇ BÖLÜM İÇİN ÖZÜR DİLERİM BU ARADA WATTPAD BUG'A GİRMİŞTİ GÖNDERMİYORDU BÖLÜMÜ :'( ))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son bir defa.. - Mikey x reader
Teen FictionY/n mikey ile çıkalı 1 yıl olmuştu ilişkileri iyi gidiyordu ki bir gün mikey yeni sevgilisi ile y/n'nin yanına gittiler. '' Y/n ben başkasına aşık oldum ayrılalım artık seni sevmiyorum. '' ~