Robi lassan ballagott az iroda felé. A kis akciója miatt - ahogy az osztályfőnök fogalmazott - beküldték az igazgatóhoz. Ahogy benyitott, igencsak érdekes látvány tárult elé. Az boss és a titkárnő eléggé hot helyzetben voltak. Robi nem zavartatta magát, kényelembe helyezte magát egy széken.
- Remélem nem zavartam meg semmi fontosat, boss.
A boss és a titkárnő a sokktól nem tudtak nagyon mit reagálni, mozdulatlanul figyelték Robit.
- Azért küldtek ide, mert felvilágosítottam a többieket arról, hogy nem véletlen volt ami Gabival történt. - folytatta csevegő hangnemben.
- Khm, értem, de kopogni ki fog? - talált rá a hangjára a boss.
- Ha szeretné boss, újra bejöhetek, ezúttal kopogva. - ajánlotta fel.
- Nem szükséges. De legközelebb, könyörgöm, kopogj! - sóhajtott fel a boss. Közben a titkárnő elhúzta a csíkot.
- Robi, ezúttal büntetés nélkül megúszod, de fejezd be az osztálytársaid felzaklatását. És ha mégegyszer kopogás nélkül jössz be, igazgatóit kapsz, ha már a "boss" megszólítást elnézem neked.
- Igenis, boss!- vágta magát haptákba.
Robi füttyörészve sétált ki az irodából. Alig várta már, hogy elmondja, hogy mit látott!- Nem fogjátok elhinni, hogy mit láttam! - rúgta be az ajtót Robi, német óra közepén.
- Szilágyi Róbert, bánjon már egy kicsit finomabban azzal az ajtóval! - kérte meg Anna néni.
- Olyat mondok mindjárt, hogy beszartok! - hagyta figyelmen kívül Anna néni kérését, miközben kényelembe helyezte magát a tanári székben.
- Mondjad már! - nógatta Robit Emma.
- Anyád lecserélte az ofőt!- rikkantotta jókedvűen Bencének.
- Mi bajod van anyámmal? - kérdezte fenyegetően Bence.
- Nekem semmi. Bossnak sincs rá panasza.
- Hogy mi van?! - kérdezte tátott szájjal Anna néni.
- A boss nagyon hot helyzetben volt a titkárnővel, amikor benyitottam.
- A titkárnő az igazgatóval megcsalja az ofőnket? - csodálkozott Napsi.
- Jah. - kelt fel hirtelen a székből, és ült le mégis inkább a helyére Robi.
- Gyerekek, ezt majd szünetben megbeszélitek,meg majd én is elpletykálom a tanáriba, de mostmár haladjunk az anyaggal. - vetett véget a csevegésnek Anna néni.
Robi egyáltalán nem figyelt az anyagra. Úgyis megbukik félévkor németből, akkor meg minek erőltesse magát? Ezt a jó szokását még kilencedikbe kezdte. És nem most tervezett rajta változtatni."- Ez az! Megint összehoztam! - kiáltott fel Robi a német egyest látva a félévi bizonyítványában.
- Te is? - kérdezte Gabi.
- Ez már a második zsinórban!
- Nekem az ötödik! - röhögött fel Gabi.
Nem mintha nem ment volna neki a német. Csak lusta volt tanulni. Ahogy Gabi is. A szülei valszeg ennek sem örülnek túlságosan. Ez a visszavágás arra, hogy rá erőltetik a dobolást. Szívesebben focizna, de hát ilyenek a szülők. A régi soha be nem teljesült gyermekkori álmaikat erőltetik rá a gyerekeikre. "A gondolatait a csengő szakította félbe. Ahogy kiment a tanár, Bence egyből odafordult hozzá, és lekevert neki egyet.
- Mi fasz bajod van neked? - ordította Bence.
- Nyugi már, nem velem csalja anyád az apádat! - közölte ártatlanul Robi.
- Ne merészeld rágalmazni az anyámat!
- Nem rágalmazom, én támogatom a boss - titkárnő shipet.
Bence erre lefejelte Robit. Robinak se kellett több, leterítette a padlóra Bencét.
- Robi, kérlek, ne bántsd őt! - sikította Emma.
- Valaki szedje már szét őket! - hallotta Rebeka hangját. Erre Taki és Dani odament és közös erővel szétszedték őket. Emma egyből odaszaladt Bencéhez, aki viszont azonnal félrelökte. Robi viszont nem akarta annyiban hagyni, újra leteperte Bencét. Közben megérkezett az ofő matek órát tartani. Egyetlen egy pillantást vetett a fiára és Robira.
- Szilágyi Róbert az igazgatói irodába. Most! - mondta halkan de fenyegetően.
Robi kelletlenül lekászálodott Bencéről, és elindult kifelé.
- Megyek, csatlakozok harmadiknak! - állt meg még az ajtóban utoljára Robi. Bence elindult felé, de Dani lefogta. Robi elégedetten indult az iroda felé. Ezt a csatát egyértelműen ő nyerte.
ESTÁS LEYENDO
Szétszakítva
Misterio / SuspensoA 11.c osztályközössége nagyon jó. Persze, itt is megvannak az osztálydrámák, ahogy minden osztálynál, de nagyon összetartóak. Olyanok, mint egy átlagos gimis osztály, nincs bennük semmi különös. Azonban egy nap az egyikük meghal, és ez kivétel nélk...