ლისა-მეორე დღეს ჩებ ბაჭიაზე ჩახუტებულს გამეღვიძა მას ვუყურევდი ისე საყვარლად ეძინა. ავდექი აბაზანაში შევედი გადავივლე გამოვიცვლაე. კიდევკარგი აქაც შეგილია ჩვეულებრი სამოსით სიარული გამოვედი ამას ისევ ძინავს ძილისგუდაა გაუტკბა ხოდა გადავწყვიტე კოცნით გამეღვიძებინა. მასთან ახლოს მივედი ტუჩებში ვაკოცე და ვითომც არაფერი. უნდა ჩამერტყადა დამეჭირა ამდროს მის გვერდით აღმოვჩნდი.
ქუქი- ჩართყმას ისევ კოცნა მერჩია რაფომ აღარ მაკოცეე? თან მიღიტინებდა.
ლისა-ამცელქს ნახე რაო არგეყო რაც გაკოვე?
ქუქი-არაა კიდე მინდა და ახლა თვითონ მაკოცა. გემრიელია შენი ტუჩები მარწყვის გემო აქ.
ლისა -იდიოტო ეგ ჩემიბლესკია.
ქიქი- ხოდა მაგიტომაცარი გემრიელი შენი ტუჩები.
ლისა- კარგი კარგი გეყოს ცელქობა დაჯექი კიდევ ბევრი საქმე გვაქვს მაგია უნდა შევისწავლოთ და საო დავათვალიეროთ. მშობლები ტელეპორტით აპირებენ კორეაში დაბრუნდნენ ვისაც მოუნდება წავა ვისაც არა და დარჩება.
ქუქი- ანუ ასე გადაწყდა ესეგი აქაურებსაც თუ შეუძლიათ გასვლა იქ მაგიის გამოყენება როგორ შეილება?
ლისა-ახლა მაგაზე მაფიქრებინე კიდე კაი რაა რაცუნდათ ის უქნიათ მე აქ მინდა დარჩენა და შენ.
ქუქი-კი მეც მინდა შენთან დარჩენა წამო დანარჩენებს ვკითხოთ.
ქუი და ლისა აბა ბალღებო ჩვენ აქ ვრჩებით და თქვენ?
-დანარჩენები- უმმ ჩვენც აქ დავრჩებით გვაწყობს მერე რა რო იქაც შეგვილია მაგიის გამოყენება მე აქ ძაანაც მომწონს რა და არსად არ წავალ.
ჯენი-აუუ მოდი დავიძინოთ რააა ძაან მეძინება და თან იქ დამალვა მოგვიწევს ჩვენი ძალების და ეგრე რად გვინდა?
შუგა-ჰეი ლის დაიკო ქუქთან დარჩები თუ ჩემთან დაიძინებ.
ქუქი-კაი ძმაო ვიცი რო გინდა დასთან მაგრამ მაცადე რა შეყვარებულთან ყოფნა ძლივს ჩემთანაა როგორციქნა და ნუ დამტოვებ მის გარეშე.
YOU ARE READING
ერთმანეთზე გიჟები
Romanceკომედია,დრამა,შეილება მელოდრამა მაგრამ უფრო მეტი კომედია იმედია იმხიარულებთ.ფანტასტიკაც ასევე