~1~

31 0 0
                                    

Y/N:
21 yaşında
Türk Koreli
Korede yaşıyor
Tıp öğrencisi

Park Jimin:
24 yaşında
Koreli
Korede yaşıyor
Zengin bir bar sahibi

Y/N ağızından:
Sabah saat 6:30 idi. Yatağımdan kalkıp duş almaya gittim. Duş dan çıktım ve ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum. Sonunda karar vermiştim.

Kıyafet:

Üstümü giydim ve saçlarımı yapmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giydim ve saçlarımı yapmaya başladım. Saat 7:45 idi ve bende aşağa inip kahvaltı hazırladım. Güzelcene kahvaltımı edip masayı topladım ve hastaneye doğru yürümeye başladım.

Saat 8:55 idi. Hemen üstümü değiştirdim ve öğretmenlerimi aramaya gittim ama doktor odasında öğretmenlerimi bulamadım. Aniden odaya Baekhyun girdi. *Y/N arkadaşı* Elimden tutup beni sekreter odasına götürdü. Ne olduğunu anlamamıştım.

Diyer arkadaşlarım ve öğretmenlerim o odadaydılar ve bir şey konuşuyorlardı.

Mia bana heyecanla sordu: *Y/N- Mia+

-Sende gelicekmisin bizimle?

+Nereye?

-Bara

+Ne barı?

-Bugün akşam saat 21:45 de bara gittcez. Sende gelcekmisin?

+Yok ben gitmem öyle yerlere

-Hadi amaaaaa

+Cidden olmaz

-Neden?

+Ben sevmiyorum öyle yerleri

-Hadi ama ayda yılda bir gittcez. Sende gel lütfeeeeeeenn

+Üffff tamam bakarız

-Süper

Ben öyle yerleri sevmiyorum ki niye gidiyoruz hem? Üfff Ben ne güzel eve gidip yatcaktım. Nerden aldımki bu belayı başıma? Ah Mia ahhhhh!

Baekhyun dedi ki: Süper o zaman

Ben odadan çıktım ve hasta kontrolüne gittim. Kafamda hala şu bar işi vardı.

Saat 20:00 idi. Herkes eve gidiyordu. Ben eve gelince hemen üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Farkında olmadan uyuya kalmışım.

Saat 20:55 civarında bir ses duydum. Hemen yataktan fırladım ve mutfağa gidip elime bir tencere aldım.

Ses kapıdan geliyordu. Kapıya doğru yöneldim ve kapıyı birden açtım. Kapıda kimse yoktu. Birden yan tarafımdan bir ses geldi

-Selaaaaaamm!

+Ahhhhhgggg!

-Ne barıyon be?

+Ne işiniz var burda Mia ve Jia?

Bilmeyerek OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin