Soutěž původně na téma PODZIM, která měla v zadání napsané, že to má být originálně zpracované. Tak jsem z toho rovnou udělala Halloween. Jenže pak měla jiná soutěž strašidelné zadání, na které mi tato obálka pasovala víc!
Takže tak. Jenže na to by se mi hodila jiná obálka, ta vás prosím o pomoc s rozhodnutím, co tam přihlásit v kapitole ANKETA.
Rozhodla jsem se tedy zaměřit hlavně na podzimní atmosféru. Zachmuřenou, studenou, sychravou. Plnou mlh a možná i strašidel a duchů. Když se díváte na tuto obálku, měli byste pod nohama cítit vlhké listí, které lehce klouže a studený pot na zádech.
Možná to je tím, že jste se pronásledováním bludičky trochu uhnali, možná jste překročili bludný kořen a už vážně nemůžete a ještě se bojíte. Máte prokřehlé ruce, vzduch vás v plicích studí, někde zahoukal sýček a kráska před vámi se jen ztuhle usmívá a něco na ní není úplně lidského. Možná je to tím, že na okrajích působí, jako by se lekce rozpíjela. Možná t je tím, že chodí tak lehce, jako by se vznášela a nemá problém s kořeny ani kameny, o které vy zákopáváte. Možná jsou to její oči, které jsou o stupeň tmavší, než by měly být. Těžko říct. Ale něco není správně.
A vy jste ztracení a nemůžete najít cestu zpátky.
Bludný kořen jste překročili už velmi dávno a bludička vás vede kdovíkam.
Odstranila jsem náramek, upravila mimiku, ztmavila oči a rysy udělala propadlejší tváře, zbavila jí barvy v obličeji ale ruku jsem nechala, abych podtrhla zarudlost a naznačila, že má "na rukou krev". Šaty jsem pomocí rozmazávání a umazávání zprůhlednila a vytvořila tak dojem, že se vznáší ve vánku (nebo jako by byla ve vodě. Zkrátka antigravitační.). Má to podtrhnout nadpozemskost a nepřirozenost. Na původní fotce ta holka utíkala, tady jsem pohyb šatů a vlasů využila ke vznášení. Pomocí štětců jsem přidala mlhu, barevný přechod od tmavě šedomodré (sychravé počasí a tma) po vínovou (vínové listy jsou na podzimu nejkrásnější).
I když jsou bludičky z free png materiálu, tak jsou dělané přes trilion vrstev s různými prolnutími, velikostmi, pozicemi, maskami. V takových chvílích fakt zoufám po Photoshopu a jeho blyštivých štětcích s šílenými rozptyly. Skládat to z pmg obrázku jde, ale trváááááááááááááááááááá to.
(A jestli jste si všimli, že je bludička zamračenější než na původní fotce, tak dostanete zlatého bludišťáka. Opravdu se míň usmívá.)
Fotky jsou z unsplash.com, bludičky jsou z freepnglogos.com, font je z dafont.com, png rámeček je z cleanpng.com. Cover je dělaný v Pixlr.com, materiály jsou dané dohromady v Canvě, mockupy jsou ze smartmockups.com.