91 18 4
                                    

"Zaman sensiz çok yavaş geçiyor sevgilim..."

Mektubu yazarken ağlıyordu kahve saçlı genç.

"... Seni unutmak çok zor. Belki de yanından hiç ayrılmamalıydım. Bunun için üzgünüm. Yetişemedim. Asla geri alamayacağım. Lanet olsun! Keşke alabilsem. Ama sorun değil. Yakında yanına geleceğim. Her ne kadar bunu yapmamı istemesen bile. Sensizlik çok-"

Elleri titriyor. Yazısı kaymaya başlamış gözyaşları kağıdın üzerine düşüyor. Ne yazacağını şaşırmış şekilde kağıda bakıyor. Tam bir şey yazacakken vazgeçiyor. Aklında bir kaç cümle daha toparladıktan sonra yazmaya tekrar başlıyor.

"-zor. Gerçekten zor. Seni o kadar özlüyorum ki intiharım bile senin için. Evet biliyorum şuan burada olsan kafama vurup beni senin öldüreceğini söylerdin. Keşke öldürseydin de bu acıyı çekmeseydim. Her neyse seni çok seviyorum Meleğim. Umarım seninle birlikte olabilirim. Umarım beni affedersin. Tekrar seni seviyorum.

İntiharlar ve Sevgilerle

Dazai Osamu"

Kalemi bıraktığında kağıda uzun uzun baktı. Ardından kağıdı bir zarfa koydu. Ayağa kalktı ve elinde mektupla mezarlığa gitti. Mektubu uçmayacak şekilde Chuuya'nın mezarına koydu. Ardından silahını çıkardı. Korumayı kapattı ve

PAT!

Dazai Osamu aşkı Nakahara Chuuya için intihar etti.

Dazai Osamu'yu bulan Nakajima Atsushi ağır bir depresyona girdi. Nakajima Atsushi'yi hayata döndüren Akutagawa Ryunosuke ise akciğer kanserinden öldü ve akıl hocasını örnek alan Nakajima Atsushi sevdiği Akutagawa Ryunosuke'ye bir intihar mektubu yazarak intihar etti.

Bu vakaya "Aşk İntiharı" dendi.

206 kelime



Biliyorum çok kısa bir hikaye oldu ama dersteyken yazmıştım bu hikayeyi o yüzden bu kadar kısa oldu. Ve medya çok güzel değil aynı şekilde medyadaki şarkı da çok güzel dinlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca şuan taslaklara bekleyen 3 hikayem var onları da yazmayı bitirmeye çalışacağım. Neyse hoşçakalın~

A Suicide LetterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin