3.perde

181 6 0
                                    


"ateşin sıcaklığı yakmaya başladı"

Nota yazanlar ikizleri etkilemişti zeynep dayanamayıp sinir krizi bile geçire bilirdi sadece ağzından bir cümle çıktı berkin"ne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nota yazanlar ikizleri etkilemişti zeynep dayanamayıp sinir krizi bile geçire bilirdi sadece ağzından bir cümle çıktı berkin"ne........" zeynep sigarasını içerken berk geldi ve salanan sandalyeye oturdu ......................


Çağrı koçak ev /yazardan devam.................



Uyuşturucuyu arıyordum evde yoktu 2-3 dakika zeynepti"zeynep"."selam çağrı"."gir gel"."önder amca nerde"."o gitti"."tamam da nereye"."bilmiyorum bende şey arıyordum"."uyuşturucu mu"."evet"."salakmısın çağrı bana söz verdin"."o söz oyundu zeynep" dedi çağrı zeynep sinirlenmişti önder hocayı aradı

"Alo hocam nerdesin acaba"

"Zeynocum ben şuan antalyadayım"

"Anladım peki neden ben çağrıya bakıyorum"

"Sana güveniyorum neyse uçak kalkıyor oğlan sana emanet gelin"

"Hocam o konu bitti"


Demişti fakat önder hoca duymamıştı "çağrı ve şu hapları bana"."hayır zeynocum" dedi çağrı ve hapı içti etkisi başlamıştı bile eline gelen ilk vazoyu zeynonun kafasında kırdı zeynepin gözleri kapandı kapı çalmıştı çağrı kapıyı açtı kapıda ulviler vardı ve yerde kafası kanayan zeynepi gördü ve kucağına aldı arabaya koydu hastaneye sürdü alilere haber vermişti aliler çağrıyı hırapalarken berk çağrının yüzüne yumruk attı "eyer birdaha kardeşime yaklaışrsan seni bitiririm çağrı koçak!" dediğinde çağrı duraksadı "haplar bilerek olmadı haplar....." derken ege girdi söze o uyuşturucuyu zeynep için bırakırım demişti oyun muydu ha!"."evet oyundu ben leylaya aşıktım oyun için zeyneple sevgili oldum!" dediğinde berk dayanamadı ve kafa attı doktor çıktı ve konuştu "hastamızı............................."

/_bölüm sonu_/


Neyseeeeeeeee bu bölümü burda bırakıyorum

Sizce doktor ne dedi

Fragmana bak be aşırı iyi!

Berkime gene noluyor ya

Cemreye bak am-

Neyse mahalle 3.perde ile karşınızda

İYİ OKUMALAR

Öptümmmmmmm


mahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin