7. perde

122 6 0
                                    


                                      "  bercem severle gelsin hafif +18 olabilir"


Çağrılar gelmişti resmen kavga ediyorduk "BERK ŞEREFSİZİ SEVGİLİMDEN UZAK DUR "dedi ulvi anında itirdim onu "siktir git ulvi!" dediğimide dudaklarıma baskı hisetim ulvi beni öpmüştü berk dayanamadı ve ulviye yumruk attı "sen naptığını sanıyorsun!" dedim ve koşarak eve girdim odun parçasını alıp ulviye vurdum/ulvimm özür dilerim/"kızım bitiricicem seni" dedi ve gitiler el salıyordum"bay bay!" dedim gülerek...........


Okulda berkten

Cemre gözümün önünde  ulvi ile konuşuyordu "Berk" dedi zeynep cevap vermedim "berk!" dedi gene cevap vermedin bu sefer daha fazla ve sesli bağırdı cemrenin de gözleri buraya döndü"BERK!"dedi cemre yanımıza geldi ve yüzüme dokunacaktı ki" efendim zeyno" dedim cemrenin elini yüzümden çekerek "iyi misin" dedi kafamı saladım okulun kapısının içinden bir kız girdi "ecem!" dedi  sinirle oraya bakıyordu  ecem adlı kız yanımıza yaklaştı ve elini uzatı "ecem"dedi gülerek elimi uzatım "berk" dedim gülümseyerek sonrasında sınıfa çıktık "çok tatlı saçların var berk"."seninde ecem gözlerin çok güzel" dedim cemreden sonra ilk defa birisine farklı şeyler hisediyordum"Berk " dedi cemre ve  elimi tutu "cemre napıyorsun ve neden burdayız" dedim kaşla göz arasında spor salonuna gelmiştik "asıl sen napıyorsun!" dedi bağırarak "ben mi hayatıma devam ediyorum!" dediğimde cemre bana baktı "ecemle mi!"."evet ecemle belkide bu sefer  doğru seçenektir " dedim tekrar bağırdı "senin tek doğru seçeneğin var oda bu koleje gelmek!"  dediğinde sinirlenmiştim" ben beni sevmeyen birisi için 2 yıl harap ettim kendimi!" dedim birdaha konuşacaktım ki dudaklarımda baskı hisetim cemre beni öpmüştü ilk başta karşılık vermesemde sonra vermiştim geri çekildim"naptın sen sevgilin var senin "dedim cemre konuştu "biz onunla ayrıldık berk ve ben seni seviyorum" dediğinde istemsizce gülümsedim"benimle çıkar mısın o zaman ?"."evet berk seninle çıkarım!" dediğinde sarıldım.Sınıfa girmiştik el eleydik zaten hoca geldiğinde o çağrının  yanına  oturdu bende Ecem'in yanına oturdum derste uyuya kalmıştı kafası omzuma düşünce anlamıştım ardından benimde uykum geldi ve kafamı kafasının üzerine koyarak uyuya kaldım derste konu anlatılmıyordu çünkü hoca başka şeylerle uğraşıyordu....


Cemre Yılmaz'dan

Berk'e kafamı çevirdiğim zaman ecemle uyuya kalmıştılar sıramdan kalkıp berkin yanına gittim" berk kalk" demiştim ama kalkmamıştı ardından zil çalmıştı zaten tüm sınıf dışarıya çıktı "berk" dedim gözleri aralandı ve bana baktı ecem denen kızda uyanmıştı "berk ben kantine ineyim istediğin bir şey varmı"."kola alabilir misin".tabikide" dedi ve gitti kapıyı kapatım ve berkin yanına oturdum  sonra ayağa kalktım ve sınıfın kapısını kitledim ardından  kapının üzerindeki camı yanındaki  küçük perdeyle kapatım ve berkin yanına oturdum "noldu sevgilim dedi" /Allahım bu sahneyi yazdığım için affet  sen beni/ konuşmasını engelyerek kucağına çıktım ve dudaklarına yapıştım karşılık veriyordu nefesimin kesildiğini anladığı zaman geri çekildi ve tekrar öptü hala kucağındaydım üzerimdeki gömleği hafif itirdi ve boynuma minik öpücükler bıraktı zil çalmıştı" bebeğim ders beden kızlar üzerini değiştirecek  çık hadi" dedim tekrar dudağımı öptü ve çıktı.Beden dersi için giyinmiştik erkekler maç yapıyordu ecem  ve bir kaç kız daha maçı izliyordu  "berk başkan!" diye tezaruhat yapanları bile duyuyordum! Berk gol attı ve formasını çıkardı vücudundaki kasları çok belliydi kıskanmışmıydım hayır ben kıskanmam ecem aşağıya indi ve sarıldı berke bu bardağı taşıran su damlasıydı! Hızlıca yürdüdüm ve berk'i kendime  çektim zeynep de  çağrı ile beraber yanımıza gelmişti  "ECEM sınırı aştın!"."bence sen aştın cemre vefayı ordadan iterek "dedi eliyle çatıyı gösterirken "ben katil değilim!"."hazalı taciz ettiğini sanıp atmadın mı onu aşağıya!" berk bana döndü "d-doğru mu cemre bunlar!" dedi tir titreyen ama sinirli çıkan sesiyle gözlerinin içinde kırılganlık vardı çağrıya döndü gözlerim çağrı şuan zeynoya sarılıyordu  koşarak oradan uzaklaştı  berk ardından bende peşinden gidecektim ali beni tek eliyle tutu" sen değilsin evet ama bırak yanlız kalsın"."ali ya zarar verirse kendine!"."evet verebilir" dedi ali anında alinin elini üzerimden çekerek peşinden koştum o kadar sinirliydi ki duvarlara vuruyordu "yapma berk" dedim "nasıl kıydın ona cemre!" dedi konuşmasına izin vermeden dudaklarına baskı uyguladım karşılık vermemişti "bunu sakın tekrarlama!" dedi ve uzaklaştı ecem seni bitirecem seni..................


Bercemimi yaptım ve bitirdim

Merak etmeyin tekrar olacak

Ulvi kahayoğlu ile kalınız

mahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin