Kr and ks entered in their quarter...Kr make ks sit on bed... Mai tumhary liye khana lata...
Ks: kareena.... Wo clinic main jo thin wo ... Unko dekh kr lgta tha k jese un sy hamara koi rishta ho.... Tum janti ho kia unko???
Kr: nhi kari amma... Wo bss yhi agai thi udhr.. Tum un k bary main zayada matt sochta... Un sy hamara koi rishta nhi hota and left the room...
Ks: humain ku lgta h k hum un sub ko janty hain....
Kr: outside of room thinking to her self: aik baar tum ho jao.. Phir mai tum ko un sub sy bht door lay jaye ga....
One month passed...
At clinic..
Doc: so.... SI krishma singh.. Aj aap ka treatment course khatam hota hai.... How's u feeling now??
Ks: feeling very much better doctor...
Yeh sub hamari behan kareena ki wjha sy hua hai k hum... Hum us hadsy sy nikal paye... Jin logo ki wjha sy hamari halat bigar gai thi un sy karena ny hum ko bacha kr rakha....Kareena smile....
Doc: bht achy kareena... Ks ki reports bht achi ai hain.. Unho ny bht improve kia hai.... R in sub ka cradit apko jata hai... Aapny choti behan ho kr in ka bri behan ki trha dhyaan rakha h...
Kr: thank u doctor.... Mai lay ja skta kia kari amma ko??
Doc: g g ....
Kr: g thank u...
Ks: thank u Doctor...
And they both left......
In jeep:
Kr driving:
kesa lg rha hai kari amma.???
Ks: bht acha lg rha hai kareena....
R dhanaywaad hamara itna dhyaan rakhny k lea...
Agar tum haamra saath naa deti... Un selfish logo sy hum ko bacha na rakhti to hum..... Pta ni kia hota hamara.....Kr: bs.. Kari ama ab mai nhi chahta k tum un logo k bary main socho...
Ks: ... Theek h...
Kr: ghar ja kr tumhary liye mere pass aik surprise h....
Ks: kia...☺☺☺ jaldi btao..
Kr: ary agar bta dea to surprise surprise kese rhy ga???
Ks: hummmm.....😊😊
They reached home...
Kr handed ks an envelope.....
Ks: yeh kia hai??
Kr: khudi dekh lo....
Ks opened the envelope... Her smile got vanished after saw that... It is her transfer letter...
Ks: kareena yeh...
Kr: tumhara transfer letter...
Ks: tears in her eyes... Kbhi socha nhi tha k humm....
Kr: kbhi kbhi zindagi main bry bry faisly lene party...
Ks: theek keh rhi ho tum kareena...
Wiping her tears: Kb.... Kab sy join krna h...
2 dinn baad...
Ks: r tum.. Tumhara shooting???
Wo.. Wo aj last day hai...
Kal sy tum r mai back to chinnai......
Ks hugged kr...
While hugging
YOU ARE READING
Tum Saath Ho 😊
FanfictionActually this story is based on kareena friendship. In this story u will read how karishma and haseena take care of eachother