Acesta își musca buza de jos și își pune mâinile pe sâni și mi le masează ușor. Doamne as vrea sa pun stop dar ceva ma oprește.... Nu știu ce. Iar după își da pantalonii jos, iar după mie și știți și voi ce s a întâmplat după
Morning
Ma trezesc numai în lenjerie intima, în bratele lui Sebi și efectiv pentru o secunda am uitat ce retardata am fost aseară. Doamne nu îmi vine sa cred ce am făcut și ca sunt efectiv o cur$a. Doamne am făcut cea mai mare greșeală ca m am dus acasă la el, știam ca nu e bine. Ma dau încet jos din pat ca să nu îl trezesc, îmi iau hainele de pe podeaua lui și ies din camera. În timp ce ma pregăteam sa ies m am și îmbrăcat tot odată am ieșit și pe ușa.
În 30 de minute am ajuns acasă și am intrat direct în dus. Am stat cred ca vreo 2 ore iar când stăteam eu frumos în cada îmi dau seama cât de proasta sunt ca mi am uitat geanta la el. Phoaiii de mine, bine ca nu aveam telefonul acolo. Nu ma mai întorc acolo niciodată(am mai zis odată asta). Da o drecu de geanta ca pot sa îmi iau alta. Totuși acum îmi dau seama ca el chiar a făcut o cu mine. Știam eu ca sunt proasta. Deodată îmi vine o greață de neinsuportat și ma doare burta rău. Asta e normal dacă am făcut o prima data? Sau Dumnezeule poate sunt însărcinată. Nu îmi aduc aminte sa fi purtat protecție. Și deodată ma panichez rău de tot și îmi vine sa leșin. Doamne doamne doamne. După ce termin baia, nu ma pot abține și vomit efectiv totul din mine și ma schimb în niște pijamale. Mie frica sa iau test de sarcina, doamne am făcut o mare greșeală. M a mâncat în cur.... Phoai doamne ce retardata îs. Măcar e sâmbătă și nu ies nicăieri.
După decid sa stau în pat toată ziua și vine seara și vad o notificare de la Eduard, îmi dăduse mesaj
Eduard:cf
Deni:bine, tu?
Deni:bine ce sa fac, stau în pat, tu?
Eduard:sunt la Sebi acasă
Wt.... De ce doamne iartă ma e la Sebi acasă? Parca Sebi nu îl mai suporta, acum e la el acasă?
Eduard:Deni...mai ești acolo?
Deni:da, da mâncam scz
*Minciunica*
Eduard:a ok dar am o întrebare
Deni:zi
Eduard:are Sebi o geanta și e gen la fel ca a ta când ai venit la mine ieri. Coincidență?
Baaa asta i prost la cap? Putea sa o ascundă, doamne ferește acum eu ce zic
Deni:e coincidență....
Eduard:vreau dovada
Deni:cu ce?
Eduard:ca ai și tu o geanta la fel, te sun pe camera
Deni:pai nu o am
Eduard:cum adică nu o ai?
Deni:pai nu sunt acasă
Eduard:parca zisese i ca ești în pat sau ești în pat la altu, coae
Deni:sunt la o prietena în pat la ea și mâncăm pizza
Eduard:vreau sa îți vad mica ta prietena, te sun video
Deni:bine, sunt acasă, nu e nicio prietenă, am mințit
Eduard:deci ai fost la Sebi? Ba coae acum câteva zile ziceai ca vrei sa scapi de el și acum i o sugi?
Deni:ce doamne iartă ma aberezi acolo
Eduard:te ai fufu cu el nu? Ma crezi prost? Ți am dat aseară mesaj dar erai ocupata cu Sebi
Deni:ba nu, doar am fost la el sa vorbim ceva
Eduard:aha aha, numai minți Denisa toată lumea știe ce ai făcut. Când i am zis lui Sebi ca ma duc la baie, am fost în camera lui. Și ce crezi? Avea sânge pe pat. Ma crezi prost?
Deni:poate sa fie de la orice altceva și deja vorbești chestii prea intime
Eduard:prea intime erau dacă îți ascundea i urmele draga mea. Iar Sebi, numai zic. Știam ca e gelos ca ma înțeleg cu tine și de aia te a fufu iar în ziua următoare a lăsat urmele la vedere și m a chemat la el ca să îmi dau seama și sa ma facă gelos. Credeam ca ești altfel de persoana dar toate fetele sunt la fel....
Blockkk
Damn îl urăsc pe Sebastian. Cum am avut încredere în el ca s a schimbat? A rămas la fel, nu s a mai maturizat deloc. Offf ma simt nasol rău. Ma doare burta de numai pot și iară îmi vine sa vărs. Mai stau ce stau și într un final adorm...
CITEȘTI
~Doar păcate~ (YNY SEBI)
Romance"Uite știi ceva Sebi? Eu nu îmi doresc copilul asta și punct. Fac avort" #3 ynysebi mulțuuu💞💞