Müdür yardımcısının kapısının önünde babamın kayıt işlemlerini halletmesini bekliyordum. Babam işlemleri bitirdi ve evin yolunu tuttuk. Yeni taşınmıştık. Kolileri bile açmamıştık. Ben babamla İzmire taşındım annemin artık yeni bi hayatı vardı...
İki ay önce o da bizimle İstanbul'da yaşıyordu ama anlaşamamazlık diye lanet olası bi konudan dolayı boşanma davası açarak anlaşmalı boşandılar benim vekaletimi babama verdiler babamda beni alıp izmire taşınmaya karar verdi. Neyse artık yeni bi hayatımız vardı. Babam seslendi; " Ada kızım şu koliler galiba senin alır mısın bahçedeler hadii" dedi. Bende koşa koşa bahçeye indim, inmez olsaydım aman Allahım yan komşumuz! Bu imkansızdı karşımda duruyordu. Ne yani yan komşumuz okulda gördüğüm kumral mavi gözlü çocukmuydu? Bi an gözlerimizin mavileri karıştı birbirine... Sonra tüm kan sanki yanaklarıma pompalandı, kıpkırmızı olmuştum koşar adımlarla içeri doğru yürüdüm...
Nihayet akşam olmak üzereydi. Bu günlük pizza söylemiştik. Babamın mesleği mimarlık buralara yakın bi yerde ofis bulmuş bile.. Yarın ben okula o da yeni ofisine gidecekti... yemeğimizi yedik ve günün yorgunluğuyla babama ben yatıyorum iyi geceler baba dedim. İyi geceler kuzucuk diye cevapladı. Bu sözden nefret ediyordum. Kuzucuk o ne öyle hala bebekmiş gibi hissettiriyordu... Saati 06.30'a ayarlamıştım... Yarın uzun karmakarışık bi gün beni bekliyordu.. BU HESABIMDA Kİ İLK KİTABIMIN İKİNCİ BÖLÜMÜ UMARIM BEĞNİRSİNİZ İYİ OKUMALAR...