Deel 8

1.1K 11 4
                                    

ZAYN

Ik wordt wakker en zie dat liam naast me ligt. Wat is hij toch mooi denk ik bij me zelf. Ik bekijk zijn helle lichaam. Eerst zijn hoofd. Zij haar dat warrig zit en zijn ogen die dicht zitten. Hoe zijn mond een betje op staat en er liefe snurk geluidjes uit komen. Zijn baard die net iets te lang is. Ik ga door naar zijn bereden schouders en kijk nu naar zijn buik. Zijn t shirt zit een betje omhoog waar door ik zijn v-lijn kan zien en dat ziet er lekker uit. En ga weer verder naar beneden zijn broek ligt laag op zij heupen waar door ik een betje schaamhaar zie zitten. Ik kijk naar zijn lange prachtige benen zo door naar zijn voeten. Wat is hij toch lekker! Ik geef een kus op de plek waar je zijn schaamhaar en betje te zien is. Ik plaats er een stuk of drie en zie dat liam een betje beweegt maar niet wakker wordt ik geef nog een zoen op zijn mond. Dan hoor ik harry gillen. Ik denk eerst bij me zelf laat hem maar gaan. Maar dan gaat hij vaker en harder gillen en huilen ga ik hem opzoeken. Ik hoor het geluid van zijn slaap ruimte komen. Ik twijfel geen moment en gooi die deur open en zie ik dit! Louis neukt hard in harry's kont en harry smeekt aan hem of hij wil stoppen maar hij neukt gewoon door. Harry huilt en gild en houd het het laken stevig vast. Harry merkt me op en vraagt of ik louis kan stoppen. Ik loop naar lou. "LOUIS! Nu stoppen! Je neukt harry hellemaal kapot!" Ik duw louis weg en hij valt van het bed af. Ik hoor hem vloeken en ik loop naar harry. "Schat stil maar" zeg ik en harry pakt me stevig vast. "Zayn hij neukt me gewoon kapot dit kan niet" zegt hij en ik streel zijn lokken. Ik voel dat mijn broek stakker komt te zitten omdat harry naakt voor me ligt. Louis staat op en pakt me mij me keel. "ZAYN JIJ VUILE KUT HOMO! BLIJF VAN HARRY AF! IK WAS NET LEKKER BEZIG." En hij spuigt in me gezicht. Wat ik op en een of anderen manier wel opwind vind. Ik sta op en en maak me zelf groot. "Louis! Hij je vriendje en die moet je niet stuk neuken!" Ik duw hem tegen de muur aan en druk nu iets harder op zijn keel. "Je moet hem met liefde behandelen en niet als of het een of ander stuk vuil is!" Ik duw tegen zijn keel aan waardoor hij even geen lucht kon krijgen. Op het moment dat ik los laat geef ik hem een vuist en zakt hij neer. "Klootzat dat heb je verdient!" Ik loop naar harry en hij bedankt me. "Geen dank harry hij deet je pijn heelveel. Laat me je kont is zien harry." Ik zie dat hij twijfelt maar draait hem naar me toe. "Woow hij is zo groot en fucking ver op gerekt! En hij is hellemaal rood!" "Ja dat dacht ik al" hoor ik hem zeggen. Ik staat naar zijn kont die helemaal glad is er zit geen een hartje op. Ik heb nu een helle grote boner. "Zayn je bent op gewonden denk" "Ja ik weet het, Ik was net porno aan het kijken." pff hier heb ik mij weer goed onderuit ge lult. Ik zit naast harry en op eens wordt ik aan me haren getroken en mee gesleurd door louis en gooit me op de grond. Ik zie dat hij een bloed neus heeft. Ik lig op de grond en louis komt op mijn boner zitten. Ik krijg en klap op me neus en het begint te bloeden. En er volgen er meer. Ik voel dat louis recht gaat zitten om op adem te komen. "Louis wtf doe je?" Vraag op met een zachte stem. "Jou kapot maken!" "Waarom?!" Omdat jij me stopt terwijl ik net lekker bezig was." "Nou lou ik help hem allen!" "Wat wil je nu met me doen dan?" "Daar kom je wel achter!" Hij staat op en loopt weg. Ik kruip omhoog en ren naar harry. "Harry harry" huil ik bijna. Ik ga naast hem zitten en hij knuffelt me. "Louis gaat te ver als hij geil is. Hij kan zich dan niet in houden! En wat zie je er uit!" zegt hij in me nek. "Je heb en bloed neus en een blauw oog louis." Als louis terug is tilt hij harry op en zet hem op een stoel naast het bed. "NEEEEE" gilt harry. louis bind zijn handen vast en zijn benen legt hij op de leuning zo dat hij wijd met zijn benen open licht en hij bind zijn bennen vast. En maakt hem aan de stoel vast zo dat hij geen kant meer op kan. Het ziet er zo zielig uit. Louis loopt op me af en ik loop naar achter totdat ik niet verder kan en tegen de muur sta. Louis kwat op me gezicht en buik. En gaat met zij vingers door zijn kwat en wrijft het rond mijn tepels. Voor me zie ik harry zitten vast met zijn bennen wijd en huild. Louis merk dat ik naar harry kijk. "Hallo zayn WIJ zijn bezig let is niet zo op dat neuk sletje." En hij loopt naar harry toe en doet en band om zijn nek met stekels en er aan, er zit ook iets aan wat in je mond moet doen zo dat hij niet meer kan gillen achter op zijn hoofd wordt het vast gemaakt. Harry kijkt met grote ogen naar mij. "Louis niet doen je doet hem pijn en hij kan geen adem halen!" "O ja wel hoor als hij ruistig doet valt het wel mee." En loopt naar mij toe. Hij schuurt mijn boner en ik probeer niet te kreunen want hij is goor bezig. Toch kreun ik en louis schuurt harder en harder waardoor ik hard kreun. Louis kijkt me aan "zo lekker he!" "klootzak er is niks lekkers aan! " en er ontsnapt nog een kreun. "nu ben je de lul zaynie van me. Ik ga je ontmaagd maken." En likt me tepels. "Nou denk het niet louis!" Ik betrap me zelf dat ik me ogen sluit van het heerlijke gevoel dat door me heen gaat. Hij likt me oor. "ik ga je stakken kontje lekker neuken. Zo lekker er heeft nog nooit iets in gezeten dus het is nog lekker strak. Ik ga je pijn doen mailk! Ik stoot 1x naar je binnen en stop me pik in je huig zo dat je stikt! Jij heb gekeken naar ons en daar voor moet je boete hoertje van me!" Even later heb ik net zo band om als harry met dat ding in me mond. Me handen zitten op me rug en me voeten zijn vast gebonden. Ik lig nu op het bed en leun met me schouders en op me knieën zo dat ik met me kont om hoog zit. Ik kijk richting harry en louis heeft de stoel zo neer gezet dat harry dit moet zien. Harry huilt en ik probeer hem een gerust stelende blik te geven. Ik voel dat zayn mijn boxer uit doet. Ik trek me billen samen en beweeg heen en weer omdat ik dit niet wil. Ik probeer te gillen maar dat lukt niet met dat ding in me mond. "Zo zayn dan gaan we eerst maar even je lul stijf trekken en daarna je kont likken!" Hoor ik louis zeggen.

The secret And Naughty boy's (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu