LOUIS
"Goeie morgen schoonheid." En ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. "Goedemorgen lou" hoor ik hem met zijn schorre ochtend stem zeggen. "Hazza het is half 11 ik ga zo uit bed en om half 12 maak ik een brunch voor iedereen aan gezien het te laat is voor ochtend eten." "Is goed louis ga jij maar lekker het eten maken. O ja en ik wil er een hard gekookt eitje bij lou." "Zo zo hazza en ook nog eisen stellen." "Ja tuurlijk lou dat is toch logisch of niet." Dat is heel logisch. maar vanavond krijg jij in je broek een hard gekookte eitje." Harry kijkt me niet begrijpt aan en ik loop dan weg. Ik denk dat het te vroeg is voor mijn harry. Hij weet het vast nog wel maar dat deel ligt gewoon nog lekker te slappen. Als ik bijna klaar ben met de brunch voel ik twee armen om me heen. En ik voel een adem tegen mijn oor. "ik moest er even over na denken maar ik snap hem al" en hij gaat met zijn hand naar mijn kruis en wrijft er over heen. "Shit harry!" ik hou me vast aan het aanrecht en laat harry zijn gang gaan. Zachte kreunen van genot verlaten mijn lippen. ik ga met mijn kont naar achter zo dat ik hem kan schuren. Allebij hebben we een boner en kreunen we zachtjes. Harry wilde net zijn hand in mijn onderbroek doen als we zayn horen. "Lekker bezig?" "Ja zayn eigelijk wel tot jij het verpeste." harry en ik staan nog steeds in de zelfde houding. Ik verluister in harry's hoor dat we nog even door gaan om zayn te irriteren. Aan zijn gezicht te zien vindt hij het prima. Harry glipt met zijn hand in mijn onderbroek hij trekt mij heel zachtjes af. "Aaaw hazza dit is lekker" ik schuur nu harder tegen harry's lul aan waardoor harry luider kreunt. "ja hallo! Ik zit hier ook! Kunnen jullie kappen!" harry loopt naar zayn toe en je ziet overduidelijk bij harry zijn stijfe. "ja zayn sorry jij stoorde ons dus wij maken het dan gewoon even af." ik lach en loop naar harry die nog naast zayn staat. "moet je eens kijken zayn." ik zoen harry en duw onze stijfe lulen tegen elkaar. En ik trek weer terug en loopt lachend de keuken uit met harry achter mij aan. "Na gaan we nog eten" hoor ik niall zeggen die net binnen komt lopen. "als wij terug komen gaan we beginnen maar wij trekken even een broek aan niall!" ik loop verder en ik hoorde niall nog zeggen dat het goed was.
ZAYN
Mmmm het ruikt heerlijk. Ik denk dat louis weer bezig is met het eten. Ik trek me jogging broek aan een pak een hemt en loop naar de keuken toe. Holly shit dam harry en louis zijn elkaar aan het schuuren. Ik bekijk dit van uit de deuropening. Harry wrijft over die van lou en lou schuurt er met zijn kont tegen. Opeens gaat mijn hand naar mijn eigen kruis en wrijf er een betje over heen. Wtf ben ik aan het doen? Ik stop gelijk en besluit om dit maar te stoppen en ik loop naar binnen. "lekker bezig?" "Ja zayn eigelijk wel tot jij het verpeste." en louis kijkt mij aan. Ik kijk bitchie terug en ga zitten. Ik zag louis wat zegt tegen harry maar heb geen idee wat maar daar kom ik al snel achter. Harry trekt lou af en lou schuurd harry harder. Terwijl ze kreunen voel ik mij zelf hard worden shit! Shit! Is het enige wat ik kan denken. Ik laat ze nog even gaan. Ik sluit mijn ogen en mijn heupen bewegen mee op het tempo van hun kreunen. Shit dit moet nu echt stoppen voor dat ik er bij spring ofzo. "ja hallo! Ik zit hier ook! Kunnen jullie kappen!?" zei ik met moeiten. Harry loopt naar mij toe. "ja zayn sorry jij stoorde ons dus wij maken het dan gewoon even af." en lacht recht in mijn gezicht lou loopt naar harry toe. "moet je eens kijken zayn" ik keek wat een stom idee was. Ze zoende voor me neus en gingen ook nog even hun stijfe tegen elkaar schuren. Toen ze klaar waren liepen ze lachend weg. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op tafel om bij te komen van wat er net allemaal gebeurde. Ik hoor niall iets over eten zeggen en louis reageert er op.
LOUIS
Na het eten is het al half 1 en we hebben af gesproken om naar de kust tegaan. "Liam kan jij even een tas is pakken met wat drinken en misschien wat te eten want jij bent al klaar." "Tuurlijk louis kan jij dan wel ff me zwembroek mee naar beneden nemen?" "Is goed liam." Als iedereen klaar is en alles ingepakt is gaan we naar de kust het ongeveer 10 minuutje lopen.
*
Ik, harry, niall en liam liggen in het water zayn kan niet zwemmen dus die licht bij onze spullen, en soms loopt die ff door het water met zijn voeten. We zijn met een strandbal aan over gooien. En harry en ik geven elkaar een zoen. "Goed gedaan babe jij kan gewoon goed met ballen overweg" zeg ik met een brede grijns. en ik zie dat harry een beetje rood word. En zoent me dan en vraagt om toestemming en tuurlijk laat ik die toe. Even later voelen ik een bal op me hoofd. "Ja nu is het wel genoeg he larry" "Nou niall jij bent gewoon jaloers op ons." "Uum nee hazza ik ga het nooit met een man doen daar word ik niet op gewonden van."
ZAYN
Kijk daar zijn ze weer aan het zoenen. Ik krijg hier gewoon alleen al een boner van ik kijk er allen naar! En dan hoor ik niall iets zeggen van dat hij niet opgewonden wordt van 2 mannen die dingen doen. Hij moest eens weten wat het met mij doet.
Klein stukje maar. Na ja het is beter dan niks toch☺ en wat vinden jullie er van? Doe ik het goed of niet? Laat het me weten.
Xxx1036 woorden
JE LEEST
The secret And Naughty boy's (DUTCH)
Fanficharry en louis hebben al lang een relatie. ze delen lief een leed met elkaar. ze hebben de zelfde beste vrienden, Niall, zayn en liam. ze zijn in het begin van het verhaal met ze allen op vakantie. het is heel leuk tot dat er iets gebeurt tussen die...