''Tık,tık,tık..''Bella bu sesi duydukça korkuyordu.Yolda tek başına eve gidiyordu.Arkasından bir ses duydu;
''Merhaba!''
Bella bu sesi bir yerden hatırlıyordu.Arkasına döndü ve baktı.Gözlerine inanamadı,''Abisi''.Hemen koştu ve abisine sarıldı ''Neredeydin Tony?'' ''Eve gidince konuşuruz kardeşim.''dedi ve eve doğru yürüdüler.İkisi de hiç konuşmuyordu.Sadece birbirlerine bakıp gülüyorlardı.Bella hala çok şaşkındı.Eve gittiler.Bella Tony'i koltuğa oturttu.Önce kahve yaptı ve sonra kendi de oturdu ve ''Anlat bakalım Tony.''dedi.Tony anlatıyor , Bella dinliyordu.Tony ne olduğunu baştan sona anlattı.Annesinin ve babasının öldüğünü,sadece ikisinin kaldığını da anlattı.Bella bu olanları duyunca ağlamaya başladı.Niye kaçmıştı ki evden? Evde kalsaydı,annesinin sözünü dinleseydi ne olurdu?Bella bunları düşündükçe daha çok ağlıyordu.Tony Bella'ya sarıldı ve ''Ben senin her zaman yanındayım kardeşim.''dedi.Bella kendini daha iyi hissediyordu artık.Sadece ikisi vardı.''SADECE İKİSİ''.Bütün bu olanların beraber üstesinden geleceklerdi.Bella hala kendisini suçluyordu ama Tony onu biraz rahatlatmıştı.Akşam Tony ve Bella beraber yattılar.Sabah Bella erkenden kalktı ve Tony için güzel bir kahvaltı hazırladı.Ve bir not yazıp evden çıktı.Tony uyandığında evde tek olduğunu fark etti.Yatağının yanındaki notu görünce korktu.Kardeşinin kaçtığını düşündü.Notu aldı ve hemen okumaya başladı.Notta''Abiciğim ben işe gidiyorum sana afiyet olsun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACITAN GERÇEKLER
AventuraBella`nın sonradan öğrenip hayatını değiştiren gerçekleri okuyacaksınız. KEYİFLİ OKUMALAR:)