Sabah herkesle bırlıkte uyanıp kahvaltı yapmıştık artık alıştmıstım.Kapı biranda acılmış.İceriye gardıyan gırmıstı.
"Hastaneye gidecekler ismini yazdırıp hazırlansın"dedi ve gitti .
Bizde hazırlanmaya başladık.Çok geçmeden arabaya bınıp hastahaneye doğru yola koyulduk.Elıfın yanına odasına girdim. Elıfı öperken atesın olduğunu farketince hemen kucaklayıp arabaya bınıp hastahaneye doğru yol aldım. Cok gecmeden hastaneye gelmıstım.
"Buyrun nasıl yardımcı olabılırım
"Kızım gece atesı cıktı sabahkadarda dusmedı ne yacagımı bılemedım hemın getırmek zorunda kaldım "
"Anladım gecmiş olsun. Hemen girişini yapayıım kımlıgını verın"dedı sekreter.
"Tamam 7kata cıkın orda yardımcı olurlar "dedı.
"Teskkürderım kızımla asansöre bınıp 7kata cıktık .
"Pordon bakarmısınız kızım cok hasta buraya yönlerdıler"dıdım hemsıreye .
"Su oda Bos sızı orara gecın ben doktoru çagırayım "dedı ve gıttı.Gozumu actım ne olmuş nerdeyıdım bır anda kalmaya calısırken kolumdakı sesrumun ıgnesı canımı acıtmıştı.İceriye bir hemşire gırdı.
"Gecmiş olsun ufak bir kaza gecırmışsıın kendınızı nasıl hıssedıyorsunuz "dedı
"Tesekkur ederim bılmem bıraz basım agırıyor "dedim.
"Bır fılım ıstıyorum hemşire hanım
"Peki doktor bey"
"Gecmıs olsun fılımden sonra tekrar gelecek "duyup çıktı .
"Buyrun gidelım"dedi hemşire .
Odadan çıktım tekerli sandalyede gıdıyordum."Gecmıs olsun korkacak bir set yok babası kızınız bıraz dinlensın yemesınne dıkkat edın cok vıtamısız kalmış yazdığım ılacları kullanın "diyip doktor cıkarken kapının onun bir bayanın gectıginı gördüm.Pirensesim uyuyordu o gördüm kadının bulmaya odan çıktım.
Hastahane dolaşırken en sonunda gördüm o bayana doğru yurümeye basladım iyice yaklaştığmda kolunda kelepçe görmüştüm hıcte suçlu gibı yüzü yoktu .
"Sen burda"dur geliyorum "diyip yanımdaki hemsıre gıtmıstı .
Ben etrafa bakınırken bir adamın baktığını gördüm.Biranda yok olmustu acaba neden bana öyle. Bakıyordu anlamadım.O kıza baktığımda cok masumdu acaba Kızıma anne olurmuydu ama nasıl olacaktı o bir tutukluydu.Sonra kızım Elif gelince aklıma hemen yanına koştum.
Isım bıtmistı odaya gectım hemsıre benı yatağa yatırıp odadan çıktı kapıda askerler bekliyordu.Başımı pencereye cevırıp dışarıyı seyrediyordum.Bıranda bana tuhaf bakan o dam aklıma geldi neden öyle bakıyordu bana anlamamıştım .
Cok geçmeden uykuya teslim oldum.Elif uyuyordu bende Boş olan pencere önundekı koltuğa uzanmıştım bu gün gördüm o masum kız aklıma gelmiş onu düşünüyordum yarın ilk fırsatla onunla konuşmam gerekiyordu ısıgı söndürüp uykuya teslim oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEMİN
Teen FictionKadınlara karşı guvenın kaybeden bir adam.Anneye hasret küçük bir kızın Sevgısız sevgıye muhtac bır kadın