1Bolüm

57 15 1
                                    

Babam varla yok arasında Zavalı annem hem bana hemde abime annelık babalık yapmıstı.Annemın ölüm Öz babamından  olmuştu.Babam annemın katılı olunca babam hapise gırmıstı.Abimle bir birımıze anne baba olmustuk.Sabah yüzüme vuran günesle uyandım hemen odadan cıkıp bırıcık abım Yusuf'a kahvaltı hazırlamaya mutfaga geçtimm.Cok gecmeden abımle kahvaltı yapmaya başladık
"Feride tatlım benım biran önce ıs bulmam sart kardesım"
"Abı bende ıs ararım "dedim
"Olmaz sen okuyacaksın ünıvesıteyı öyle"Dedımıstı abım
"Tamam abı "Diyip gülumsedım
Cok geçmeden abım evden cıkmıtı.
Bende abım olmayınca rahatca ıse koyulmustum.Bır anda zıl calmıstı
Kasup kayıp actım.Gördüm kışı abımın arkadası Şemmuzdu.

Isım bıtmis eve dönüyordum .Zile basmak yerine cebimden anaktarı çıkarıp ıcerıye girdım .Bırıcık karıma Nefese süpruz yapmak ıstemıştım ama süpruz  bana olmustu Karsındakı manzarayla dünya basıma yıkılmıştım .Ortağım iş arkadaşım Umutla , hayat arkadaşım esım Nefesi birlikte yakalamıştım sarmaş dolaş uyuyorlardı yerde kıyafetler ,oda darmadanıktı .
"Nefes"Dıyıp bagırdım.Ikısıde yataktan sıcramıstı
"Kenan bıldıgın gibi degil" dedı Nefes.
Ben biranda kollarından tutup kapıyı açtım.
"Defol, defolun "dedim.
"Kızımı ,benı hakketmıyorsun hayatımızdan senı cıkarıyorum "Dıyıp kapıyı kapattım.

"Abin nerede Feride "
"Şemmuz abım ıs aramaya çıktı."Ben de ıs yapıyorum abım gelince söylerim seni arar"  Dedim ve kapıyı tam kapatacakken  Şemmuz abı zorla içeriye girmeye çalışıp kapıyı kapatıp sırıttıyordu.Yavaş yavas  üstüme doğru gelince bir adım geriye dogru ilerledim cok korkuyordum koşar adımla salona koştum o da hızla ıcerıye girip benı yakalayıp koltuğa attı.Sırıtıp iyyıce bana yaklaşıp saçlarıma dokunmaya çalışırken ben
"İmdat "Dıye bağırmaya başladım
"Boşuna bağırma. Benim olacaksın Feride" diyip güldü.
Bir anda basını boynuma gömüp öperken diğer yandan bacaklarıma elleriyle okşuyordu  bir yandanda.Bende çırpınırken bir yanda ağlıyordum.
"İmdat yardım edin"diye bağırıyordum .

Kızım için toparlanan lazımdı ev üstüme üstüme geliyordu hemen kapıyı açıp evden çıktım arabaya bındım.Çok geçmeden bir banka oturdum.Ben bunları hakedecek ne yapmıştım Sadece asık olup sevmistım Nefesi.Ben onla aile olduğumuzu   düşünürken ben sadece kendimi kandırmışım.Çok gec olmuştu bank tan kalkıp arabaya binip eve doğru yol aldım.Çok geçmeden eve gelip doğruca banyoya girip suyu açıp duştan çıktım. Ayaklarım benı yatak odasına değilde solana götürmüştü kanepeye uzandım yavas yavas gözlerim uykuya teslim olmuştu bende hemen uyudum.

Bir anda kapı açıldı icerıye Yusuf abım gırmıstı.
"Lan Şerefsız ne yapmaya çabalıyorsun bırak kardeşimi"deyip Şemumuz pıslığını  üstümden alıp bir guzel dövmeye başladı.
"Ben kardeşini seviyorum karım yapacağım" dedi
"Ben seni sevmiyorum abı beni ona verme"Dedim .
Abım sinirle mutfağa gidip bıcak alıp odaya geri döndü
"Hemen git buradan gitmesen seni öldürürüm Şemmuz"Diyip uyardı abım .
"Asla Ferideyi almadan hıc bir yere gitmem"dedi pis herıf.
Abım iyıce sinirlenmişti bıçağa Şemmuza doğru uzatırken Şemmuz bir anda abimin elindeki pıcağı almaya kalkarken bıcak yere düşmüştü ikisıde almaya çalişırken yerde biranda durmuşlardı ne olduğunu anlamadım "Abı "Diye bağırmıstım biranda Şemmuz kanlar icınde yere düşmüştü. Abım de ben de cok korkuyorduk.
"Abı,abıcıgım yoksa  oldumu"dedim.
Çömelip yanına eğilip Şemmuzdu hafifce dokundum kımıldamıyordu nabızına baktım atmıyordu .
Biranda dışardan polis sirenlerini duyunca panıkleyıp kormustuk.
Abım hapıse girerse yengem perisan olurdu.
"Abı hemen git burdan "
"Olmaz Feride gitmem seni burda bırakmam"
"Abı cok vaktımız yok git sen icerıye girersen yengem perisan olur nutfen git ben hem kendımı korumak için yaptım diyeceğım mahkemede nutfen gıt abı"dedim.
Zorbela abım ikna edıp evden cıkarmıstım .Bende kapıyı açıp hemen yakındaki karokola gidıp herseyı anlatıp teslim olmuştum.
"Alın bunu bu gece nazarethanede kalsın sabah cezaevine sefk edilecek "dedi müdür .Polis memurlar nezarethane getirip bos yerin kapısını açtı.
"Gır yarın mahkemen var "deyip beni koyup gitmişti.Bende oturdum  cok yorgundum uykum yavas yavas benı ele geçirmiş oturdum yerde uyumustum .

YEMİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin