Nulla alvással és két kanna kávéval, de élőben láttam a face revealt... Életemben nem voltam még ilyen boldog, mint akkor. De aztán eszembe jutott ez az utóbbi majdnem két év.
Amikor ebédszünetben az evés helyett azon gondolkoztam, hogy vajon hogyan nézhet ki, amikor mindenki azt hitte, hogy Froy, amikor pontosan egy éve mindenki azt hitte, hogy egy tiktokbol egy bizonyos "Salamander person", amikor a Mr Beast charity "face reveal" megtörtént és majd kiugrott a szívem, amikor megjelent a titokzatos Manatreed és mindenki meg volt győződve, hogy ő lesz az, ez mostmár biztos!
Ès nem. Egyik sem ő volt. Ahogy ő maga mondta is, ez egy remek példa arra, hogy bárki lehet a maszk mögött. Ès most végre, oly sok év várakozás után megtudtuk és találkoztunk ezzel az emberrel aki még a nehéz karanténos időkön is átsegített minket.
Tudom, hogy a legtöbb követőm már rég elhagyta a fandomot, vagy kurvára nem érdekli amit én most pofázok, de ha még is itt vagy és idáig elolvastad, köszönöm. Tedd meg, hogy meghallgatsz;
Megígértem, hogy új történetekkel és fejezetekkel fogok visszatérni még miután az egész Manatreed botrány történt, és ha jól emlékszem, azóta semmi élet jelet nem adtam magamról. Ez részben a munkám miatt van (megkaptam álmaim állását amiről már általános iskola óta álmodoztam), ennek hatására persze egy kicsit elvesztettem az érdeklődésemet nem csak az írásban, de a Dream SMP-ben is. Mindig tudtam, hogy éppen mi a helyzet, ki streamel, ki költözött és hova, kiket vesztettünk el...
Azt hiszem nyár közepén akartam ezt megírni, de aznap reggel hatkor kaptam egy hívást egy angol ismerősömtől. Elmondta, hogy azonnal nézzem meg a YouTube-omat, én pedig köszönés nélkül letettem és nyitottam is meg az alkalmazást. "So long nerds".
Még most is könnvezik a szemem ha eszembe jut.
Techno volt az első külföldi Youtuber akit valaha néztem. 2018 óta minden videóját nézem és amint annak az egy bizonyos videónak a végére értem, már a napi vízszükségletemet kisírtam...
Hiányzik, persze, hogy hiányzik. De nem hagyhatom, hogy ez legyen az egyetlen ok, ami visszatart a kedvenc hobbim folytatásában!
Van még itt valaki? Ha itt tartasz, ígérem, mindjárt vége.
Ha esetleg bárkit érdekelnének akár Dream SMP-s könyvek, vagy tényleg BÁRMILYENEK (angol és magyar nyelven, hiszen letettem az emeltfokút 🤭) akkor kérlek csak válaszolj valamivel. Akár egy ponttal, akár egy "menj a kurva anyadba hogy most bukkansz elő te hülye picsa"-val, nekem mindegy, csak jelezd, hogy még itt vagy.
Nagyon nagyon hiányoztatok, és készen állok erre az új fejezetre mind a saját életemben és a Dream Team életében is.
❤️❤️❤️
-Liv (bár már inkább a Via-t használom...)
YOU ARE READING
Hópelyheket kergetve ~DNF~
FanfictionNéhány meggondolatlan elszólás után George abban a helyzetben találja magát, hogy egy barátra van szüksége, akit elvihetne Angliába. Clay, mint ahogy minden legjobb barát tenné, belemegy a másik őrült tervébe, és négy héten át úgy tesznek, mintha já...