Her yaz bitisindeki gibi okul yarın açılacak ve ben abimlere katlanmak zorun dayım 10 yıl evde eğtim aldıtan sonra bu benim için deyişiklik olucak .
Alarmın çalmasıyla yerimden fırladım hızlı bir duş aldıktan sonra kahvaltıya oturdum.Abimler yine uyanamamıştı . Mutfaktan annem babama seslendi" HAYATIMM, Lucası,Nicolası ve onlar çağrırmısın" dedi. Babam üst kata abimleri uyandırmaya gitti çünkü okula geç kalıcaktık ve ben geç kalmak istemiyordum. Babam abimler le beraber aşağı inmişti. annem herzamanki gi,bi masayı donatmıştı bense iki tıtıklayıp yukarı hazırlanmaya çıktım . Çantamı hazırladıktan sonra üstümü giyindim saçıma maşa yapıp sonrada at kuyruğu şeklinde bağladım. işte hazırdım aşağı indiğimde abimler duşunu almış hazırlanmış bir şekilde beni bekliyolardı . Lucas beni süzdü ve "işte benim kardeşim ancak böyle güzel bir kız olabilir."dedi. biraz utanmıştım çünkü çok sık etek ve gömlek giymiyordum birde gömleğin üstüne siyah kıravat takmak zorunluydu.
Okula geldiğimizde abimlerle beraber ders kayıt bürosuna gittik ordaki kişi otuzlu yaşlarında makyajını abartılı bir şekilde yapan bir kadındı. Kayıt sırası bana geldiğinde biyoloji ,fizik, kimya,matamatik edebiyat ve inkılap derslerine kayıt yaptırdım . dersa programımı aldım ve abimlerle sınıfıma doğru gittik .Biyoloji sınıfının önünde durduk herkes bana bakıyordu galiba abimlerin okulun en popülerleri olması yüzündendi aldırış etmedim.Abimlere çabucak görüşürüz dedikten sonra sınıfa girdim ardından zil çaldı ve hoca geldi ben en ön sırada oturuyordum hoca sırasıyla isimleri okudu "DEWSON VİNT VE SON OLARAK EDEN LOİS" dedi "burda " dedim . Ders bitiş zili çaldıktan sonra kitaplarımı çantama koydum tam çıkacaktım ki iki çoçuk yolumu kesti ve "abilerine gidiyoruz Eden"dediler. Onları takip ettim. Abimler yemek hanede arkadaşlarıyla sohbet ediyordu benim ne işim vardı ki burda off abim beni tanıtmaya başladı "işte bu sizwe bahsetiğimiz kız kardeşimiz .Adı Eden" dedi. ben de kendimi tanıta bilirdim sonuçta 11. sınıf diye hava atmasına gerek yoktu ki. Nicolasın yanında oturan sarışın çoçuk kendini bana tanıtı " Meraba Eden ben Deamon, tanıştığımıza memnun oldum" dedi .
"Bende tanıştımıza memnun oldum Deamon"dedim ve abimlerimin ortasına oturdum. O sırada karşimdaki siyah saçli cocuk kendini tanıtı "Meraba Eden ben Dewson , tanıştığmıza memnun oldum" dedi. Bende diyerek karşilik verdim . Çocuğun yüzü tanıdık gelmişti bu bizim sınıftaki çocuktu arkamda oturuyodu yüzünde hafif çiller vardı bu onu tatlı gösteriyordu aslında.
"Dewson benim kardeşim Eden aynı sınıftasınız galiba" dedi ."Evet aynı sınıftayız arkamda oturuyor"dedim sonra abimlere işim olduğunu söyleyip kimya sınıfına gittim .
Yavaş yavaş öğrenciler sınıfa gelmeye başladı osırada dewson derse geldi ve yanıma oturdu "Naber Eden" dedi sırıtarak "iyi sen Dewson" dedim "bende iyi tennefüste bahçeye çıkmak istermesin" dedi ben kabul ettikten sonra dersi dinlemeye koyuldu.
Derste sürekli Dewson ve bana bakan kız tennefüste yanımıza geldi ve kendini tanıtmaya başladı.-selam ben Emma Watson sende sınıfımızın yakışıklısı Dewson olmalısın-dedi ama bakışıkları bana kayınca bir a bir duraksama yaşadı çünkü gıcıklık olsun diye Dewsonun koluna girmiştim.
EVET CANLARRR BU HESABIMI UNUTMUŞTUM BAŞKA BİR HESAPTAN YAZIYORDUM TAKİ ŞİFREMİ UNUTANA KADAR SONRA BU HESABI AÇTIGIM E POSTA ADRESİNİ BULDUM VE BU HİKAYEYİ BİTİRMEYE KARAR VERDİM BAYYYSSSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK DÖNÜŞÜM
FantasyEDEN YENİ OKULUNUN İLK GÜNÜ HER YIL DÜZENLENEN KONFERANSLARA KATILIYOR.BURDA YENİ BİRTAKIM KIZLA ARKADAŞLIK KURUYOR. TABİ ABİLERİYLE AYNI LİSEYE GİTTİĞİ İÇİN SORUNLAR DAHA AZ OLUYOR AMA YENİ TANIŞTIĞI OGLANA TUTULUYOR . SLK KIZ İŞTE NE TUTULUYO...