AYYY MULTİ DE OY VER DİYO OY LUTFENNNN
-SELAM . Ben Nora buda en yakın arkadaşım Zoe seni uzaktan gördük yenisin galiba diye düşündük ve arkadaş olmak için koştura koştura geldik -dedi turuncu saçlı olan kız çok şık olmuşlardı ikiside .
Noranın giydigi ^_____^
Adını Nora olarak tanıtan kız ince askılı beli açık uzun yıtmaçlı siyah bir elbise giymişti.ustunde çok hoş duruyordu.Zoe ye baktıgımdaysa daha mini bir bil elbise giymişti.
Zoe nin giydigi kıyafet
bende hızlıca kendimi tanıttım.
-selam bende Eden tanıştıma memnun oldum kızlar.umarım iyi anlaşirız.-dedim
Lucas ın arkasından biri Dewsona sesleniyordu biraz daha yaklaşınca seslenen kişinin Emma oldugunu gördüm.üstüne aşırı mini kırmızı umuzdan sarkan pofuduk askılı bir elbse giymişti.
ay allahım ne zevksiz lan bu ayrıca deyişik birkokusuda var .
ay kız ben geldim nasılsın iç sesini ozledinmi barii . aaa bu DEWSONA yavsıyoan oruspii degilmi ‼‼‼
ahanda içimin gonlumun kraliçesi dondu.ay içses iyim şu kızı gormeseydim keşke.sarı yelloz neyse dur ben zoe ve noraya giri donuyum.
tam bir sey diyecektim ki nora ve zoe aynı anda konuştu harbi uyumlulardı.
--aha geldi okulun sari yılanı--dediler ve güldüler sonra beni kolumdan tutup abimlerden uzakta bir masaya getirdiler.şaşırmıştım kafamı dewsona çevirdigimde Emma ona apişmiş konuşmaya çalışıyor dewsonsa ondan böcekmiş gibi kaçmaya çalışıyordu onların bu hallerine abimler be dewsonun abisi demon guluyorlardı.aslında komıktı ben bunları duşunmeye başlamıştımki nora düşüncelerime bodozlama giriş yaptı.
--ayyy nasılda yapışıyo çocua acıyom vallaha dewsona ya 3 yıldır şu insanın derdini çekiyo yazık valllaha gulgibide çocuk lucas kadar olamasada-- dedi nora.....ufak çaplı bi şok yaşadım galiba abimden hoşlanıyodu.
- aynen nora ya ama nicolasda yakışıklı şimdi yalan yok bak demi eden yakışıklı deyilermi gerçi sen onlarla yakına benziyosun beraber geldiniz ya.dedi zoe ay buda nic den hoşlanıyodu abim oldukarını soylemeden az daha guluyum bari.
-yooo ikiside mala benziyo heleki nic ve lucası kavga ederken gorceksiniz çocuk gibi oluyorlar sonra olaylar bana patlıyo ve evetazıcıkyakınız.dedim ama yakışıklı olmadıklarını soyledigimdeki şaşkınlıga gulmekten kendimi alamıyordum sevmiştim bu iki kızı sende sevdinmi iç ses
ay ay bende sevdim ayol bu kızları 3 lü olsun güçlü olsun demi ama emmada artık 4. şahıs olmak için dunyanın sonunu beklemek zorunada
haklısın iç ses
-ee nasıl tanıştınız lucas ve nicolasla eden .dedi nora ben daha çok gulmeye başladım .
-ne guluyon gız başına bişey gelcek çok gulme.diyince zoe hafifte olsa gulmeyi bıraktım.
-nasıl tanıştık annem beni dogurdu gozlerimi bi açtım iki maymun bana bakıyo megersem maymun degil abimiş bide ikizlerdimiş dedim ıngaa ıngaa onlarda korktu başladılar aglamaya daha bebekler onlarda 1 yasında fln ama nasıl guldum onlar aglarken aguu agu diye sjsjjsjsjss.-dedim ve hepimiz gulmeye basladık .ilk önce zoe konuşmaya başladı
-bende arkadaşsınız felan sandım ya kardeş oldugunuz hiç aklıma gelmedi ama anlamalıydık aynı kokuyorsunuz .dedi tuaf konuşuyorlardı ama anlamamıştım.
-evet-demekle yetindim...
***********************************************************************************************
*sabah*
dun eve herzaman ki gibi ilk önce ben gitmiştim geç saatlerde abimlerin geldigini anlamak zor degildi çünkü o kocaman 36,5 ayaklar kesinlikle pat pat diye merdivende ses yapmıyorlar kesinlikle o bebek eleriyle kapılarını çattt diye kapatmıyolar .
okul için aldıgım formayı gıydim.
okulun okul formaları...
PATRON(ANNEM) UYU DEDİ. BAYS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK DÖNÜŞÜM
FantasyEDEN YENİ OKULUNUN İLK GÜNÜ HER YIL DÜZENLENEN KONFERANSLARA KATILIYOR.BURDA YENİ BİRTAKIM KIZLA ARKADAŞLIK KURUYOR. TABİ ABİLERİYLE AYNI LİSEYE GİTTİĞİ İÇİN SORUNLAR DAHA AZ OLUYOR AMA YENİ TANIŞTIĞI OGLANA TUTULUYOR . SLK KIZ İŞTE NE TUTULUYO...