5 part

15 1 0
                                    

Oy 🥺
Yorum 🥺
Bende durumlar 🥀
______________________________________

Bacağımı seke seke kuş gibi mutfağa girdim Parla kendine kahve yaparken sandalyeye gecdim .
  "Senin hatan !"evet yine başlıyoruz Parla azarlama mood ofline!
   "Evet benim hatam kalcam yumuşacık bende üstüne düşeyim dedim ondandir !"tirnaklarimi masaya vururken konusdum .Dün gece Ayaza yazdıktan sonra mutfaga çikolata kavanozunu bırakıp gelicem diye merdivenlerden yuvarlandim .Neyseki ciddi bişey yokdu sadece kalcam morarmış ve sağ ayağım biraz burkulmusdu .Allah razı olsun ki vaktinde yetismisdi .Dün Ayazin cevap vermeyeceğini bile bile yazmisdim amma ve lakin o beni sasirdip cevap vermisdi üstelik uzun uzun konusmuduk gerçi benim reglim ilk günü olduğu için herşeye çabuk sinirlenip onada kızmıştım ama olsundu cevap verdi ya .Bide rezil olduk ya .Ayaz futbol takımının başkanı ve Türkiye futbol temsilcisi .Böyle bı adamın hattında ona yazan bı çok kız olduğuna soyadım kadar eminim ama niye bana cevap verdiğine hala emin değilim ! Üstelik ben ona bı yıldan beri saçma sapan şeyler yazıp duruyordum .Ölen kedimi kuyuya düşen köpeğimi anlatıp durdum .Böyle saçma biseyleri okuyupmu bana yazdı, yazık manyak galiba diyip aciyipmi yazdı orası muamma .Önemli olan yazmasiydi .Ben Ayazi ilk babam ve abim salonda anira anira Ayaz diye bağırıp futbol izlerlerken gormusdum .Evet futbola ilgim var !!!
Aslında odamda uyurken bağırıp uyutmadiklari için salona indiğimde abim koltugun üstünde boynuna asdigi Türkiye bayrağını dislerken babamda masadaki kavanozu eline almış gölü aticagini bekliyorlardı .O ikisini gören ben şaşkınlıkdan merdivenlerde oturup bı sure ağlamıştım .Evet ağladım ne var bunda ? Onlar televizyona bakıp sürekli Ayaz Ayaz diye bagirdiginda gözüm televizyona kaymisdi Ve onu gormusdum tüm Türkiye ve Amerika oradaydı sanırım ! Türkiye bayrağını yukarıya uzatıp Ayazdan gelicek gölü bekliyorlardı .Takımlar dagilmis hakem düdüğü çaldığı an gerilim yine baslamisdi .Ve Ayaz gölü atamamisdi o an abimin Ayaza savurduğu küfürle gidip abimin ağzına vurmusdum .Bu tamamen küfür içindi !Ayaz'ın ne yapicagini beklerken on bir adamdan oluşan takımda yer değişikliği yapılmış ve Ayazı pistden çıkarmışlardı çünkü yeteri kadar dikkatini toplayamiyordu ve atacağı gölü hesaplayıp cikaramiyordu. Mantıklı olanı yapması ve daha iyi oynaması için dinlenmeye zormislardi ama o dinlenmeyi red etmisdi .Ve en son dakika kala atdigi gölle kazanmıştı .Büyük ödül verilirken yüzündeki gulumsemeyi gormus ve o andan baslamisdi ona olan hayranlığım .Evet bu tamamen ona hayran olduğum içindi ! Ona bı yıl boyunca yazmisdim ama görmeyeceği için endiselenmeyip saçma saçma şeyler anlatmisdim ama o ansızın görmüş ve oncaaaa kisi arasından bana cevap vermisdi ! Onun kazanamayacagi maç yokdu ama son zamanlarda yavaş yavaş dusuyorlardi .Yeterince konsantre olamıyor ve mantıklı düşünmeden sadece topu kaleye sokmaya kafasını koyup başka şeyler yapıyorlardı ve gölü atamadiklarinda hıncını bir birlerinden cikarmakdan başka biseyler yapmiyorlar .Evet bunu televizyonda saniye saniyesini gösteriyorlar ve ben onları televizyondan izliyordum .Evet Nurgül cadısı bana dünyanın en güzel haberini vermisdi .Nyu-York şehri evet Ayazlarin digerki oyunları orada olucakdi ve ben onlarla teker teker röportaj yapicam .Tabi buna izin verirlerse .Orası ayrı konuydu bizim gibi bı çok reklam ajansları onlarla röportaj yapmak için adeta savasiyorlar .Onlarla röportaj yapmak hiç kolay olmiycak onları ikna etmek hiç kolay olmiycak .Bizim ajansımız küçük değildi ama buyukde sayılmazdı bize bu konuda yardım ederlermiydi işte bunu bilmiyorum .Ama onları ikna etmezsem kesin Nurgül beni isden kovar !! Çalış Duru aklını kullan ve bu işi al !! Öylede yapicam ama işin komik olan tarafı oraya Parlayla gidicek olmamdi !!!

Bardağını eline alıp masaya oturdu cadı gibi uzun tırnaklarıyla o şeyi nasıl gün boyu takabiliyor hala anlamiyorum ?
   "Kalcan nasıl "dedi sanki kahkaha atmak için zor dayanirken .
    "Büyük "evet kocaman olmusdu eskiside iyiydi ama düşmeden sonra eti incinmiş ve morarmisdi  aynı zamanda buyumusdude !Kafasını yana çevirip gülüşünü gizledi Hiçmi kalçasının üstüne düşen insan görmedi görgüsüz ?!!!
     "Estetiğe para harcaman gerekmiyor ne güzel "ve evet büyük bı kahkaha bağış etdi mutfağa .
     "Ya ne demezsin bende çok üzülüyordum estetiğe para harcamamm gerekiyor onu napicam diye " bazen çok gerizekalı olabiliyor aldırmayın ! Peki bu soyledilerimden sonra o nemi yapdi ? Karnını tuta tuta gülerken tüm kahveyi önüne dokdu Oh olsun ...aynen olsun hiç endiselenmiyorum!!
    "Allah kahretsin ya !!" diye cemkirip banyoya kosdu .Arkasından şimdi ben canice gülüyorum .Bizimkide böyle bı arkadaslikdi işte .

ŞİMARİK ~texting~(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin