Death game...
Kiekvienais metais išrenkamas atstovas kuris kovos už savo luomo garbę ir didybę. Tas kuris laimės bus apipiltas turtais ir garbe. O pralaimėjūsiūjų luomai bus paskende kankinumų ir juodo darbo liūne.
Jau 237 naujosios eros metus mes suskirstyti į luomus kuriuos valdo aukštuomėnė. Mes jau 163 metus kenčiame bausmes ir juodą darbą. Visi kenčiame net ir vaikai. Pabėgti iš čia neįmanoma. Kaip aukštuomėnė sako: 'Gyvenkit arba mirkit'... Niekas nedrysta sukilti...
Yra 6 luomai. Jie skirstomi į:
1. Vampyrų luomas- jis jau nuo senų senovės yra pripažintas nugalėtojų luomu, nes kiekvienais metais jų atstovas laimi ir parneša garbę bei didybę jų miestui. Jie per daug kartų nugalėjo tad juos apakino tas turtas ir visų pripažinimas, kad net pamiršo savo meilę. Jie tapo šaltakraujais. Jiems nerūpi niekas kitas tik garbė ir turtai. Jie net nesirųpina savo vaikais.
2. Vilkolakių luomas- jie buvę nugalėtojai. Jie buvo Vampyrų luomo vietoje. Buvo tokie patys kaip jie dabar, o viską praradę suprato, kad tai ne svarbiausia.
3. Kerėtojų luomas- jie kerėtojai. Jie gali perimti tavo kūną ir valdyti tavo veiksmus.
4. Stichijų luomas- jame yra stichijantai. Stichijų valdytojai. Jie gali valdyti orus, ugnį, žemę, vandenį ir orą.
5. Telepataų luomas- jie gali keliauti erdve ir laiku. Gali skatyti mintis. Numatyti daugelį veiksmų-įvykių.
6. Paprastieji- tai mes. Mes neturime jokių galių, bet vistiek turime kovoti. Mus taip išniekina dar labiau. Esame laimėję tik kartą. Prieš daug metų. Nuo tada mus stengias paniekinti dar labiau...
Kaip ir kiekvieni luomai turime taisykles kurias sudarė visuomėnė.
1. Niekada nesantykiauti su kito luomo atstovu. Baidžiama mirties bausme.
2. Nevokti. Baudžiama rankos ar kokios nors kitos kūno dalies nukirtimu.
3. Vykdyti bet kokį aukštojo sargybinio įsakymą. Baudžiama vergija.
4. Nebėgti ir nemėginti išsilaisvinti. Baudžiama mirtimi.
5. Pasipriešinimas bet kokiai bausmei yra neleistina. Bet kas pasipriešinęs bus baudžiamas sunkiaja vergija iki gyvos glvos.
6. Išrinktasis eiti į mirties žaidimą negali naudotis ginklais prieš aukštuomėnėje.
7. Griežtai draudžiama santykiauti su vienu ar keliais aukštuomėnės nariais. Aukštuomėnės nariui atimamas titulas. Baudžiama mirties bausme. Įskaitant visus kurie prie to prisidėjo.
Štai tokios mūsų taisyklės. Yra dar daug jų, bet šios pagrindinės ir vienos iš žiauriausių. Neskaitant to kad esi nubaudžiamas tave baudžia ir išniekina visų akyse. Turiu omeny visų. Visų luomų ir aukštuomėnės akyse. Va tokia mano kasdienybė.
***
Mano vardas Pamela. Man 17 esu iš Paprastūjų luomo. Nesu kuo nors įpatinga. Mano tėtis medžiotojas, o mama siūvėja. Turiu 4 brolius ir seserį. Vienas iš brolių buvo išsiūstas į tą žaidimą ir mirė jame... Jo vardas buvo Konoras tada jam buvo 19. Jį nužudė tik pradėjus žaidimą. Kai jam buvo 19, Zakui buvo 17, Nikui 15, Dimitrijui 14, man buvo 13, o Odrei 11. Kai mirė brolis buvo sunku susitaikyti, bet padėjus vienas kitiems praėjome pro tai. Po to kai jis mirė jau praėjo 4 metai...
Jau praėjo metai nuo žaidynių. Laikas rinkti naujus kandidatus. Visi baimėje, nes žinome, kad neišgyvensime ten nė 3 dienų. Vis tiek kažkas tūrės eiti. Turime susitaikyti, kad ir kas benutiktų, kad ir ką pasirinktų...