2

84 6 11
                                    

Zamówiłyśmy trzy pizze zamiast jednej, bo wiedziałyśmy że jedna nie wystarczy. Nie bałyśmy się o koszty, ze względu na to, że
1. Miałyśmy okazję spotkać youtuberów :3
2. Ostatnio wystawiłyśmy kilka naszych obrazów i za dużo poszły.
Od razu po zamówieniu (tym razem wybrałam dobry numer) zmieniłyśmy zwykłe bluzki na te ze sklepu Jaśka. Po 20 min wyszłyśmy, bo musiałyśmy jeszcze odebrać te pizze, a nie był to problem bo mamy po drodze, dosłownie kilka minut od domu.
Gdy byłyśmy już na umówionym miejscu, zobaczyłyśmy sylwetki znajomych nam osób. Rozmawiali. Nagle odwrócili się w naszą stronę i zaczęli się przypatrywać. Gdy byłyśmy już bliżej, Jasiek krzyknął
- Oooo dostawa pizzy! Jak dobrze! Zgłodniałem!
Zaczęłyśmy się śmiać.
- Chyba rozpoznał, że to z nami rozmawiał. - powiedziałam
- Jak można zapomnieć, że się z kimś umówiłeś na pizze i ten ktoś stawia. A po drugie jak można nie zauważyć kogoś, kogo nie widać zza kartonów na pizze?! - Martynka odpowiedziała mi ze śmiechem.
Podeszłyśmy do nich, zaczęli się witać, a my się przedstawiłyśmy. Atmosfera była niesamowicie miła. Ciągle gadaliśmy i się śmialiśmy. Po niedługim czasie chodzenia po starówce dołączył do nas Stanisław. Nie umiem na niego mówić Stasiu, choć częściej mówię Thor. Czułam, że ciągle się mi przygląda, ale dużo nie mówił. Za to Jasiek ciągle nawijał, rozmieszał nas. Raz nawet wziął mnie na ręce. Za to do Martynki przylepił się Kiślu. To zabawne, bo Martynce to nie przeszkadzało. Ale ona za to ciągle starała się być jak najbliżej Smava.
Nagle zobaczyłam, że Jasiek nas wszystkich prowadzi w bardzo dziwne miejsce. Szliśmy blisko zniszczonych budynków. W oddali widać było światło
- To tam! -oznajmił Janek, wskazując palcem na światła, które jak się domyślam wydostawały się przez okna i drzwi obdrapanej kamienicy. Gdy podeszliśmy do drzwi Martynka zwróciła uwagę na wizerunek żółwia na drzwiach. Jaś przywitał się z chłopakami, których nie znam, a którzy stali przy wejściu. Powoli otworzyliśmy drzwi.


_______________________
Jeśli wam się podoba gwiazdkujcie. Jeśli będą gwiazdki będę pisać dalej.
Pozdrawiam ♥

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 14, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

O mój Boże Jasiek!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz