צלקות כחולות (נינג'ה גו)

67 1 0
                                    

"כאשר נוצרתי, גופי היה של נקבה" פתח זיין בחשש, בלי להביט בעניו של קול. "לאחר שאיבדתי את זיכרונותיי, התהלכתי כמה ימים בשלג עד שמצאתי את הכפר בו נשארתי. שם הרבה דברים היו מבולבלים, אך ברורים באותו הזמן. לא לקח לאחרים הרבה זמן להבין שהייתי, שונה, לא בדרך שאני מתקשה עם תקשורת. זה היה ברור לכולם, ומהר מאוד גם לי. אני לא הייתי נערה" הם עצרו לרגע, לקחת נשימה. 

"אני נון בינארי" 

"ניסיתי לקחת כל מיני תרופות אך הן לא עבדו, אכשיו אני יודע שזה מכיוון שאני נינדרויד ותרופות לא משפיעות על הגוף שלי. אך אז זה לא היה מובן לי. תושביי הכפר הכינו לי בינדר כדי להסתיר את החזה שלי. כך, בצורה מסויימת, יכולתי לעבור כזכר, או לפחות שלא ידעו מה המגדר שלי"

זיין הורידו את ראשם "לא ידעתי מה הצוות יחשוב על זה, לכן לא סיפרתי להם. הקפדתי להתקלח מוקדם במיוחד ותמיד ללבוש בגדים רופפים. פחדתי שהם יוציאו אותי אם יגלו שלא הייתי בחור. 

פיקסאל ידעה. לחלוק איתה חלק ממקור האנרגיה שלי, חילק את הכוח שלי, האינסטינקטים שלי ואת הזיכרונות שלי. לכן, כשהיא בנתה אותי מחדש, היא בנתה אותי עם גוף פחות נשי. אבל, היא הקפידה לשמור על משהו אחד חשוב, היא קראה לזה 'מזכרת' או 'הוכחה' לעובדה שאני נון בינארי. יש לי שתי צלקות על החזה התחתון שלי, שמדמות צלקות של ניתוח להסרת שדיים"

קול לא ידע מה לומר "אני, מאוד שמח, שאתה סומך עליי מספיק, כדי לשתף אותי במשהו כזה" הוא פתח את ידיו לחיבוק "ואני מבטיח, שכל השאר בצוות יקבלו אותך בדיוק כמו שאתה. או איך שאתם?" 

"אני משתמש באתה\הם\היא, אבל המועדף זה אתה" הוא אמר וקיבל את הצעת החיבוק.

random one-shots of literly everythingWhere stories live. Discover now