Milý deníčku, omlouvám se, že jsem to minule tak utnul, ale šli jsme s Noahem zase do kina. Není divný se omlouvat deníku? No ale šli jsme s Noahem na nějaký horor jmenoval se Pod vodou a bylo to fakt hustý, zjistil jsem, že Noah nemá asi horory moc rád, krátce po začátku mě totiž chytil za ruku a držel mě celou dobu. Nebo jsem si alespoň myslel, že to bylo proto, že se bál. Poslední týden jsem byl pořád s Noahem a zjistil jsem, že mě píchá u srdce, když se každý večer musíme rozdělit. Bál jsem se toho co by to mohlo znamenat. Co se týče Jeremyho, od toho dne kdy jsem ho sledoval se po něm stále o hodinách koukám, ale už ne tolik a taky u toho tak neslintám.
Teď ale ta hlavní zpráva ke které jsem se chtěl celou dobu dostat. V pátek jsme šli ke mě domů spolu s Noahem abychom se učili, když v tom jsem před naším domem spatřil sanitku. Srdce mi vynechalo úder. Mamka. Okamžitě jsem se tam rozeběhl. Zjistil jsem, že mamka zkolabovala na příjezdové cestě a tak jí soused co to viděl zavolal sanitku. Zdravotníci mi taky řekli, že mamce selhala ledvina a pak řekli, že neví jistě, jestli to zvládne. Když mi to řekli, čas jako by se zastavil. Jako by realita přestala existovat. Jen jsem tam stál a sledoval jak sanitka odjíždí velkou rychlostí se světli i sirénami. Kdo ví jak dlouho bych tam stál, když jsem ucítil ruku na rameni. Cukl jsem sebou, byl to Noah, skoro jsem na něj zapomněl. Otočil jsem se k němu, ale nemohl jsem se mu podívat do očí. Cítil jsem jak se kolem mě hroutí ty křehké stěny mého světa který jsem si tu vybudoval. To na mě šel záchvat. Chtěl jsem utéct. Zalést někam do díry a umřít. Pak jsem ale na svých rtech ucítil ráj. Byl to jen lehký dotyk který mě ale mrštil zpět do světa. Nevěřil jsme tomu. To prostě nemohla být pravda! Když jsem ale lehce pootevřel oči, zjistil jsem, že to pravda je. Noah mě právě líbá. Asi bych se mohl znechuceně odtáhnout, zhrozit se nebo něco takového, ale já nic z toho nedokázal. Chvíli jsem tam jen stál a než jsem si to uvědomil, polibek jsem opětoval. Byla to pravda, líbal jsem se s Noahem - svým nejlepším přítelem. Nebo se z nás díky tomuhle stalo něco víc...?
ČTEŠ
Nebezbečná láska 😨
RomancePříběh je o klukovi který se přestěhoval z Kalifornie do Carson City v Nevadě, a najde si kamaráda do kterého se postupem časem zamiluje.