(ពេលព្រឹក)
.វេហ្កាសគេបានភ្ញាក់មុនភីតក៏ទៅងូតទឹកទៅធ្វើការងារគេ!ទៅ។ភីតគេនៅមិនទាន់ភ្ញាក់ពីដេកនៅឡើយកាលពីយប់មិញវេហ្កាសអុកគេខ្លាំងពេក!ថ្ងៃនេះចៃដន្យអីវេហ្កាសគេមិនបានចាក់សោរបន្ទប់ដែលឃុំភីតគេគ្រាន់តែចាក់កន្លឹះទ្វារធម្មតា!ហើយឃៅមគេដើរកាត់នោះក៏ឃើញទ្វារមិនចាក់សោរក៏ដើរទៅជិតនោះហើយក៏បើកទ្វារ(ក្រាកក្រាក..)សម្លេងបើកកន្លឹះក៏បន្លឺឡើង!ឃីមបើកចូលក៏ដើរទៅខាងក្នុង! ឈៀ....អៃភីត...!អ្នកណាធ្វើបាបឯងអីដល់ម្លឹងអូ!/ឃីមគេឃើញភីតដេកនៅលើគ្រែមិនដឹងខ្លួនក៏ដើរចូលទៅដាស់ភីតក៏និយាយពាក្យ២ ៣ មាត! ហ្អោះ.ហ្អួ..ឃុនឃីម..អូយ/ភីតក៏បានភ្ញាក់ហៅឃីមដោយខ្លួននិយាយមិនចង់កើត!ខ្លួនប្រាណមើលទៅឈឺនៅឡើយ!អូ!ភីតម៉ោះយើងជួយគ្រា!នេះយើងមិនដឹងសោះថាភីយើងនៀកធ្វើបាបឯងដល់ម្លឹងនេះយើងគិតខុសហើយដែរឲ្យឯងមកធ្វើអង្គរក្សភីវេហ្កាស!យើងសូមទោសណាភីត/ឃីមគេនិយាយទៅភីតដោយកាន់ដៃយើងនិយាយទាំងមុខស្អុយ! អឹមមិនអីទេឃុនឃីម!ឃុនឃីមមិនខុសទេខ្ញុំនផកបានខុសមកពីខ្ញុំធ្វើឲ្យគេខឹងទើបគេព្រមានបែបនេះ!/ភីតនិយាយដោយធ្វើទឹកមុខញញឹមដោយមិនសំ!ម៉ឡភីតយើងដោះច្រវ៉ាក់ឲ្យ៉ងណា!/ឃីមនិយាយហើយក៏ដើររកកូនសោរដើម្បីដោះលេងភីត!មិនបាច់ទេឃុនឃីម!ខ្ញុំមិនចង់ឲ្យឃុនមកពាក់ព័ន្ធនិងរឿងនេះទេ!ក៏អីល្អជាងខ្ញុំនិងរកវិធីខ្លួនឯងអរគុណ!/ភីតគេមិនឲ្យឃីមមកជួយខ្លួនទេមិនចង់ឲ្យបងប្អូនឈ្លោះគ្នាដោយសារខ្លួន!អូ!ភីតអឹមតាមចិត្តឯងចុះចឹងយើងទៅទិញអាហារឲ្យឯងណា!ឯងទៅងូតទឹកសិនទៅភីត/ឃីមនិយាយហើយក៏ចេញទៅក្រៅទិញអាហារឲ្យភីតទៅ!។មកមើលប៉ឆេវិញគេខំតេទៅឃីមច្រើនសារតែឃីមមិនបានលើកទូរស័ព្ទគេទេធ្វើឲ្យប៉ឆេសេដខ្លាំងមែនទែនគេក៏មិនបានតេទៅឃីមទៀតទៅគេក៏រៀបចំខោអាវទុកដាក់ឲ្យល្អ!ភីតគេក៏បានងូតទឹកហើយក៏មកអង្គុយចាំឃីមមកពីទិញអាហារវិញ!.........................
18នាទីក្រោយ..ប៉ឆេគេក៏បានមកដល់ផ្ទះឃីម!គេមកនេះគឺមករកឃីម!ជួនគ្នាណាស់ឃីមគេក៏បានមកពីទិញអាហារឲ្យភីតល្មមពួកគេក៏បានជួបគ្នាប៉ឆេគេក៏បានចាប់ទាញដៃឃីមហើយក៏និយាយ!ភីឃីម...ហេតុអ្វីមិនលើកទូរស័ព្ទខ្ញុំខលមកចឹង!/ប៉ឆេសួរទៅឃីមដោយញញឹមលាយនិងអារម្មណ៍មិនស្រួល!សុំទោសបងមិនបានឮ!/ឃីមគេតបវិញដោសោះកក្រោះ!ភីឃីមខ្ញុំសួរមួយបងទេ?/ប៉ឆេគេនិយាយដោយញញឹមដោយទឹកភ្នែក!អឹមសួរមក!/ពាក្យឃីមនិយាយធ្វើឲ្យប៉ឆេហូរទឹកភ្នែកមកម៉ាត់ៗពេញថ្ពាល់!ភីឃីម.ហឹ.ហឹ.ហឹ.ភី.ភីដែរមានអារម្មណ៍ស្រឡាញ់ខ្ញុំខ្លះអត់ ហេ.ហឹ/ប៉ឆេនិយាយយំអោបដៃម្ខាងឃីមហើយនិយាយ!ភីសុំទោស!/ឃីមបានត្រឹមតែនិយាយពាក្យនេះទេប៉ឆេឮគេក៏ប្រលែងដៃចេញហើយហូរទឹកភ្នែកម៉ាត់!ឃីមគេក៏មិនបានសន្ទនាជាមួយប៉ឆេទេក៏បានដើរឡើងលើយកអាហារដែលទិញមកទៅឲ្យភីត!(អាណិតប៉ឆេហា៎):))ប៉ឆេគេក៏យំខ្លាំងជាងមុនទន់ ចង្គង់ទៅនិងដីយំអោបជើងទាំង២ផ្អោបនឹងទ្រូងពពេញដោយការឈឺចាប់!ភីតគេចាំឃីមយូរណាស់រៀបនិងទៅដេកវិញហើយឃីមក៏ឡើងមកដល់ក៏ហុចបាយទឹកឲ្យភីតទៅ!ប៉ឆេគេយំទន់ខ្លួនដួលហើយក៏ងើបដើរទៅឡានចេញមកផ្ទះវិញ!ពេលដល់ផ្ទះវិញហើយប៉ឆេនៅតែសង្ងំយំនៅក្នុងបន្ទប់គេមិនព្រមចេញក្រៅទេទូសវីននិងប្រាយហៅយ៉ាងណាស់ក៏គ្មានប្រយោជន៍!ឃីមគេយកអាហារឲ្យភីតហើយក៏ដើរជិះឡានទៅធ្វើការងារបាត់ទៅទុកឲ្យភីតគេនៅក្នុងបន្ទប់នឹងដដែលដោយចាក់កន្លឹងដែរវេហ្កាសគេបានចាក់!
(ថ្ងៃ)
វេហ្កាសគេក៏បានមកផ្ទះវិញដើរទៅក្នុងបន្ទប់ភីត!អៃភីត!ឯងភ្ញាក់នៅ!/វេហ្កាសដើរចូលទៅអង្គុយលើគ្រែហើយបាននិយាយទៅភីត!នៅនេះឯងមិនមើលទេហ៎/ភីតតបដោយមិនខ្ចីញឹមដាក់ឡើយ!អ៌នេះឯងឃ្លាននៅ!/វេហ្កាស!ទេយើងមិនហែវទេ!/ភីត!មិនហ៎ឯងមិនបានញ៉ាំអីពីព្រឹកហេតុមិនហែវ/វេហ្កាស!មិនស៊ីគឺអតើហើយកុំសួរច្រើនពេកយើងចង់ដេក!/ភីត!នេះឯងហត់ដល់ម្លឹងហ៎អៃភីត/វេហ្កាស!អើហើយវាមិនឯង/ភីត!គ្មានអីទេយើងចង់ដេកម៉ោះដេកទៅថ្ងៃនេះយើងហត់និងឈឺក្បាលណាស់ឲ្យយើងដេកអោបឯងតិចមក!/វេហ្កាសនិយាយហើយក៏បានយកដៃទៅអោបពោះភីតពេញៗដៃ!អឹម..ចុះឯងឃាត់ឯងបានហ៎/ភីតនិយាយដោយបែបខ្លួនឲ្យវេហ្លាសអោបគេពីក្រោយហើយក៏បានដេកលក់ទាំងពីរនាក់ទៅ។
ចប់ Ep¹⁷ និពន្ធដោយ ទំព័រស្នេហ៍ប្រលោមលោក