Két héttel a szülinapom előtt tudtam meg, hogy egyedül leszek. Matthew, az egyetlen fiúbarátom felajánlotta, hogy eljön hozzám. Kicsit kételkedtem, hogy mint hogy lesz, de megszerveztem.
Két hét eltelével kint állam a pálya udvaron és vártam hogy megérkezzen a vonata. Megláttam egy nagyon jóképű, eléggé sármos srácot, egyből tudtam hogy ő az.
- Szia Cica!
- Szia! Valaki nagyon jól néz ki!! Melletted én nagyon is csúnya vagyok.
- De hát, hogy mondhatsz te ilyet, ezt már ezerszer megbeszéltük. Te vagy a szépség én meg a szörnyeteg.
- Nyaaa ilyet már mondtam, hogy ne mondj. - Majd megkaptam életem első olyan ölelését amit egy sráctól kaptam.
Elindultunk hozzám. Az úton nagyon sokat beszélgettünk. Majd végre megérkeztünk, kinyitottam az ajtókat.
Lefeküdtem az ágyamra, hogy nézzünk meg egy filmet, de én mar szinte az elején bealudtam. Na jo bevallom Matt elvarázsol es hát ennek nem tudok ellenállni.
Eltelt egy kis idő, és én felébredtem Matt mellkasán fekve hogy ő a hajammal játszik, felkeltem és ráültem a csípőjére. Mélyen a csoda szép kék szemében elmerültem. A hajamat a fülem mögé tolta.- Jót aludtál Cica??
- Elaludtam?? Bocsáss meg nem terveztem, de a mély hangod annyira altató hatású.
- Semmi baj! Nagyon édesen alszol. - látta hogy elpirosodtam, felült hozzám, nagyon közel kerültünk egymáshoz.
Megszeretett volna csókolni, de én mint ha nem engedtem volna, próbáltam ingerelni őt. Megfogta a nyakam és így már sikerült neki.
Forró és vad csókban vesztünk el.
Majd vissza ültem az eredeti állapotomba.- Szóval, amit három hete beszéltünk. Elmondanád nekem mit is csináltunk volna, amit csak személyesen mondhattál el???
- De kíváncsi valaki!!
- Te műved mind ez! De kérlek mond el! Kérhetsz tőlem bármit!
- Jo jo! Legfőbbképp játszanánk egymással. Na meg addig kényeztetnélek, amíg össze nem esel.
- Na és szeretnéd ha meg is történne?? - közben elkezdtem benyúlni a fekete ingje alá lassan felfele haladva végig simítottam a testén, amit egy sóhaj követett.
Elkezdtem kigombolni az ingjét, ő pedig kicsit feljebb húzott, ahol pont éreztem mennyire is élvezi amit csinálok vele.
Majd ráfeküdtem a mellkasára, a nagy keze a hátamat találta meg és kezdte simogatni.
A két keze egy idő után felfedező útra indult lefele. A nadrágom szélét súrolta, majd a derekamat simította lágyan.
Mikor megelégelte, megfogott a derekamnál, megemelt és a falnak állított. Csókokkal hintette a nyakam a hasam, közben levette rólam a nacim. Hamarosan az alsó fehérnemű se volt rajtam. Matt nem igazán bírt magával bár már rég megakartam tapasztalni a vad képzeletét.
Átadtam magam az élvezetnek és Mattnak is.
Annyira szeretem ha egy srác ennyire tud irányítani olyan férfias jellem náluk.
A nyakam után a melleimre áttért amivel eljátszott, majd
bevette a szájába es nyalogatta néha megszívta. Az egyik keze a hatamon, a másik meg haladt lefelé.
Nőiségemnél nagyot sóhajtott.
- Úgy érzem jo az amit teszek veled! - Tapintotta meg, hogy milyen nedves is vagyok.
Először csak egyik ujját becsúsztatta, hangos sóhaj hagyta el számat. Felnézett rám és látta mennyire élvezem.
- Te lány, nagyon szűk vagy!
Majd elkezdte bennem mozgatni az ujját.
Nyögések hagytál el a számat.
Közben Matt csókolta a nyakam minden szegletét.
Egyszer csak megéreztem a második ujját egyre gyorsabban mozgatta, én meg egyre hangosabban nyögtem.
Kicsit fájt az elején, de ez az élmény, annyira jo.
Már nagyon közel álltam, ahhoz hogy elélvezzek, de ő abba hagyta.
Felkapott az ölébe és óvatosan az ágyhoz vitt. Lefektetett, és adott egy nedves csókot. Hogy lehetnek ilyen puha és nedves a két ajka. Nem bírom.
Végig puszilta a testem majd a nyelve irdatlan sebességgel el kezdett a puncimban járni. Olyan jo volt. Hangosan nyögtem.
Pár perc után elélveztem. Felfeküdtünk mind a ketten az ágyra.
Matt hanyatt feküdt, nem bírtam ki hogy a kezembe nem foghatom meg a kezemben az álló férfiasságát.
Kigomboltam a farmer nadrágját, lehúztam az alsónadrágjával együtt.
- Cicaaa!!- kiáltott rám
- Ne tegyél semmit se velem. Nem fogok tudni meg álljt parancsolni magamnak. Túlságosan kívánlak. - vallotta be nekem
- Majd akkor én segítek.
És már a kezem el is kezdett mozogni a farkán.
Nagyokat sóhajtott, láttam mikor hátra vetette a fejét és becsukta a szemét hogy mennyire is élvezi.
Megéreztem az előváladékát, és bevettem a számba. Dörmögve nyögött fél.
Hamarosan ő is elélvezett.
Majd megfogta a csípőm magára húzott, nézett rám kérdően.
- Annyira kívánlak, hogy szeretnélek már érezni.
- Majd máskor. Szálltam le róla és a karjai között elhelyezkedtem, miután bekapcsoltam egy filmet. Elszundítottam, és ő is.
ESTÁS LEYENDO
Gondolataim (18+)
Romance18+-os storyk. Szerzői jogok fenntartva! Kezdés - 2022.08.17. #2 erotika - 2022.09.04. #6 erotikus - 2022.09.16. #5 erotikus - 2022.09.16. #3 erotikus - 2022.09.27. #7 szenvedély - 2022.10.07. #1 vágyak - 2022.11.08.