Ollin nkIstuin yksin studiolla. Muut lähti jo kotiin. Aleksi tarjosi mulle kyytiä mutta kai se on parempi vaan kävellä. En tiiä miten sanoisin tän, mutta jotenki tykkään aleksista. Se on kiltti, huomaavainen ja sillä on hyvä huumorintaju. Mun osalta on hyvä että kävelen kotiin ja saisin edes joskus liikuntaa että näyttäisin hyvältä aleksin silmissä. Nousin ylös ja kävelin eteiseen. Avasin oven ja.. Vittu tietenki mun tuurilla sataa vettä. Voishan sitä kaupanki kautta käydä ku ei siellä kotona oo mitään syötävää.
Aleksin nk
Istuin omassa autossani matkalla kotiin. Päässäni vilisee vain olli. Se jäi yksin studiolle. Mitäköhän se sielläki keksii tehä. Viheltelin ja naputtelin rattia samalla kun ajelin. Hetkonen. Tossahan se olli kävelee vesisateessa yksin. Ajoin autollani sen viereen. "olli" sanoin tuolle. Tuo käänsi katseensa minuun päin. "tuu kyytiin ettet vilustu" sanoin ja hyppäsin ulos autosta. Melkein juoksin tuon luokse ja otin hupun tuon päästä pois. "raukka sun on pakko päästä kotiin" sanoin ja vedin tuon autooni. "kiitos ale" olli sanoi mulle automatkalla. "voisiks sä tulla nyt mun luo?" tuo kysyi ja loi muhun kysyvän katseen. "voin tottakai" sanoin ja hymyilin tuolle.
timeskip ollin kotiovelle
Ollin nk
Saavuttiin just mun kämpille ja avasin oven avaimillani. Päästin aleksin eka sisälle ja menin itse perässä. "magee kämppä sulla!" aleksi sanoi kun asteli olohuoneeseen. "kiitti" sanoin hymyillen. "haluisiks jotain syötävää" sanoin ja avasin jääkaapin. "en mä tarvi" aleksi sanoi ja lösähti sohvalle. "olli mä haluun sun sohvan. Rilla on repiny mun oman ihan rikki" aleksi sanoi. Naurahdin. "oliks sul jotain mistä halusit puhua" aleksi sanoi ja katsoi minua. "no joo.." sanoin hiljaa ja menin aleksin viereen. Silmäkulmastani valui kyynel painoin silmät kiinni.
throwback pari vuotta taaksepäin
"sä saatanan lutka lähet vetää täältä tai tapan teiät molemmat" isä huutaa äidille. "olli tuu meiän pitää lähteä!!" äitini huutaa minulle ja ovi pamahtaa kiinni. Se siitä perheestä.
Pari päivää myöhemmin äitille tulee puhelu. "niin?" äitini vastaa ja istuu tuolille. "ei.." äiti sanoo ja laittaa puhelimen pöydälle. Isäni oli tappanut itsensä. Äiti itkee pöydän ääressä. Miks just me?
nykyaika
Ollin nk
Kerroin aleksille koko tarinan. "eikä anteeks" aleksi sanoi ja otti minut lämpimääm halaukseen. "ja vielä nämä" sanoin ja nostin hihani. "mä en vaan pysty enää.." sanoin ja itkin. Aleksi katsoi minua kyyneleet silmissä. "miks sä et oo kertonu?" tuo sanoi ja kyyneleet valuivat tuon poskia pitkin. "anteeks.." sanoin ja laskin hihani. Tärisin. Ahdisti ja pelotti. "en vaan pysty tähän" sanoin ja painoin pääni käsiini. "olli sä et oo yksin. Sulla on mut. Ja koko bändi sun tukena" tuo sanoi ja veti minut halaukseen. "ethän kerro muille?" sanoin hiljaa. "en tietenkää jos sä et haluu" tuo sanoi. "voisiks jäädä tänne yöks" sanoin ja pyyhin kyyneleet silmistäni. "ihan mitä vaan" tuo sanoi.
*****
444 sanaa. 💪🏼💪🏼
YOU ARE READING
sä oot just se. (oleksi)
RomanceTaas oleksi tarina💀💀 Mut joo.. ⚠️boyxboy⚠️ ⚠️itsetuhoisuus⚠️ ⚠️kiroilu⚠️ ⚠️juominen⚠️