Pov jkΗμουν στο γραφειο μου και μελετουσα κατι χαρτια κ μπηκε μεσα η ηλιθια και ξεχασα να της μηλησω και να την χωρισω αχχ που εμπλεξα.
Ελενα: ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΟΛΟ ΥΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΞΕΡΕΙΣΣΣ. Ειπε νευριασμενα και ανιξε την πορτα με δυναμη.
Jk: ΠΩΣ ΜΠΕΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ;;;
Ελενα:Σ-συγγνω-
Jk: ΤΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ; ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΧΤΥΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΥΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΙΝΕΧΙΖΕΙΣ.
Ελενα:Σ-συγγνωμη α-απλα ανισιχ-χισα και με ε-επιασαν τα νε-νευρα μου σ-συγγνωμη jungkookiee.
Jk: Μην με ξανα πεις ετσι. Καθησε θελω να μηλησουμε.
Ελενα: θα με χωρισεις σωστα;
Jk: με εκπλισεις πως διαβασες την σκεψη μου; της ειπα με ειρωνια και εκεινη κατεβασε το κεφαλι της κ νμζ πως εκλαιγε.
Ελενα: γτ jk? Δεν σου κανω εγω;
Jk: Δεν θελω να το συζητισω αυτο απλα δηπλα μου θελω μια δυνατη γυναικα καιι να με στιριζει και να μην τα περιμενη ολα απο εμενα. Της ειπα με αυστιροτητα.
Ελενα: μα εγ-
Jk: θελω να μαζεψεις τα πραγματα σου και το λιγοτερο απο 4 ωρες να εξαφανιστεις απο εδω μεσα και το χαρτι διαζηγιου θα το εχεις αυριο στα χερια σου απο την δικη μου πλευρα ειναι ηδη υπογεγραμενο ευχαριστω μπορεις να πας να μαζεψεις τα πραγματα σου.
Ελενα: μα jungk-
Jk: ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ!
Ελενα: κ-καλα.
Και ετσι εφυγε με κλαματα απο το γραφειο και εκλησε την πορτα πισω της.Jk: Για να βρουμε την κυρια ειρηνη. Ειπα στον εαυτο μου και χαμογελασα πονηρα.
Κληση.
Jk: Sugaa
Sg: μαλιστα κυριε jungkook.
Jk: φοναξε μου τον jin.
Sg: μαλιστα.Τελος κλησης.
Μετα απο κατι λεπτα ακουσα χτυπιμα στην πορτα.
Jk: περαστε.
Jin: με ζητισες;
Jk: ναιι ελα καθησε θελω να συζητησουμε κτ.
Jin: πες μου ειμαι παντα στην διαθεση σου.
Jk: Επηδη ξες οτι βαδιζομαι πανο σου θελω να μου ετιμασεις το χαρτι διαζυγιου με την ελενα και θελω να ψαξεις για ενα κοριτσι που ηταν χθες στο κλαμπ που πηγα εγω το ονομα του λεγετε ********** θελω να ψαξεις τις καμερες και να την βρεις την λενε ειρηνη στο ονομα αποτι εμαθα και βρες κιαλλα στηχια για εκεινη θελω να την βρω.
Jin: Μαλιστα ποσο χρονο μου δηνεις για να βρω τα καταληλα στηχια για εκεινη;
Jk:Το πολυ δυο εβδομαδες κανε το χαρτι και θελω να μου το δοσεις αυριο για να τελειωνω με το διαξυγιο και μετα ψαξε για την ειρηνη.
Jin: Μηνε ισιχος θα τα κανω ολα στην ωρα τους.
Jk: Σε ευχαριστω μπορεις να φυγεις.
Jin: οκαυ, οτι χριαστεις φοναξεμε.
Jk: ωραια εχεμε ενιμερο για οτι κανεις.
Jin: Μαλιστα.
Βρηκε απο το γραφειο μου κ εκλεισε την πορτα.
YOU ARE READING
My Mafia Mann °~Jk~°
General FictionΤι θα γινετε οταν σε ενα κλαμπ βρησκεσε με τις φιλες σου και τιχενει να σε δει ο μεγαλητερος επιχηριματιας ολης της κορεας; Τι θα γινει οταν θα σου ζητησει να μηνεις σπιτι του για το υποληπο της ζωης σου ; θα τα καταφερεις η οχι; Μια ιστορια με παθ...