pov jkjm: Τι θα κάνεις τωρα με την Ειρήνη;
ξες ότι δεν φταίει εκεινοι αλλά η κολλητή της, εκείνη πηγε να σε καταστρέψει.
jk: και αν την έβαλε η Ειρήνη να το κανει;
πως κατω εγω αν η Ειρήνη θα πει την αλήθεια;
jm: Αυτο το ξέρεις εσύ βγαλτην απο εκεινοι το βρώμικο δωμάτιο και μην την ξανα βάλεις εκεί. Θα σε μισήσει και θα είναι αργά για να το καταλάβεις θα καταστρέφεις.
jk: έχεις δίκιο βλακεία που την έκλεισα εκεί μέσα και την χαστούκισα. θα Ειμαι ποιο μαλακος μαζί της.
jm:Έτσι θέλει μια γυναίκα jungkook να την κάνεις να νιώθει ασφαλεια και τρυφερότητα ετσι κιαλιως γυναίκα σου θα γίνει σε κατι εβδομάδες.
jk: Ναι
jm: φεύγω τα λεμε.
jk: τλμ.Έφυγε ο jimin και σκεφτόμουν αυτα που έγιναν.
Flash back
Πριν μια εβδομάδα.κληση το πρωι 8:45
??: αν θες να χάσεις την Εταιρία σου μαζί και την πολυ αγαπημένη σου γυναίκα ελα εκεί που θα σε πω.
jk: Ποια στον πει εισαι;
??: μια πολυ γνωστη σου. Όχι αλλες ερωτήσεις ενα ΤΡ στο *********Και μου το έκλεισε.
ντύθηκα γρήγορα δεν είπα τπτ στην ειρηνη γτ κοιμόταν και δεν για να να μάθει κατι.
Πήρα το αυτοκίνητο μου και είπε τον alex και τον jimin να με ακολουθήσουν
Μην μου επιτεθούν και αφού εγω. ξεκινήσα πρώτος πηγα στο μέρος που μου είπαν είχε ενα μαύρο βανακι και εξω απο αυτο είχε τέσσερεις άντρες δυο μπροστά απο το βανακι και δυο πίσω απο το βανακι με μερα ρούχα. Δεν φοβήθηκα γιατί ξέρω πως με οτι κανω θα με φοβηθούν.Ο ένας απο τους μπροστά Αντρες πηγε στην πορτα την άνοιξε και εμφανίστηκε μια γυναίκα.
??: jeon jungkook. Είπα και χαμογέλασε πονηρά.
Jk: Ευη;
Ευη:Γεια σου λοιπόν.Η ευη ηταν μια απο την ομάδα που συνεργάστηκα και εγω για πολεμικές τέχνες για να μπούμε σε μια ομάδα μαφιόζων και ηταν και η καλύτερη απο τα αλλά κορίτσια, όμως μετα θυμήθηκα ότι είναι κ κολλητή της Ειρήνης.
YOU ARE READING
My Mafia Mann °~Jk~°
General FictionΤι θα γινετε οταν σε ενα κλαμπ βρησκεσε με τις φιλες σου και τιχενει να σε δει ο μεγαλητερος επιχηριματιας ολης της κορεας; Τι θα γινει οταν θα σου ζητησει να μηνεις σπιτι του για το υποληπο της ζωης σου ; θα τα καταφερεις η οχι; Μια ιστορια με παθ...