İsimsiz

34 6 16
                                    

Bu huyumdan vazgeçmem gerek ama aklımda milyonlarca senaryo var...

Gerçeklerle olun, gerçeklerle beraber okuyun...

Tek bölüm

Merhaba ben.. isimsiz yani sanırım ama annem bana zeki kızım der. Bana öyle diyebilirsin.

Okula gidiyorum, her genç gibi. Lise sonum ama 17'ye giricem. Annem ben küçükken erken yaşta okula gidersem daha zeki olacağımı düşünüyormuş, oldum galiba.

Günde en az 1500 soru çözüyorum ama sanırım yeterli değil çünkü annem bana sürekli çok az çözdüğümü söylüyor.

Ah çok özür dilerim size dış görünüşümü söylemedim. Sonuçta özel hayatın gizliliğinden sizlere resmimi gösteremeyeceğim. Bu nedenle hayal etmeniz için şöyle söyleyeyim. Kahverengi ve uzun saçlı, zeytin gözlü, gözlüklü -tabi genelde takmasamda- ve orta kilodayım. Aslında yemek yemeyi unutmasam muhtamelen çok daha kilolu olurdum ama ders çalışmaktan yemek yemeye vaktim pek olmuyor..

Ben.. isimsiz yani sanırım. Ama babam bana çalışkan meleğim der. Bana öyle diyebilirsin.

Ben her zaman mutluyumdur, sonuçta gelecekte tıp okuyacağım, çok fazla para kazanacağım, zeki bir adamla evleneceğim ve sonra.. ona hizmet edicem.. Biliyorum biliyorum çok geri kafalı bir düşünce ama annemler öyle yapmamı söylüyor.

Babam bana her zaman şöyle der : "Zeki olacaksın ve paranı kazanacaksın ardından ise evlenecek ve zeki kocana hizmet edeceksin işinle beraber." Ha ha ha çok hoş öyle değil mi? Ne olacak canım, evlendiğim adama çocuk bakıcılığı yapar aynı anda işimle ilgilenirim ne olacak.

Ben.. isimsiz yani sanırım ama arkadaşım bana zeki dostum der. Bana öyle diyebilirsin.

Aslında çok arkadaşım yok, sadece Sude var. Sude beni seviyor mu emin değilim ama ders konusunda yardım ettiğimde seviyor.

En azından bana kötü davranmıyor. Hem bana senden nefret ediyorum hiç demedi yani seviyordur dimi?

Ben.. isimsiz yani sanırım ama sınıftakiler bana inek der. Bana öyle diyebilirsin.

Okula gitmeyi seviyorum, ama sınıfımı sevmiyorum. İnek lakabı bana komik geliyor neden çalışkan öğrencilere inek dediler acaba? İnekler zeki midir ki?

Ama öğretmenlerimi seviyorum çünkü onlarda beni seviyor. Yani sanırım sonuçta bana kötü bir şey söylemiyorlar demek ki beni seviyorlar?

Beni seven herkes beni gerçekten seviyor mu?

Ben.. isimsiz yani sanırım. Bu güne kadar kimse bana ismimle seslenmedi. Sanırım hayatım boyunca da böyle olacak.

~

"Görüşürüz zeki kızım benim" annemin arkamdan bağırmasıyla gülümsedim. Okula gitmeden bana böyle demesi hoşuma gidiyordu. "Görüşürüz anne!" dedim ve evden çıktım.

Sabah saat 5'te kalkıyor 6'da evden çıkıyordum. Ders 7'de başladığından okula erkenden gitmek hoşuma gidiyordu. Ne de olsa geç kalmaktansa ders başlayana kadar o günün konusuyla alakalı test çözmek geleceğim için daha verimliydi.

Yine her zaman ki gibi test çözdüm ve en sonunda hocanın gelmesiyle test kitaplarını kenara koydum.

"Günaydın çocuklar" her öğretmen sınıfa girdiğinde aynı şeyi tekrarladı. Hiç biri bıkmadı aynı dersi anlatırken.

Ölmeden son bir test dahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin