סינדרלה

391 70 36
                                    

הסיפור הפעם הרבה פחות הורס ילדות משאר הדברים בספר. זה פשוט הסיפור האמיתי על האגדה.

לפי הסיפור המקורי, סינדרלה בוכה מתחת לעץ לוז (לילה: אהמ אהמ נוטלה😋) שהיא שתלה מעל הקבר של אמא שלה ויונה לבנה באה לנחם אותה.

(לילה: עד עכשיו לפי מה ששמעתם)

ובזמן הנשף, כשאמה החורגת ואחיותיה החורגות עוזבות, זו לא פיה אלא היונה הלבנה שמפילה לה את השמלה והנעליים.

הנשף היה שלושה לילות, לא לילה אחד.
בלילה הראשון, סינדרלה לובשת נעלי בית משי.
אחר כך אילו נעלים מזכוכית, והאחרונות אילו כפכפי זהב בלילה השלישי. והנסיך מוצא את אחד מהכפכפים שלה.

ועכשיו הוא עובר בכל בית בלי לחשוב שאולי יש שתי בנות בכל הממלכה עם אותה מידת נעליים, עד שהוא מגיע לבית של סינדרלה.

האחות הבכורה של סינדרלה חותכת את בהונותיה כדי להכניס את רגליה לנעלי בית הזכוכית, והנסיך הטיפש לא מבחין בו עד שהיונים מודיעות לו על כך.

האחות השנייה חותכת את העקב שלה כדי להתאים את כף הרגל שלה! ושוב, הוא מאמין לזה עד שהיונים מודיעות לו. (לילה: הוא צריך ללכת לבדיקת ראייה!)

לבסוף, הוא מוצא את סינדרלה (לילה: תודה רבה ליונים) והם מתחתנים, למרות העובדה שהכירו אחד את השני למשך פחות משבוע.

אבל רגע, לא גמרנו. בחתונה, האחיות של סינדרלה מנסות להחליף אותה, אבל היונים עפות למטה ומנקרות את שתי עיניהן, מה שהופך אותן לעיוורות.

אז עכשיו, הן גם צולעות וגם עיוורות.

והנה הסוף הטוב לפי האחים גרים שלנו.
ומהו המסר המקסים? אם הנעל לא מתאימה, תחתכי את הרגל.

לילה הורסת ילדות כי ככהWhere stories live. Discover now