זה הסיפור שעליו עמי ותמי מבוסס. הבנה-שכל-הילדות-שלכם-הייתה-שקר נעימה!:)
מלך ומלכה איבדו את ממלכתם ומכרו את כל מה שהביאו איתם, עד שהפכו להיות עניים. (מאוד מאוד חכם😑)
אז המלכה החליטה החלטה רנדומלית במיוחד שהיא יכולה לעשות רשתות, שבעזרתן יוכל המלך לתפוס ציפורים ודגים. ולגבי שלושת הבנות הביולוגיות שלהן, שלא עזרו להם בכלל - הם החליטו שהם יפטרו מהן, כי ככה עושים הורים טובים!
אז הבת הצעירה שלהם - פיינט, שמעה את זה והלכה לפיה הסנדקית שלה (מזכיר לכם משהו?👠) והיא התעייפה בדרך והתיישבה לבכות כי למה לא.
אחרי שהיא התחננה למישהו שיביא אותה לפיה סנדקית שלה, היא נתנה לה כדור חוט (החוט הזה שמגולגל בכדור) שתקשור לדלת הבית ותיק עם שמלות זהב וכסף.
למחרת, אמם הובילה אותן ללכת לישון באחו. ואז היא הלכה.
למרות שאחיותיה התאכזרו אליה (אהמ אהמ 👠), פיינט העירה אותן. האחיות הבטיחו לה דברים רבים אם תוביל אותן, והן עשו את דרכן חזרה.
אמם העמידה פנים שהיא עזבה כדי להשיג משהו אחר. והאחיות של פיינט האשימו אותה, לא נתנו לה שום דבר שהבטיחו, והכו אותה!
אחרי שהן חזרו, המלכה החליטה להוביל אותן למקום אחר, אז פיינט ביקרה שוב את הסנדקית שלה. הסנדקית שלה אמרה לה הפעם להביא שק של אפר ולהשתמש בו כדי ליצור עקבות, אבל היא לא צריכה להחזיר את אחיותיה, והיא לעולם לא תראה את הסנדקית שלה שוב אם תעשה זאת.
אז אחר כך המלכה הובילה אותן ופיינט עדיין עזרה לאחיות שלה.
ולבסוף, המלך והמלכה זממו בפעם השלישית, והפיה הסנדקית לא הביאה כלום, כי היא הזהירה את פיינט, ופיינט עדיין הצילה את האחיות שלה. אז הן פיזרו אפונה.
אבל היו יונים רעבות.אז בום!
טראח!
העולם הושמד! (חיחי אני מעתיקה את זה מהספר של אחותי)
אין אפונה!יום אחד, אחרי הרבה זמן שבו הן שרדו על חסה, אחיותיה הסתכלו בתיק שלה ומצאו את התכשיטים שלה. הם גנבו את התיק והניחו אבנים במקומו.
אחרי זה, יום אחד פינט ראתה מהעץ טירה מסנוורת. וגילתה שאחיותיה גנבו לה את הבגדים והתכשיטים והשאירו אותה בסחבות כשהן הלכו אליו.
~ואז קרה קטע עם אישה זקנה שמסתבר שהיא הבעלים של הטירה שניסתה להרוג אותן אבל נהרגה בעצמה. בקיצור נורמלי.~האחיות שלה לבשו את הבגדים והתכשיטים המפוארים בטירה, והלכו למצוא להן בעלים, מאיימות להכות את פיינט אם הטירה לא תישמר בצורה מושלמת.
הם חזרו עם סיפורים על ריקודים עם הנסיך והלכו יום אחד, פינט מצאה מפתח ישן, והוא הוכיח שהוא זהב ופותח חדר מלא בבגדים יפים. כשאחיותיה עזבו, היא התלבשה בעצמה והלכה לנשף, שם קראה לעצמה סנדרון וכולם נתנו לה הרבה תשומת לב.
(אם זה לא מתחיל להישמע אפילו קצת מוכר אני עומדת ל-)
זה נמשך במשך ימים רבים. החדר תמיד ייצר בגדים חדשים, אבל יום אחד, פיינט עזבה בחיפזון כי היא נאלצה לחזור לפני אחיותיה, והיא השאירה אחריה נעל קטיפה אדומה, רקומה בפנינים.
בנו הבכור של המלך מצא אותה וחלה מגעגועים (ביככככ). אף רופא לא הצליח לרפא אותו, והוא אמר שהוא התאהב בבעלת הנעל, אז הם הורו לכל הנשים להופיע ולנסות אותה. אחיותיה הלכו, אבל פיינט לא ידעה את הדרך.
היא התלבשה ומצאה שוב את הנעל ליד דלתה. היא חלפה על פני אחיותיה, התיזה עליהן בוץ. כשהיא נעלה את הנעל, הנסיך רצה להתחתן איתה, אבל פיינט התעקשה שהמלך, שהיה זה שכבש את ממלכת הוריה, ישיב להם אותה, קודם כל. (פיינט, את בסדר בראש? הם רצו להיפטר ממך-) והמלך והנסיך הסכימו.
מישהו רוצה לנחש איזו עוד אגדה יש כאן? מישהו?
YOU ARE READING
לילה הורסת ילדות כי ככה
Randomקרדיט על הכריכה המקסימה: @alexbailey972 אז בעיקרון הרסתי ללא מעט אנשים את הילדות, וחשבתי למה לא להרוס ליותר אנשים את הילדות? אז ברוכים הבאים לספר של הסיוטים שלכםםםם✨️ *אני לא לוקחת אחריות על כל טראומה ו/או הריסת ילדות שתקרה לכם😇* ⚠️ הספר מכיל תכני...