A fost odata ca niciodata , in regatul Grimm , un rege batran , care zacea, pe patul de moarte. Era bunicul lui Hansel si Greten - dar el inca nu stia acest lucru deoarece la acea vreme , nici Hansel si nici Gratel nu se nascusera.
Stai putin . Stiu ce va trece prin cap. Imi este foarte clar ca nimeni nu vrea sa auda o poveste care se petrece inainte de aparitia personajelor principale. Povestile astea sunt plictisitoare pentru ca toate se termina la fel - cu aparitia personajelor principale , dar nu va faceti griji. Povestea asta nu se aseamana cu niciuna dintre povestile pe care le-ati mai auzit.
Pentru ca Hansel si Gretel nu apar doar la sfarsitul povesti. Ei apar pur si simplu , iar apoi li se taie capetele
M-am gandit ca v-ar placea sa stiti ....
Batranul rege sti ca in curand avea sa paraseasca aceasta lume, asa ca l-a chemat pe cel mai batran si mai credincios sfetnic al sau . Numele sfetnicului era Johannes cel credincios.
Johannes a pasit inauntru , clatinandu-se pe picioarele indoite ca niste paranteze sub povara cocoasei pe care o purta in spate si privind sui cu singurul sau ochi zdreavan , Nasul prelund adulmeca aerul . Gura ii era crampotita peste cele doua cioturi de dinti pe care-i mai avea . Dar in ciuda aspectului sau respingator la aparitia lui , regele zambi si zise , tragandu-l mai aproape :
- Johannes , ai venit ....
Cu glas stins regele continua .
- Eu voi muri curand. Dar inainte sa ma prapadesc , fagaduieste-mi doua lucruri .Mai intai , fagaduieste-mi ca-i vei fi la fel de credincios fiului meu , asa cum mi-ai fost mie.
Fara sa sovaie , Johannes ii fagadui
Regele continua ;
- Apoi , fagaduieste-mi ca-i vei arata intreaba imparatie mostenire pe care i-o las - castelul , tezaurul si tot acest tinut binecunvantat- in afara de o camera . Sa nu cumva sa-l duci in odaia unde se afla zugravit chipul Printesei de Aur , caci daca-i vei arata , se va indragosti nebuneste de ea . Si ma tem ca-l va consta viata.
Regele isi inclesta degetele pe mana lui Johannes .
- Fagaduieste-mi !
Din nou , Johannes ii fagadui . In clipa aceea , ingrijorarea ce brazda chipul regelui se risipi si acesta isi dadu ultima suflare .
CITEȘTI
O poveste Grimminala
FanfictionAceasta carte este o adaptare palpitanta , a clasicei povesti Hansel si Gretel . O poveste grimminala este o alternativa indrazneata a basmelor clasice.