''Louis!'' riep m'n moeder mijn naam. Ik klapte mijn laptop dicht en liep de deur uit. ''Yes mom?'' riep ik als antwoord. ''Can you come downstairs!'' riep ze terug. Ik rolde met m'n ogen en liep de trappen af. M'n moeder stond naast Daisy en ze keken me allebei aan. Ik keek hun vragend aan. ''Can you do us a favor and buy whatever Daisy wants because she won't shut up.'' Begon m'n moeder waarna ze Daisy met opgetrokken wenkbrauwen aan keek. ''Now Daisy, tell your brother what you want before i'm going crazy!'' verhief ze haar stem. Ze haalde diep adem. ''I'm sorry. But Louis please do it?'' M'n moeder keek me met smekende ogen aan en ik kon geen nee zeggen. ''Alright.'' zei ik zuchtend. ''Thank you, honey.'' Zei ze met een grote glimlach en liep vervolgens weg. Ik keek Daisy met een kleine glimlach aan. ''So what is it? What's the thing you want so much that you literally drove mom crazy?'' vroeg ik met een kleine grinnik. ''I just want some candies.'' zei ze simpel. Ik sloeg m'n armen over elkaar en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Candies? Daisy we just bought a big box of candies like two days ago!'' zei ik ongeloofelijk. Dat ze dat in twee dagen hebben opgekregen verbaast met niet echt maar niet dat het de normaalste zaak van de wereld was. Of eigenlijk toch wel, want ik heb 4 zusjes. Wat dan ook. Daisy zweeg en zei verder niks. Ik keek haar scherp aan. ''How, just how?'' vroeg ik haar, met een overdreven hoge stem.
Ik was aangekomen bij de snoep winkel en liep vervolgens binnen. Een oude vrouw van ongeveer de leeftijd 60 keek me met een lieve glimlach aan. Er was verder niemand in de winkel. Logisch toch, over 10 minuten was het sluitingstijd. Ik ging richting de kassa en bekeek de oude vrouw. Ze had een lichte huid, rode wangetjes en een wiep neusje. Ze leek net een kabouter. Uh, okè. ''Tell me, my dear.'' Begon ze en keek me aan. ''Ehm, yeah.'' zei ik snel en praatte toen verder. ''I want to buy some candies for my sister.'' legde ik uit. Haar blauwe ogen twinkeleden. ''How sweet.'' mompelde ze. ''And what kind of?'' vroeg ze verder. ''Some sweet and sour, please.'' antwoorde ik met een glimlach. De vrouw knikte en ik wachtte geduldig af.
Op dat moment trok er een jongen van ongeveer mijn leeftijd m'n aandacht toen hij de winkel binnen stapte. Hij keek omlaag en toen hij door had dat ik staarde keek hij omhoog en ving mijn blik op. Snel bekeek ik hem en keek toen weg. M'n hersenen verwerkten wat ik daarjuist had gezien, het was een lange jongen met een bleke huid wat zijn groene ogen feller maakte dan ooit. En zijn haren zaten volgens mij in een soort van knot? Wat bizar voor een jongen. Toen vrouw klaar was overhandigde ze me een zak vol snoepen ik betaalde haar de gepaste bedrag. Toen haarnog een fijne dag toe wenste liep ik richting de deur en voor de laatste keer keek ik achterom richting de jongen. Toen ik merkte dat hij me al zat te staren keek ik weg en ik de winkel uit.
Toen ik buiten was viel het me om dat het al rap donker begon te worden. Ik haalde m'n gsm en de klok gaf 17u24 aan. Ik stopte 'm weer weg in m'n broek zak en stapte ik verder. Toen ik net de hoek omsloeg voelde ik iemand me trekken aan m'n pols. Geschrokken draaide ik me om en ontmoette ik en paar groene ogen.
—————————————————————————
Hehe, eerste hoofdstuk al een cliffhanger ;)
Anyway, hoe vinden jullie het? Moet ik verder gaan?
Feedback's zijn altijd welkom! :D xx
JE LEEST
Look What You've Done | A Dutch Kidnapp Larry Stylinson Story
FanfictionDit is een Nederlandse Larry Stylinson Kidnapp fictie geschreven door @gaylinsonxlarry. Steel mijn werk stuk niet, dit kan leiden tot problemen. Ik probeer mijn best om geen spellingfouten te maken, het spijt me als het je stoort. :) Dit verhaal ga...