''Hi there.'' Zei zijn diepe stem. De gekrulde jongen liet me voorzichtig los. Ik herkende dit jongen van ergens. Ik bekeek hem aandachtig. ''What do you want from me?'' zei ik toen ik me herrinerde dat het de jongen was van de snoepenwinkel. ''My name is Harry.'' Zei hij mijn vraag totaal negerend. ''Uh...Okay.'' Zei ik langzaam, niet wetend wat ik anders moest zeggen. ''What's your name, pretty boy?'' vroeg hij met een grijns waarna hij dichterbij kwam. What the fuck. ''Can you like.. give me my own space?'' Zei ik eerder bevelend en deed een stap achteruit. ''You're harder than I thought.'' mompelde hij iets dat er op leek. ''Excuses me?'' vroeg ik, niet wetend wat hij daarmee bedoeld. ''Nothing, It's just... I have one question.'' Zei hij zijn ogen gericht naar een ding achter mij. Ik draaide me om en zag een zwarte busje naast me stoppen.
Plotseling zonder een waarschuwing werd ik opgetild door twee sterke armen. ''What the hell! Leave me alone!'' schreeuwde ik. De deuren van het busje werd geopend en Harry duwde me het busje in. Ik probeerde tegen te stribbelen maar het mislukte waarna de deuren werden dicht gesmeten. Mijn hart klopte sneller dan normaal. ''What is this?!'' riep ik tegen Harry die naast me kwam. ''Just shut up.'' Kaatste hij waarna hij ruw m'n polsen bij elkaar bond. Ik werd letterlijk gekidnapped. ''What do you want from me? Money? I-I have money!'' Zei ik struikelend over mijn woorden. Harry schudde zuchtend zijn hoofd waarna hij weer grijnsde. ''We don't want anything, It's just all about you.'' Zei hij zwoel en hij ging met zijn vingers langs mijn kaak. Ik slikte en draaide m'n hoofd weg. ''Don't. Fucking. Touch. Me.'' siste ik. Harry lachte schamper.
Ik voelde zijn lange vingers op mijn kaak en ik werd geforceerd om naar hem te kijken. ''I can touch you whenever the fuck I want. And all what you can do is just shut up your mouth and work with me. Otherwise you'll be punished, in a bad way.'' Siste hij kwaad in m'n gezicht. Zijn woorden maakten me bang van binnen dus hield ik m'n mond. Hij liet me los en ik keek uit het raam. Dat zou ik kunnen doen, als deze verdomme busje ramen had. Al wat ik deed was staren naar een leeg plek in het busje.
-Later-
Na ongeveer een uur rijden stond het busje eindelijk stil. De deuren werden geopend en een getint jongen met ravenzwart haar kwam tevoorschijn. Harry stapte eerst uit en ze fluisterde dingen naar elkaar. Toen liep het donkere jongen weg en keek Harry me aan. ''Get out, now.'' Beveelde hij me. Aan zijn houding te zien had hij geen geduld. Met tegenzin stapte ik uit en keek rondom me. We waren letterlijk in middle of nowhere. Overal stonden er bomen en er was maar èèn weg die naar het bos lijdde. Er stond hier niet ver vandaan een wit klein huisje.
''Are you gonna walk by yourself or do you want me to drag you there?'' Vroeg hij en keek me serieus aan. ''Walk by myself?'' Antwoorde ik en rolde onopmerkelijk met m'n ogen. ''I saw that.'' Zei hij geïrriteerd. ''You know what.'' Begon hij. ''I'm not gonna let you do what you want...'' ging hij verder waarna hij me plotseling op tilde. Ik liet een schreeuw horen. ''Because you've been a total bitch to me.'' zei hij waarna stapte richting het huisje. ''I can walk though!'' Kaatste ik. ''Shut up.'' Siste hij waarna hij z'n grip versterkte. ''Okay.'' piepte ik van de pijn.
Een uur geleden wandelde ik nog een snoepwinkel binnen, en zie mij nu. Volledig ontvoert en hopeloos.
Harry legde me neer in een kamer wat de woonkamer leek te zijn want er waren zetels en een grote plasma tv aanwezig. ''Alright.'' Zuchtte hij. ''Am i that heavy?'' vroeg ik beledigd. Hij keek me droog aan en zei verder niks. ''Zayn!'' riep hij luid. '''M coming!'' hoorde ik een stem van boven. Niet veel later stond de bekende jongen met zwart haar binnen. Hij keek me goedkeurend aan. ''I will handle the rest.'' zei hij tegen Harry waarna hij hem een zachte boks gaf op de schouder. ''Okay. But don't go too far Zayn. I'm warning you.'' Zei Harry en keek hem waarschuwend aan. ''Yeah yeah, don't worry. Just go upstairs already.'' Zei Zayn en Harry liep weg.
Zayn keek me schuin aan. ''You really remind me of someone.'' begon hij. Ik keek hem ongemakkelijk aan. ''W-who?'' vroeg ik. ''Someone who's really fuckable at the moment.'' Zei hij met een vieze ondertoon. Ik slikte. ''Awh, are you scared?'' vroeg hij grinnikend en kwam dichterbij. Ik keek zijn hazelbruine ogen aan. ''N-no.'' Stotterde ik. Ondanks het feit hij zo dichtbij stond voelde ik zijn adem in mijn gezicht. ''Whatever.'' mompelde hij en ging achteruit. ''So.. since you're here, we have some really important rules.'' Hij zette een nadruk op het laatste woord. Ik knikte en kon weer normaal ademen.
''First rule is, if we ask you to do something , you do it without reluctance. Show a little tension , it makes everything more fun. Second, In this house we have fixed meal times , at 10 am we have breakfast , lunch at 14 pm , but thats not compulsory and at 18 pm we have dinner. If you won't present at the hours, you won't get anything to eat the whole day. And if you do not come at dinner then that counts as to eat nothing for the next day. I know it sounds really complicated but you will get used to it. And the last one, don't you ever dare to escape , you'll get nowhere and we will find you anyway. The consequences are horrible, so I wouldn't order to do something like that.''
Ik knikte en probeerde alles wat Zayn me zojuist had verteld te onthouden. ''My name's Zayn by the way. What's yours?'' Vroeg hij me en nam plaats op de zetel. Hij maakte een teken dat ik ook kon zitten. Ik nam plaatse en antwoordde. ''Louis.'' Zayn knikte. ''We have diner of an half our. Just don't forget that.'' Zei hij toen hij opstond en wegliep. Ik wou naar hem schreeuwen dat hij duidelijker moest zijn. Waar was de keuken dan? En hoe moest ik weten hoe laat het was als er geen klok was? Wacht eens even.
Ik voelde aan m'n broekzak en haalde m'n GSM tevoorschijn. Oh my god. Oke, Louis. Kalm. Je gaat nu gewoon de politie bellen en je bent hier zo meteen weg. Meteen tikte ik de nummer in en een vrouwen stem nam op. ''Hi, how can I help you?'' Ik kuchte zachtjes. ''I'm kidnapped, please help me. And no I have no clue where I am.''
________________________
HII IM BACK NA 19452115 JAREN, OKE SERIEUS BEDANKT VOOR DE REACTIES EN DE STEMMEN, KEEP IT UP GUYS WANT IK HEB VEEL IN M'N HOOFD BTW WARNING VEEL SMUT ;)
MAAR...
AANGEZIEN DE PROEFWERKEN ER AAN KOMEN MOET IK ME FOCUSSEN OP SCHOOL EN HEB IK IMMERS TIJD OM TE UPDATEN.. :( DUS IK ZAL DEZE KOMENDE WEKEN NIET KUNNEN ACTIVEREN MAAR I PROMISE NA DE PROEFWERKEN ZAL IK WEKELIJKS PROBEREN TE ACTIVEREN
♥♥ - @gaylinsonxstyles
JE LEEST
Look What You've Done | A Dutch Kidnapp Larry Stylinson Story
FanfictionDit is een Nederlandse Larry Stylinson Kidnapp fictie geschreven door @gaylinsonxlarry. Steel mijn werk stuk niet, dit kan leiden tot problemen. Ik probeer mijn best om geen spellingfouten te maken, het spijt me als het je stoort. :) Dit verhaal ga...