🧡𝐀𝐦𝐚𝐫𝐢𝐬𝐡𝐦𝐚 𝐁𝐨𝐧𝐝🧡

318 29 6
                                    

Heyy Guys Here's Seventh Chapter Off My Story : 🧡𝐀𝐦𝐚𝐫𝐢𝐬𝐡𝐦𝐚 𝐁𝐨𝐧𝐝🧡

They Leave Each Other Hand And Stare Towards AS (Yess , The Person Was None Other Than AS) He Stand And Make RS Sit On Sofa And He Himself Come Towards Amarseena And Said To Amar

AS : Mr. Amar Do Husband Wife Ko Kuch Personal Baat Krni H Agar Apki Ijazaat Ho Toh Haseena Humare Saath Do Min Baat Kr Skti H Aur Ap Bahar Jaa Skte H (Sternly)

AV : Ofc Why Not It's Your personal Matter I Am Really Sorry To Interfere M Bahar Ho Jab Ap Dono Ki Baat Ho Jaye Then Call Me Inside.!(Smile And About To Leave When HM Hold His Hand He Turned And looked At Her And AS Is Fuming In Anger)

HM : Ek Problem Hai Amar

AV : (Confused) Kya Hua Haseena Ji

HM : (Looking At Ruhan) Ap Pls Ruhan Ko Yaha Se Le Jaiye (Tear Welled Up In Her Eyes)

And Here AS Smirking Think She Is Too Smart To Understand That What Was AS Going To Do!.......

AV : Prr Haseena Ji..??(Confused Bcoz It's Just A Husband Wife Talk So Why Ruhan Can't Stay Here For A 2 Min But After All This Thought He Said) Accha Theek H M Le Jaata Ho (Understandingly) Ruhan Beta Ap Mere Saath Bahar Chaloge (ask)

RS : Buddy Ap Aese Kyu Puch Rahe Ho m Apke Saath Toh Kahi Bhi Jaane Ko Tayar Ho (Smile Wholeheartedly Here AS Think That How Can Ruhan Get So Attached To AV And AV Smile And Lift Him Up In His Arms)

AV : M Chalta Ho Haseena Ji Bahar Wait Kr Raha Ho (She Just Nodded & He Smile And Left Outside)

Here HM In The Verge Off Crying She Can't Understand What To Do And Here AS Smirking Like An Evil And He Go And Close The Door And Come Towards HM And Just Grab Her Face In His Hand & Tightly Clutching Her Cheeks And She Just Hissed

HM : Ahh.....Anubhav Chod........Dijiye ....bahut Dard Ho... Raha H

AS : (acting) Ohh ... I am So Sorry Mujhe Toh Pata Hi Nhi Tha Apke Dard Bhi Hota H (but Now He Clutched Her Face Even More Than Tightly And Said In Her Ears)

AS : Wese Sach Bataon Toh Woh S.H.O Amar H Toh Bada Handsome Par Ha (Looking In Her Eyes) Agar Tum Uske Kareeb Gayi Ya Woh Tumhare Kareeb Aya Na Toh.......Uska Woh Haal Karunga Woh Haal Karunga Ki Jeete Ji Bhi Maut ..(He Is About To Complete When HM keep Her Hand On His Mouth) Ohohohohoho Dekho Toh Kisiko Kisi ki Kitni Chinta Hone Lagi H Haseena M Ek Baar Phir Warning De Raha Ho Agar Tum Amar Ke Kareeb Gayi Toh Amar Ka Woh Haal Karunga (Leave Her Throat)

HM : (Coughing) Nhi.....Nhi I Promise M Amar Ke Kareeb Bilkul Nahi Jaongi pls Ap Unhe Kuch Maat Kijiyega

AS : Theek H Nahi Karunga Lekin Kaam Chinta Kiya Karo Uski Woh Tumhara Apna Nahi H (Held Her Hand Tightly) Haan Samajh Aa Rahi H Na??

HM : Haa,......Samajh Aa Rahi H (In Pain)

Here Outside Amar Just Playing With RS And He Is Happy With AV But His Full Concentration Was On Gate That When Will This Gate Open And They Call Him Inside But He Understand And Playing With RS After 2 Min KS Come And See Him Playing With RS She Smile And Said To Him

KS : Aree Sir Ap Yaha Kya Kr Rahe H Ap Toh Bhabhi...Aa Sorry Humara Matlab Tha Ki Ap Toh Maddam Sir Ko Andar Cabin Dikha Rahe The Pr Ap Toh Ruhan Ke Saath Khel Rahe H??

AV : Aa.....Karishma Singh Woh Haseena Ji Ke Husband Unse Kuch Baat Krna Chahte The Toh I Mean Ap Samajh Rahi H Na It's There Personal Matter So...

KS : Kaa Anu Bhaiya Aaiye H Andar??

AV : Ohh Toh Woh Apko Brother H It's Good accha Wese Mujhe Lagta H Baat Ho Gayi Hogi Un dono Ki Toh I Mean Hum Dekhle Ek Baar?

𝐊𝐄𝐒𝐄 𝐊𝐀𝐑𝐔 𝐓𝐔𝐌𝐒𝐄 𝐏𝐘𝐀𝐑Where stories live. Discover now