Будильник програв кілька разів. Після чого дівчина зволила відключити його і прошипіти в його бік. Розплющивши очі вона побачила перед собою білу стелю і тріщину на ньому, яка тривала від стіни до люстри. Втративши очі, які ще не відійшли від сну, вона підвелася з ліжка і попрямувала до вікна. Відсунувши темну штору, промені сонця одразу обдарували кімнату своєю присутністю. Скривившись від яскравого світла, дівчина визирнула у вікно. Відкривши його і діставши одну цигарку з пачки, що лежала на підвіконні. Дівчина зробила одну затяжку вишневої сигарети. Її улюблений смак тютюну та трохи вишні заповнили кімнату. Скинувши непотрібний попіл у попільничку, вона знову зімкнула сигарету між своїх губ. Дівчина пройшла у ванну кімнату. У ванній кімнаті був і туалет, все було в синьому кахлі, деякі плитки були потріскані. Кран покапував і цим дратував, діставши з умивальника склянку в якій була вода, що накапала за всю ніч, вона почала чистити зуби і полоскати горло, адже це було необхідно. Так як грошей ходити до стоматолога кожен місяць у неї не було, і вона викручувалась як-небудь. За всі свої прожиті 22 роки вона навчилася заощаджувати та виживати.
Поглянувши у своє відображення, вона почала розчісувати свої каштанові пасма волосся. Її волосся завжди було доглянуте на відміну від обличчя, мішки під очима, і пересохлі губи говорили про це. Привівши своє густе і довге волосся в порядок, вона взяла майже засохлу туш і трохи змогла підфарбувати свої довгі вії. Розчесавши брови пензликом для брів, вона досить хмикнула і вийшла з ванної.
Зайшовши на таку ж маленьку кухню, вона відкрила холодильник і дістала звідти кетчуп і пачку з сосисками. Потім із шафки вона дістала останню пачку грибного ролтону і поставила кип'ятитися воду в чайнику. Як тільки дівчина залила вермішель окропом по кухні розпався штучний запах грибів після чого, в іншу глибоку тарілку дівчина поклала жве сосиски і залила їх окропом, щоб підігріти їх. Мікрохвильової печі не було, лише чайник, плита газова, холодильник і кавоварка онп була чиста і нова її їй подарували як і чашку. Вона взяла свою чашку з мийки сполоснула і висипавши в неї вміст пакетика 3в1 під назвою кави "латі карамель" вона його купила лише тому, що в ньому є цукор, і його не потрібно додавати.
Наповнивши свій шлунок усім, що вона приготувала, вона взяла свій телефон. На екрані телефону з'ясувалося два повідомлення. Прикусивши свою нижню губу, вона відкрила їх і прочитала вміст.
ВИ ЧИТАЄТЕ
про що мовчить мiсяць
FanfictionАрсеній Попов займається благодійністю у проекті "Час жити". Цей проект допомагають людям, дітям, дітям з важкою долею відкрити свій потенціал в акторстві чи іншій сфері. Арсенія просять допомогти одній дівчинці відкрити її талант, який прихований...