Підлітки - це монстри, які скажуть все в обличчя необдумуючи. Вони скажуть те, що приховують інші, але незмінніше тримати мову не завжди веде їх у потрібну сторону.
Дощ лив всю ніч і барабанив вікном. Для Пітера це звичайна погода, і люди, які звикли там жити, не переносять справи або сидять удома. Вони одягаються тепліше, беруть парасольку та йдуть на роботу. Ось і знову продзвонив будильник на телефоні. Чоловік знехотя розплющив очі, було ще темно. Після вчорашнього дня та косметики якої йому довелося гримуватися, його очі були червоні та трохи хворіли. Чорна грудочка була поруч і солодко спала на подушці. Арсеній підвівся з ліжка і, потягнувшись, пішов на кухню. Зробивши собі воду із лимоном, він пішов у ванну. Подивився собі в очі "наркоман якийсь" можна було подумати, що він приймає. Він умився привів себе в порядок і зібрався на пробіжку. Надягнувши навушники, взявши телефон із зарядки. Він відповів на запитання Оксани з роботи, а потім увімкнув гурт "Prodigy". Вийшовши з під'їзду, він одразу відчув туман на вулиці, мрячило після дощу. Пройшлися мурашки, але Арсеній одразу взявся до тренування. Брюнет розімяв руки і ноги і побіг, легким бігом у бік парку.
Цілу ніч дівчина не могла спати, снилися кошмари. Вранці вона не витримала і вирішила як завжди закурити цигарку. Хейлі скинула з себе ковдру і на підлогу впали грудки паперу, вона записувала те, що їй снилося., відсунувши їх ногою вона потяглася до коробки з сигаретами які лежали на тумбочці. Відкривши коробку вона побачила що та порожня.
-Та блять!
Хотілося їсти і курити, але в холодильнику нічого не було з цього дівчина встала з ліжка підійшла до шафи, швидко одягла на себе першу кофту, що трапилася, на блискавці з каптуром. І знайшовши штани які висіли на стільці зі шкарпетками Хейлі взяла гаманець готова була вийти з дому. Вийшовши з під'їзду, вона попрямувала до найближчої крамнички.
мені сигарети, winston з вишнею.
— дитя, скільки тобі років?
-22..
Дівчина закотила очі, вона схожа на підлітка і через це вона часто потрапляла в такі ситуації. Вона потяглася за паспортом котрий мав бути у задній кишені, але вона згадала що забула його вдома.
-твою..ж. може все-таки продасте?
-Ні! Мені не потрібні потім розбірки з твоїми батьками!
Заверещала жінка, неприємним писклявим голосом. До магазинчика підійшов чоловік і поговорив з нею, а потім з-за рогу виїхав фургончик із продуктами і вони почали вивантажувати продукти.
Хейлі була в шоці і не знала що робити, раз покурити не вийшло, тоді хоча б поїсти та чекати доки вони закінчать розвантажувати фургон довго. І вона згадала як по дорозі до універу, через парк є шаурмечна, недалеко від будинку. Брюнетка поспішила туди, не бачачи нікого на заваді. Вона була готова розірвати кожного, хто до неї підійде, але побачивши здалеку шаурмічну на обличчі з'явилася усмішка і ноги прискорилися самі собою. Підійшовши до фургончика з шаурмою, дівчина подивилася ціни і посміхнулася продавцеві.
— одну шаверму, будь ласка, класичну.
Вона простягла гроші і продавець кивнув і почав готувати. Пахло дуже смачно, у дівчини текли слинки, коли вона отримала бажане, вона була дуже рада і коли вона вкотре посміхнулася продавцеві, вона зробила крок назад. І наступного моменту їжа богів опинилася на укладеній плитці парку. Хейлі з лайками повернулася на людину, яка в неї врізалася, але замовкла на секунду.
-знову ви? Ви позбавили мене сніданку!
Вона була майже на межі, але побачивши класні очі та щоки хлопця вона схаменулась.
-з вами все добре?
Брюнет віддихався і підняв очі.
-Пробач мене. Я не побачив як ти вийшла з-за рогу.
Випивши води, Арсеній оглянув дівчину і сказав.
-Хочеш я тебе пригощу чимось кориснішим.
Дівчина відкрила рота, щоб заперечити, але в неї з собою майже не залишилося грошей. Обміркувавши все, вона видихнула і сказала.
— Гаразд, тільки ви можете купити мені ще й сигарети. Паспорт вдома, а мені не хочуть продавати, чи бачите обличчям не схожа.
Обурилася Хейлі, на що Арс лише посміхнувся і тихо собі під ном сказав.
-і характером теж.Купивши панакотту з кавою та цигарки, вони вирішили прогулятися раз так вийшло. Дівчина сперлася на перила іржавого паркану, який огороджував озеро. Вона їла свою їжу мовчки і не думала ні про що.
Арсеній сидів на лавці позаду неї і пив каву. Він вирішив перервати тишу.
— І чому саме старий?
- Що?
Дівчина обернулася, у її рота були крихти, які вона відразу змахнула, і коли їй знову повторили питання вона запнулася.
-Що ще ви знаєте про мене?
Арсеній зволікав.
-Нічого більше.
Він брехав, але брехня на благо це добре?
ВИ ЧИТАЄТЕ
про що мовчить мiсяць
FanfictionАрсеній Попов займається благодійністю у проекті "Час жити". Цей проект допомагають людям, дітям, дітям з важкою долею відкрити свій потенціал в акторстві чи іншій сфері. Арсенія просять допомогти одній дівчинці відкрити її талант, який прихований...