O saçma banyo olayından sonra pansiyona 2 gün gitmedim arkadaşımın barı vardı orlarda takıldım ama o görüntüleri kafamdan çıkaramadım..Cenk
Okuldan geldiğimden odanın kapısı açıktı ve birinin sesi geliyordu.
İçeriye adım atı Ali ve Mert var dı. Bir an duraksadı Mert yatakta yatmıyo salak saçma şeyler söylüyo Ali ise ona su içime ye çalışıyordu. Dayanamayıp girdi.
Ali onu kapıda görünce sevinçle bağırdı.-hele şükür Cenk geldin al şu salağa benim başımdam ya..
-nesi var?
-sarhoş ama bu salak bilgi halde gitmiş içki içmiş ki içkide bu mala zarar mahvediyo bunu neyse benim okulum var gitmem gerek sen ilgilen artık sabah tan beri yeter bee..
Bildiğin koşarak kaçtı Ali odadan Cenk Merte baktı. Yanına yanaşınca anladı mırıldandığı şeyi..
-hayır istemiyorum dokunma bana abi bırak gideyim dokunma bana..
Cenk hızla 3 adım atı geri duydukları şey onun yüzüne olmuştu yani o öyle sanıyordu şuan anlık..
Yapmış olduğu hatayı düzeltmek için telefonu çıkartıp bir kaç yerden ilaç, kahve, gıda vb. istedi.
Akşam 8.30
Mert anca kendine gelmeye başladı onun sorunu içki içtikten sonra kahvede içirsen ayrılması ya bir kaç saat yada bir kaç gün alıyordu Ali bunu çok iyi biliyodu ama cenk habersizdi..
-Alii.. Aliii.. Nerdesin lan.?
-Mert Ali yok ben varım ne istiyorsun söyle getireyim.
-sen kimsin lan.?
-Ben cenk
-Su... Su ve bana.!
Çok katı sesle söylemişti..
Mert
Lan ali senin ağzına sıçayım beni bu ipneyle baş başa bırakmış piç..
Ama gerçi iyi hizmet ediyo buda ha suyum geldi..Mert cenke gıcıklık olsun diye kafasını kaldıramıyormuş gibi yaptı. Cenk hemen tek elini mert in kafasının altına koyup yavaşça kaldırdı dikkatlice mert suyu içerken bir yandan cenk e göz atı hareketleri hoşuna girmişti cenk onunla bebek gibi ilgileniyordu.
Gece hiç uyumadı cenk mert her inlediginde onun yanına gelip ne olduğu sordu. Sabah karşı mert tuvalete girmek istedi. Cenk kaldırdı getirdi tuvalete soktu-sen yap bitince beni çağır kapıda bekliyorum.
Hızla çıkıp kapıyı çekti Mert şaşkınca ona bakıyordu..
Ne oldu lan buna beni tuvalete sıkıştırırken bir şeyi yok tu. Aman neyse bu hoşuma gitti baksın köle bana..
Mert bitirip cenk i çağırdı ve ona tutunarak yata gitiler.
Cenk merti yatırıp kendi yatağına oturdu.
Saate baktı okula 2 saat vardı ya bugün okula gidip merti tek bırakacaktı yata gitmeyip onunla kalacaktı..Sizce Cenk hangisini yapsın evde mi kalsın okul a mı gitsin..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODA ARKADAŞIM GAY
Romance... Çocukluğun bir erkek tarafından taciz edilen mert cenk in gey olduğunu duyunca napacak acaba. ...