1.5

102 2 0
                                    

Mert

Mert karşısında oturana göz atı..

Bana mı bakıyo lan bu piç. Evet bana bakıyo ne bakıyon.. Nie bakıyon..

Cenk sonra gözünü tufana çevirdi ama onu öpüceğine mert i öperdi. Ardından cem e baktı oda olmazdı gözleri gene mert e kaymış tı.

Yavşak hem diyerlerine bakıyo hemde sonra geli bana bakıyo. Piçe bak ya..

Tufan sordu..
-hadi cenk seç birimizi ama gerçi burda sadece mert gey değil.?

Cenk merakla sordu.

-bir dakika siz hepiniz gey misiniz.

-evet.

-tamam o zaman.. Tufan

Mert sinirle yerden kalktı. Herkez ona bakmıştı.

-ne oldu lan.?
Dedi ali.

-ben bi sigara içicem siz devam edin.!

Sinirlendiği beliydi sesindenbu cenk in hoşuna gitmişti. Mert odadan çıkınca cenkte ayağa kalktı.

-kusura bakmayın beyler ben mert i öptüm sadece sizin hiç birinizi öpemem

Cenk odadan çıkınca. Tufan konuştu.

-vay piç yakışıklı çocuğu kapmış hani gey lerden nefret ediyodu bu.?

-sus lan bir açıklaması vardır ilaki mert in

Dedi ali. Cem de kafasıyla onayladı ali yi.

Mert

Şuna bak ya siktimin ibnesi..

Mert arkadan biri ona dokununca ilkildi hızla arkasını döndü.
Cenk i karşısında görünce ona bir an sarıldımak istedi ama..

Ne oluyo lan içimdeki hetero duygulara bak bana sakın bu mala karşı bir şeyler hisediğini söyleme mert seni valla parçalarım hem sen düzsun gey değil kendine gel mal..

Cenk ona bakıyordu..

Acaba şuan ne düşüyo mert şaşırdı o belide..

-ne işin var senin burda.

Dedi mert

-sigaraya çıktım.

-sen sigara içmezsin ki.

-neyse sen içmişsin beliki hadi içeri girelim beni bu oyun sarmadı başla bir şey yapalım çocuklarla..

-bakıyorum sevdin onları..

-çooook

Bunu derken baya bi tonlamıştı cenk ve buda mert in sinirini bozmuştu gene..

5 dakika sonra

Mert ve cenk odaya geri döndüler..

-oo beyler tam zamanında geldiniz cem içi aldı hadi içki oyunu oynayalım.

Dedi tufan.

Cenk mert in yanına oturunca mert ona baktı. Ardından oyun başladı.

Ilk soru cem den gelmişti..

-çıplaklar kampına hiç gitmedim.

Tufan ve ali birer yudum aldı içkilerinden.

-yav piçler biziniye götürmediniz lan..

Dedi mert.

-ee abi erkek kampıydı ya.
Dedi ali sırıtarak..

Ikinci soru tufandan geldi.

-bir erkekle öpüşmedim.

Mert ve cenk aynı hızla bir birlerine baktılar cenk elini bardağa atı 1 yudum aldı. Mert ise almadı. Ama yüzü kızarmış tı..

Gece boyunca oyunları devam eti. Ama çoğunluk mert ve ali içtiği cem ve tufan aliyi götürdüler cenk evi toparlayıp yerde baygın olan mert e bakıp güldü..

-ulan bi bilsen sana karşı olan ilgimin nedenini benimle birlikte olursun ama işte araya kardeş girince her şey değişiyo be..

Mert i yerden kaldırıp yatağına yatırdı..
Gece geç saatlerde mert in kusma sesi ile uyanan cenk onu yıkayıp giyindirdi sanki bir bebek gibi bakmıştı. (şahsen benim başıma bu olay gelse bakmam bu mert malı hak etmiyo neden mi etmiyo anlayacaksınız birazdan..) ilk uyanan cenk oldu. Kalkıp kahvaltı hazırladı. Mutfağa heri dönerken bir şeye takılıp yere düştü.
Cenk ne oluyo lan demeye kalmadan biri onu sırt üstü çevirip göbeğine oturmuştu arkadan gelen ışıktan dolayı kim olduğu anlamak zordu..
Cenk zor da olsa konuştu..

-Ssen kimsinn..

-haa tanımadın demek cenk bey lan yavşak bu boynumdaki ne..

Bir yumruk geçirdi cenk in yüzüne 2 yumruk geliyordu ki cenk kendini toparlayıp üzerinde oturan çocuğun bileklerini kavrayıp kendine çekti. Aralarında olan mesafe yarı yarıya kapanmıştı nefesleri bir birinin yüzüne vuruyordu.

Cenk

Bu kadar yakınlık bana fazla..

-mert in üzerimden banada vurmayı kes ben yapmadım onu.

-Kim yaptı lan o zaman bu izi..

-eee yeter ama ha..

Diyip bir hamle de onu altına alıp üstüne çıktı. Yakınlaştı, Yakınlaştı..

-bana bak mert bu izin sorumlusu ben değil sesin bu bir, bir daha benim üstüme çıkma bu iki, ve o siktiğimin izi de gece yataktan düştün çeneni ve boynunu vurdun ha bide beni tanımamışsın be güzelim ben sarhoş birini altıma alıcak kadar şerefsiz değilim.

Diyim üstünden kalktı..

Mert

Haklı olabilir mi bu piç..
Yerden kalkıp hızla yatağımın yanına gittim.
Lan haklıymış komidinin üzeri dağının ve benim masanın üstüne koymuş olduğum saksı dağılmış demek ona çarpmışım. Tuh ayip etik piçe..

Sizce mert cenk e karşı bir şey hissetmeye başlayacak  mı??

Bence başlasın artık haa..

ODA ARKADAŞIM GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin