İlk Ölüm

24 5 0
                                    

lale hava ışır ısınmaz hemen dışarıya koştu gözleriyle aslanı aradı ama onu göremedi oysa aslan ona söz verdi sabah onun yanına gelecekti ama yoktu. Lale çok gergindi çünkü dün. Onun için çok Zor geçti. Resim çizme yasağı vardı ama lale bu kurala uymamış ölen annesinin portresini yapmıştı. O an lale hemen arkasını döndü. Aslan arkasında duruyordu lale aslana çemkirdi sene nerdesin aslan çok korktum söz vermiştin bana neredeydin aslan biraz sessiz kaldı ki lale sakinleşsin. Sonra. Alçak bir ses tonuyla özür dilerim lale. Esirlerleydim lale bir an aslanın gözlerine baktı ben ben aslan özür dilerim sen bana söylesin esirlerin yanına gideceğini ben unutum dünki potre olayından sonra ahh lale iç çekti eleriyle suratını kapandı aslan hemen laleye sarıldı ahh benim güzel saf lalem neden kendimi bu kadar yoruyorsun ki? lale her şey çokk zorr yapamıyorum ben dedi aslan her şey zor evet ama bunu ikimiz birlikte aşıcaz lale dedi sonra aslan hadi beni takip et. Lale nereye gidiyoruz aslan dedi. Aslan of ya esirlerin yanına gideceğim sende benle gel. Kafan dağılır. Lale tamam hadi gidelim bakalım. Esirlerin yanına gitdiler. Ama lale direkt bir esire odaklandı aslana aslan bu kim. Nerden geldi Osmanlılara benzemiyordu. Siyah saçları mavi gözleri. Açık tenli lale ondan gözlerini alamıyordu. Aslan kıskanmıştı beli ediyordu. Ama bir kelime bile etmedi. Lale esirin yanına gideceğim. Dedi ve gitti. Merhaba ben lale dedi esir ise boğuk bir sesle bende vlad dedi lale neden. bu kadar sessiz ve neden ben onla konuşurken içimde kelebekler uçuyor gibi oluyor. Ah ben onla yeni tanıştım ona böyle şeyler his edemem dedi ve vlad lale biliyorsunuz ben Osmanlı değilim ve burayı korumam. Ama. Tamam ben bir süre burda kalacağım. Aslan hemen koşarak lalenin yanına geldi lale neden beni beklemiyorsun!! Çok korktum seni aradım. Lale çok özür dilerim ben vladla tanışmak isdedim aslan vlada baktı tamam vlad seninle tanıştık zaten. Vlad çok iyi biri lale burada bizimle kalacak ama şimdi gitmem lazım. Sonra görüşürüz dedi. Lale de gidecekken vlad elini tutu lale bizm orda çok güzel danslar var çiftli sana göstereyim dedi. Aslan biraz kıskansada hadi göster dedi vlad laleyi kendine çekti. Lale onun yanında kendini çocuk gibi his edti sanki lale uçuyordu vlad ve lale nerdeyse yere düşüyordu ama vlad onu kalarına aldı sarmaladı. Ve asla düşmene izin vermem dedi lale vlada bakarak çok teşekkür ederim vlad dedi vlad laleye lale burda bir nehnir varmış beni oraya götürür müsün dedi lale sevinçle tabiki vlad dedi onlar yolda ilerlemeye başlar başlamaz aslan hemen yanlarına koştu bensiz bir yere gitmek mi hayırrr dedi lale ve vlad gülerek hadi o zaman sende gel dedi. Onlar tane nehre varacakken bir şey fark etti vald durun. Bir dakika NE BU BİR CESET. Lale korkarak vlada sarıldı ne cesedi kimin. Vlad ben bilmiyorum bakalım dedi. Cesedin yüzünü gösterdi ve vlad o PADİŞAHIN OĞLU HASANDI lale hayır bu hasan ne oldu sana burda neler oluyor hasan ölmez. İnanamıyorum diye ekledi aslan dün o dün öldü ŞİMŞEK. onun ölüm sebebi bu dün çakan şimşek nedeniyle öldü vlad laleye baktı lale çok üzgünüm onu tanımıyorum ama eminim çok iyi biriydi. Lale. Vlada sarıldı. BAZEN ÖLEN KİŞİLERİN Sadece bendenleri yok olur demi o yaşıyor ama lânet karanlıkta.

arkadaşlar tiktok hesabım
@ romantik .kulup :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIĞIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin