✩5✩

0 0 0
                                    

სექტემბერი, 1. 2013 წელი

*yawn* უკვე სექტემბერია!  მხოლოდ რამდენიმე კვირაა რაც კორეაში დავბრუნდი.  ადამიანი დრო სწრაფად გადის, როგორც ნათქვამია.

ვინაიდან სექტემბრის პირველი დღეა, ეს ნიშნავს, რომ ჯონგუკის დაბადების დღეა.  ის წელს თექვსმეტის გახდება.  მე დავგეგმე ჯონგუკისთვის მოულოდნელი წვეულება წევრებთან ერთად.  კარგია, რომ ჯონგუკს დღეს მთელი დღის განრიგი აქვს.  ნამჯუნ ოპამ მენეჯერს სთხოვა, რომ ჯონგუკს ყალბი განრიგი მიეცეს, რათა მან არ იცოდეს რას ვგეგმავთ.

ჯინი, ნამჯუნი და ჰოსოკ ოპა აპირებენ დარჩენას საერთო საცხოვრებელში და დაამშვენებს მას დაბადების დღის დეკორაციებით.  იუნგი, ჯიმინი და თეჰიონ ოპპა ჩემთან ერთად წამოვლენ ტორტის ინგრედიენტების საყიდლად.

ჩემს გარდერობში შევდივარ და ყოველდღიური ტანსაცმელი გამოვიტან.  შემდეგ მივედი, რომ შევამოწმო, მზად იყვნენ თუ არა წევრები.  მისაღებში გავდივარ.

ჯინი: "დილა მშვიდობისა სეოიონ-აჰ~"

"დილა მშვიდობისა ოპა"

შევამჩნიე ჯინის ოდნავ ღიმილი.  ალბათ მოსწონს, რომ "ოპას" ეძახიან.

ჯიმინი: "ჰა! სეოიონ! ჩვენ ახლა მივდივართ~"

"ნე~!"  სწრაფად მივრბივარ სადარბაზოსკენ და ფეხსაცმელებს ვიცვამ.

თეჰიუნგი, იუნგი და ჯიმინ ოპპა კართან მელოდნენ.

"Წავედით!"  სუპერმარკეტისკენ ვიწყებ სვლას.  "ოპა, წავიდეთ!"

ჯიმინი: "აიგო, 귀여워 (gwiyeowo: საყვარელი)."

V: "ძალიან საყვარელი ~"

შუგა: "ისევე როგორც ჯონგუკი~"

მივედით ახლომდებარე სუპერმარკეტში.  საკმაოდ დიდი სუპერმარკეტია.  ვიღებ კალათას.  შუგა ოპა კალათსაც იჭერს.  თეჰიონგი და ჯიმინ ოპა გადახტნენ ეტლში, რომელსაც იუნგი ოპა იყენებდა.  ისეთი ბავშვური.

YOUR VOICE | JUNGKOOK  √Where stories live. Discover now