✩12✩

0 0 0
                                    


სეოიონის ოთახი

სეოიონმა უბრალოდ მაკოცა!?  თვალები გამიფართოვდა და ვიგრძენი, რომ მთელი სახე ისევ გაწითლდა.  მე მას ვუყურებ.  მას სძინავს.  მისი ოთახის კარებს ნელა ვხურავ, რომ ხმას არ ვიღებ.

ჯინი: "ოჰ, ჯონგუკ. ახლა სეოიონს სძინავს?"

"ნე."

V: "რატომ გაქვს სახე ასე წითელი?"

"Ჩემი სახე?"

ბოლოს გამახსენდა რაც მოხდა.

"არაფერი ჰიონ, არაფერი."

V: "მაშინ რატომ გიწითლდება სახე კიდევ უფრო?"

"ჰა!? ეს არ არის!"

ჩემს ოთახში ავდივარ და ჩემს საწოლზე ვხტები ბალიშში ჩარგული სახით.  *კვნესა* მე ჯერ კიდევ ვცდილობ აღვადგინო ის, რაც ახლახან მოხდა.  საკუთარ ტუჩებს ვეხები.  "ეს" უბრალოდ მოხდა...?

სეოიონი~

*yawn* აუ, რა მოხდა წუხელ?  მეც მეცვა გუშინდელი ღამის ტანსაცმელი.  აქ როგორ მოვხვდი?  საკუთარი სუნთქვის სუნი მაქვს, ალკოჰოლის სუნი ასდის.  როგორ მოვიქეცი?  ვფიცავ გუშინ წვენს ვსვამდი... წვენს ალკოჰოლი ჰქონდა?  უჰ.  სააბაზანოში შევდივარ და დიდხანს ვიღებ შხაპს.  კბილებს ვიხეხე მანამ, სანამ სუნი ძირითადად არ გაქრებოდა.  მე კი შევჭამე ჩემი "Listerine Breath Strips"-ის ორი ზოლი.  თავს ბევრად უფრო განახლებულად ვგრძნობ.  ახალ სამოსს ვიცვამ და მისაღებში გავდივარ.

"დილა მშვიდობისა ყველას~"

ჯინი: "კარგად გეძინა?"

"მგონი გავაკეთე. რა მოხდა გუშინ?"

ვგრძნობ, ცოტათი თავი მტკივა.

  შუგა: „მთვრალი ხარ“.

"ჰა? წვენიდან?"

გუშინ ვერ ვსვამდი ალკოჰოლს.  ალკოჰოლის დალევის კანონიერ ასაკშიც არ ვარ...

V: "თქვენ სცადეთ სანელებლების გამოწვევა რესტორანში, სადაც გუშინ ყველანი წავედით."

რეპ მონსტრი: "ეს ძალიან ცხარე იყო შენთვის, ამიტომ აიღე ორი ჭიქა წყალი, რომელიც გეგონა, რომ წყალი იყო და დალიე ეს ყველაფერი. მაგრამ შენ შემთხვევით დალიე ორი ჭიქა სოჯუ."

YOUR VOICE | JUNGKOOK  √Where stories live. Discover now