Ertesi gün Jisoo dışarı çıktı ve alacağı şeyi alıp eve geldi. Hazırlandıktan sonra arabaya binip Jennie'nin ailesinin evine gitti. Jennie'yi bir yere götüreceğini söyleyip oradan aldı.
Piknik yapmaya götürdü, Jennie akşam yemeğindense onu tercih ederdi, biliyordu. İkisi de daha rahat ve ferah yerler sever, kasıntı olmayı sevmezlerdi.
Manzarayı izlerken Jisoo sessizliği bozarak konuşmaya başladı ve "Ailemin 6 yaşımdayken öldüğünü, sonrasında amcamla yaşadığımı ve onun da ben 9 yaşına gelinceye kadar bana baktığını ve sonra vefat ettiğini biliyorsun. Eşi bana bakmaya devam etmişti ve yedi sene sonra da, o ölünce yurtta kalmıştım dört sene ve sonrasını da biliyorsun." dedi. Yutkundu, bir kaç saniye sessiz kaldı ve gözleri manzaradan ayrılmadan sözleri devam etti.
"Annem kız kardeşimi doğurmaya çalışırken onunla birlikte ben 2 yaşındayken öldü, diğer dört senede babam berbat bir insan oldu belki de. Tek bildiğim alkolik ve beni umursamayan biriydi, alkollüyken araba kazasında öldü. Amcam ve eşi yengem ile yaşadım, üç sene yengem benden pek haz etmese de amcam sayesinde bana pek karışamazdı, amcam ise sadece giydiklerime falan karışırdı, papazdı ve dinine çok bağlıydı çünkü kendisi." dedi. Ardından ortama nedensiz bir kıkırdama saldı ve nedenini açıklarcasına konuşmasına devam etti.
"Yengemin bir dini bile yoktu, onu o kadar severdi ki yine de evlendi işte. Ama o öldükten sonra yengem eve erkekler almaya başladı, ve bir gün beni," dedi. Bir süre sessiz kaldıktan sonra devam ederek "Beni de dahil etti. Para kazandı benim üstümden, yedi sene boyunca. Amcam yaşlılıktan ölmüştü ama yengen fazla sigara içerdi, ak ciğer kanserinden öldü. Sonra yirmi yaşıma kadar yurtta psikolojik tedaviler falan görerek büyüdüm. Bu yüzden soğuk bir yapım var ama bu yapım insanların genellikle benden nefret etmesini de sağlıyor." dedi ve dolu gözleri ile kıkırdadı.
Jennie ağlamaklı haliyle Jisoo'ya doğru adımladı ve ona sarılıp "Ben senden nefret etmiyorum, annem ve babam da etmiyor. Sana yemin ederim kendi kızları gibi görüyorlar seni de. Yeterli olmaz elbette ama öyle." dedi sevgi dolu şekilde.
Jisoo gülümsedi ve "Hayır güzelim sorun değil, senin suçun değil. Sadece, sana anlatmak istemedim çünkü geçmişim iyi değil ve unutmaya çalışıyorum. Yüzleşmekten de korktum belkide, bilmiyorum." dedi.
Oturduğu yerden kalktı ve bankın önünde diz çökerek "Geçmişim ya da geleceğim, seni tanıdığımdan beri o kadar da umrumda olmadığını fark ettim. Tek istediğim seninle güzel bir hayat sürdürmek. Benimle evlenir misin Jennie Kim?" diye sordu.
Jennie sevinçle "Evet!" diye bağırırken Jisoo doğruldu ve onun boynuna atladı. Çok geçmeden evlilik salonundalardı, tarih ayarlanmış, davetliler seçilmiş saati gelmişti.
"Siz, Jennie Kim; Kim Jisoo'yu hastalıkta sağlıkta, bir ömür eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
"Siz, Kim Jisoo; Jennie Kim'i hastalıkta sağlıkta, bir ömür eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oyuncu | jensoo ✓
FanfictionBiraz kendini beğenmiş olan (?) oyuncu Kim Jisoo ve yeni oynayacağı dizide yönetmenlik yapan tatlı Senarist Jennie Kim. - oldukça mini bir fic. - Jisoo ve sevgilisi olaylarından çok önce yazılıp taslakta çürümüş bir kitap.