Notă autor

156 10 0
                                    

    Care este primul gând atunci când spui: deșert, orient, iubire și religie?
    Al meu este următorul: o iubire scrisă la marginea deșertului printre dune, unde iubirea poate fi mai presus de prejudecată și religie.
Ce se întâmplă când această combinație explodează într-o poveste de dragoste?
Se întâmplă ca un prinț din Emirate să fie prins într-o lume a bogăției unde puterea se va afla în mâinile sale, iar dragostea i se va agăța de suflet.
Oare iubirea poate fi mai puternică decât religia?
Oare învățămintele primite și sentimentele pe care le simte, îl vor face să se schimbe?
Prințul din Emirate este o poveste de mult visată, însă nescrisă până acum. Din dorința de a mă aventura într-o lume nouă, am abordat această temă, sedusă de misterele orientului, însă și de învățămintele, cultul și mentalitățile lumii arabe.
Multe din obiceiuri nu mai sunt practicate în lumea arabă în prezent, ca de exemplu acelea ca atunci când se năștea un copil de sex feminin, acesta era omorât de tată, chiar dacă Coranul interzicea acest lucru cu desăvârșire, dar și multe altele.
Orice asemănare cu viața reală este pur întâmplătoare, iar crimele de onoare nu se mai practică în prezent.
Atunci când m-am apucat de această poveste, a fost suficient să închid ochii și să-mi imaginez o lume plină de mister, unde să pot încălca după bunul meu plac peste învățăminte, și să sfidez orice lege care să îmi îngrădească dreptul de a visa printre dune, în Emirate.
Acele acorduri orientale, acele veșminte care te acoperă și nu te lasă să vezi, îți deschide o parte a curiozități. Oare ce se ascunde dincolo de ele? Oare cum sunt trăsăturile acelei femei cu ochii albaștrii? Oare cum gândesc acei bărbați care merg înaintea femeilor, iar hainele albe îi fac să pară de parcă lumina le este ghid în viață, deși, poate în adâncul lor un Întuneric le stăpânește personalitatea?
Putere? Nebunie? Control? Religie?

Lectură plăcută!
Cu dragoste, Mara.

🎉 Ai terminat de citit Dezlănțuirea Desertului ( Publicată) Printul din Emirate&Prințesa din Emirate 🎉
Dezlănțuirea Desertului ( Publicată) Printul din Emirate&Prințesa din EmirateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum